HelenaV 0 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik krijg een bericht van Youtube dat ik geld kan verdienen als ik ads naast mijn video's laat plaatsen. Nou vraag ik me af of ik dat moet doen. Extra geld verdienen is natuurlijk leuk.... maar een maagdelijke knusse videopagina zonder spam is ook romantisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 december 2012 Rapport Share Geplaatst 1 december 2012 Hee, het futuristische officiële kletstopic bestaat nog! Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ow jippie, Weer naar het land van de UFO's, de buitenaardse wezens, de robots Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Hee, het futuristische officiële kletstopic bestaat nog! Hoeveel kletstopics zijn er wel niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een Star Trek film gekeken. De reboot uit 2009. Ik kijk nu uit naar het vervolg. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Menorah. Ouwe kandelaar je hebt gelijk, teveel. Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Menorah. Ouwe kandelaar je hebt gelijk, teveel. Zo oud ben ik nog niet hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Menorah. Ouwe kandelaar je hebt gelijk, teveel. Zo oud ben ik nog niet hoor nou, in de tijd van de Bijbel bestond je anders al hoor. En nu het 9561 is ben je er nog steeds! een flink poosje zou ik zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Menorah. Ouwe kandelaar je hebt gelijk, teveel. Zo oud ben ik nog niet hoor nou, in de tijd van de Bijbel bestond je anders al hoor. En nu het 9561 is ben je er nog steeds! een flink poosje zou ik zeggen. En ik maar denken dat Lobke oud was! Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 @Menorah. Ouwe kandelaar je hebt gelijk, teveel. Zo oud ben ik nog niet hoor nou, in de tijd van de Bijbel bestond je anders al hoor. En nu het 9561 is ben je er nog steeds! een flink poosje zou ik zeggen. Ja, maar ik blijf geestelijk jong Elke dag wordt ik vernieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hee, het futuristische officiële kletstopic bestaat nog! Hoeveel kletstopics zijn er wel niet? Hum, het idee was dat er een thematisch kletstopic zou zijn. In dit geval dus futuristisch. Maar mensen zijn mensen en blijven kletsen. Aldus ontstond er een 'onzinkletstopic', alwaar men niet gebonden was aan enige wijze van thematiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten