Spring naar bijdragen

Hulp nodig bij onderzoek


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hoi,

Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek en heb jullie hulp nodig! Het is een onderzoek naar hoe mensen denken over instituties en personen met gezag. Hierbij kijk ik ook in het bijzonder naar hoe religie invloed heeft. Hoe denkt men over de kerk? Denken religieuze mensen anders over dergelijke kwestie vergeleken met niet religieuze mensen? Maar ook bijvoorbeeld of leeftijd hier invloed op heeft. Jullie zouden mij heel erg helpen door deze enquete even in te vullen: http://www.thesistools.com/web/?id=188204 Het duurt ongeveer 5 minuten. Het is geheel anoniem en alle gevens worden zeer zorgvuldig behandeld. Alvast heel erg bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

x2

Twee puntjes:

* Jullie gebruiken de term 'leraren'. Volgens mij kun je beter de term 'docent(en)' gebruiken, dat is wat algemener. Op de middelbare school heb je nog 'leraren'.

* Het viel me op dat er maar één vraag/stelling over rechters is. Is dat bewust?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Hoi iedereen,

Ik heb ook jullie hulp nodig bij mijn scriptie! Ik studeer Media en Entertainment Management en ik ben nu dus bezig met afstuderen. Voor mijn scriptie onderzoek ik het theaterbezoek van jongeren (18-25). Als je het theater nooit bezoekt kan je de enquête ook invullen.

Op onderstaande link kan je de enquête invullen:

http://www.thesistools.com/web/?id=188523

Het duurt max. 5 minuutjes en het is anoniem.

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat betreft het eerste onderzoek: sommige vragen vond ik zo algemeen dat ik het moeilijk vond ze te beantwoorden. Bijvoorbeeld wat ik van "de politiek" vind. Sommige politici vind ik heel goed en rechtvaardig, sommigen helemaal niet. Hoe moet ik het dan invullen? Ik heb maar voor de middelste optie gekozen. Hetzelfde geldt voor leraren: ik heb goede en slechte docenten gehad. Docenten die wel respect hadden voor ieders persoonlijkheid en zij die dat niet hadden. Hoe vul je dan zo'n vraag in?

Dat had ik overigens ook met wetten gehoorzamen. Over het algemeen ben ik best gezagsgetrouw en vind ik het belangrijk je aan de regels te houden. Maar dat geldt natuurlijk niet als een regering verschrikkelijke wetten invoert (denk aan de Nazi-tijd). Misschien kun je concretere vragen stellen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid