DeThomas 35 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 28 oktober. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 De Weg Van Het Wassende Water van Henk Bakker . Link naar bericht Deel via andere websites
ZENODotus 142 Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 Ik lees momenteel "En toen schiep God Kevin" van Bart Debbaut... had er persoonlijk wat meer van verwacht, maar sinds het nu op aarde afspeelt lijkt het wel iets beter te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
r4u4b4e4n4 0 Geplaatst 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2015 Ik las de afgelopen weken Kille Woede, Ted Goeglein. Toen sloeg ik de bladzijde om en was mn boek midden in het verhaal uit.... Blijkt het een trilogie te zijn Waarvan de andere twee delen nog niet vertaald zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik lees 'De wijnrepubliek' van Mo Yan. Superraar boek, recensie hier: http://www.dewereldmorgen.be/artikels/2 ... 012-mo-yan Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik lees 'Het kleine huis', deel zeven, Stad op de prairie. Wat ik nooit geweten heb, is dat er in totaal veertien boeken in deze serie zijn. Ik kwam ze tegen op internet als e-boeken. Ik ben ze nu allemaal aan het lezen. Volgens mij zijn het eigenlijk kinderboeken, maar soit. Heerlijk ontspannend. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Memory and the Mediterranean van Fernand Braudel. Ook als is het voor de studie, het is echt een heel fijn boek om gewoon op de stoel te lezen . Link naar bericht Deel via andere websites
_Anja_ 0 Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik lees 'Het kleine huis', deel zeven, Stad op de prairie. Wat ik nooit geweten heb, is dat er in totaal veertien boeken in deze serie zijn. Ik kwam ze tegen op internet als e-boeken. Ik ben ze nu allemaal aan het lezen. Volgens mij zijn het eigenlijk kinderboeken, maar soit. Heerlijk ontspannend. Is dat hetzelfde als de serie op tv? Ik denk van wel. Heeeeerlijk, ik herinner me de muziek ervan nog. Tututuduuuuuu tututuuuuuu. Met Laura Ingalls en Nelly. Ik heb die serie misschien wel honderd keer gezien. Ik ben bezig in een (jeugd)boek. Het heet "Marcelo en de echte wereld", van Francisco X. Stork. En daarna ga ik verder met Het Rosie Project, van Graeme Simsion. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 The Anabaptist story van William R. Estep Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten