MysticNetherlands 298 Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Erg geinig ja Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst 18 september 2013 Het beste debat tussen christen en atheïst ooit! (of in ieder geval het meest hilarische ) http://www.upworthy.com/a-debate-betwee ... ing-result Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Admod note:Spottend plaatje verwijderd. Humanist, dit is de zoveelste waarschuwing! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Admod note:Spottend plaatje verwijderd. Humanist, dit is de zoveelste waarschuwing! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Deze is van Nu.nl. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Kan het niet laten om toch nog een religieuze LOL erin te gooien. Zag deze net op twitter: I don't want a Lot for Christmas... But his wife'll come in handy for seasoning. Seasoning is zout (en peper enzo) om je eten op smaak te brengen, voor de anglofoben. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Ja, je moet de grap dan natuurlijk niet uitleggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 De grap was niet uitgelegd, maar verduidelijkt. Anders snappen sommigen hem niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Tuurlijk wel. Als zelfs ik 'm snap Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Kardinal Marx verdedigt economische kritiek paus Hadden die conservatieve rechtse Amerikanen toch gelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Dit lijkt me een FAIL? http://www.geenstijl.nl/archives/images ... fline.html Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Wieso? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 "Incest is geen reden tot echtscheiding", "zonodig aangifte bij justitie", "incest geeft veel verdriet". Dat is wat mij betreft respectievelijk * een vrouw bijna de keus ontnemen bij een geesteszieke en gevaarlijke man vandaan te vluchten en, nog erger, de kans groter te houden dat de man recidiveert * advies geven een verschrikkelijk strafbaar feit potentieel niet bij de politie aan te melden (wat overigens naast onethisch ook STRAFBAAR is) * en de f***ing understatement van de eeuw. Ik weet niet of ik wat over t hoofd zie, maar hoezo 'wieso'?? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Misschien reageert hij verkeerd, aangezien het een leervraag is. Maar hij probeert het gezin bij elkaar te houden dat ze het samen oplossen. Natuurlijk is het ingrijpend, erg ingrijpend. Dat betekent niet dat er geen andere oplossing is dan scheiden. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Misschien reageert hij verkeerd, aangezien het een leervraag is. Maar hij probeert het gezin bij elkaar te houden dat ze het samen oplossen. Natuurlijk is het ingrijpend, erg ingrijpend. Dat betekent niet dat er geen andere oplossing is dan scheiden. De drs. stelt dat scheiden niet mag want dat mag enkel bij overspel. Nou lijkt incest mij een van de meest gruwelijke vormen van overspel, dus daar zit de drs. mijn inziens al fout. Het lijkt me het beste voor de kinderen als de vader opgepakt en vastgezet wordt door de politie. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 Ik kan er echt met mijm pet niet bij Ursa, hoe je verbaast reageert. We hebben het hier over 1 van de meest smerige dingen op aarde. De slachtoffers ervan blijven vaak de rest van hun leven getekend, verhoogde kans op zelf incest plegen danwel zelfmoord etc. Deze man heeft n misdaad begaan, een van de ergste misdaden die er zijn. En meneer pastoor adviseert dat scheiden niet toepasselijk is (terechte opmerking van Thorgrem overigens!) en 'zonodig' aangifte te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 En meneer pastoor adviseert dat scheiden niet toepasselijk is (terechte opmerking van Thorgrem overigens!) en 'zonodig' aangifte te doen. Misschien een beetje muggensiften, maar men heeft in de gereformeerde gemeente geen pastoors. Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Nou, hier zaten mijn neefjes en nichtjes dus bij. Chanuklaas... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Lol. Maar wel zwarte piet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten