JoostG 27 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Tja, ach.. Ik heb het logo van een platenlabel op m'n arm Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 80% zeker dat ik over een week een tattoo heb. Ik dacht aan de binnenkant van mijn linkerpols als mogelijke plek, maar misschien doet dat wel meer pijn als de buitenkant. Qua design: Onderstaand Ichtusje, met of zonder tekst. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Als je dan mét tekst doet, wil je dan voor mij ook zorgen dat er accenten op de griekse woorden komen? Anders kan ik 's nachts niet meer slapen denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik dacht even, Pinkeltje denkt er over een tattoo te doen? Niks daarvan! Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 (foutje, sorry) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Vanmiddag laten zetten.. Ben er echt super blij mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Handig dat die onder je haar kan vallen. Scheelt weer veel (m.i. onterecht) gezeur bij sollicitaties. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik ben heel voorzichtigaan aan het nadenken over een ontwerp met als belangrijke onderwerpen een waterval, een uil en een vlinder(tje). Maar hoe precies en waar dan en kleur of juist niet weet ik nog niet. Nouja, voorlopig hebben we er toch geen budget voor Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten