dingo 166 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Kinderen die uitblinken in zaken als modellenwerk, muziek, kunst, sport, etc. en daarin door hun ouders extra stevig worden gestimuleerd en gedisciplineerd, daar heb ik weinig problemen mee, zolang het welzijn van het kind niet in gevaar is en het kind mag stoppen zodra het écht niet wil (wat niet te verwarren is met "even geen zin hebben").Ik had het over exploiteren van kinderen, neem het voorbeeld van Michael Jackson die op zesjarige leeftijd al flink wat geld opleverde voor zijn ouders maar er ook behoorlijk gestoord van werd. Of Charlotte Church die, nu volwassen voor de wet, behoorlijk losgeslagen is omdat ze constant gepushed werd. En zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik ben het helemaal met je eens, Dingo. Klein puntje van bijdehandheid van mijn kant: het meisje heet Charlotte Church. 'Chistchurch' is een plaats in Nieuw Zeeland Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik ben het helemaal met je eens, Dingo.Klein puntje van bijdehandheid van mijn kant: het meisje heet Charlotte Church. 'Chistchurch' is een plaats in Nieuw Zeeland Wat bedoel je? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Enfin, ik wens de Vogue veel plezier met hun Martijn-special. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Wat mij dan weer beter bevalt is schoonheid over de jaren: http://www.froot.nl/categorie/art-en-de ... -decennia/ Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die mevrouw ook niet een echt goed beeld geeft van schoonheid over de jaren. 't Ziet er op die 60-jaar foto toch niet heel natuurlijk meer uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Zo te zien met de 30 al aan de drugs en met 40 al cosmetische ingrepen gehad.... Wat voor een boodschap willen deze bladen eigenlijk afgeven? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Enfin, ik wens de Vogue veel plezier met hun Martijn-special. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wat mij dan weer beter bevalt is schoonheid over de jaren: http://www.froot.nl/categorie/art-en-de ... -decennia/ Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die mevrouw ook niet een echt goed beeld geeft van schoonheid over de jaren. 't Ziet er op die 60-jaar foto toch niet heel natuurlijk meer uit. Waar komt de aanname vandaan dat schoonheid natuurlijk moet zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dat is de ik-moet-ernaast-wakker-worden-zonder-hartaanval-te-krijgen-omdat-de-schmink-er-nog-niet-op-zit-factor. Die's aangeboren. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik begrijp trouwens dat ik er naast zat... ten tijde van de fotoshoot was de dame in kwestie 20. Oftewel, de foto van 20 is de enige die enigszins klopt, de rest is invulling van de heren fotografen. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Wat mij dan weer beter bevalt is schoonheid over de jaren: http://www.froot.nl/categorie/art-en-de ... -decennia/ Ik kan mij vergissen, maar ik denk dat die mevrouw ook niet een echt goed beeld geeft van schoonheid over de jaren. 't Ziet er op die 60-jaar foto toch niet heel natuurlijk meer uit. Waar komt de aanname vandaan dat schoonheid natuurlijk moet zijn? Die aanname doe ik niet. Ik reageer alleen op het idee dat die fotoshoot gaat over schoonheid over de jaren. Het gedeelte 'schoonheid' zou dan nog kunnen kloppen, maar 'over de jaren' niet meer aangezien een wellicht gebotoxte, strakgetrokken, gemake-upte, en gefotoshopte dame daar niets meer over zegt. Ghe, ik zie dat het dus niet een gebotoxte mevrouw van 60 betreft, maar een meisje van 20 waarbij rimpels zijn gecreeërd.. nouja, het punt dat het niet over schoonheid over de jaren gaat, blijft staan Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten