Spring naar bijdragen

Voor het eerst verkering vragen.


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb ben verlieft op iemand (meisje) maar ik weet niet of zij ook verlieft is op mij. Of in ieder geval vind dat ik meer ben dan alleen leuk ben.

ik heb van iemand gehoord dat ze ook verlieft was op mij :# . ik zat toen in klas 2 en nu in 4 dus dat is 2 jaar geleden (zit nog steeds bij haar in de klas) maar ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen na een smsje. daarin stond 3× XXX :$ ik kweet dat het 3 kusjes zijn maar ik weet niet goed wat dat betekend, want als ik ook met iemand anders praat krijg ik dat ook dan geen 3 maar 1 of 2 soms. :?:?

dus kan iemand mij helpen met wat ik moet doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja de enige manier om daar achter te komen is door haar te vragen. Maar het is wel verstandig om haar gewoon eerst een paar keer mee uit te vragen. Gaat ze met je uit, kun je ook kijken hoe ze op je reageert en als het leuk en gezellig blijft, kun je haar dan ook wel vertellen dat je haar meer dan alleen leuk vindt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

* verliefd

* wou/wilde

* gewoon

Sorry, ik ben nu in de stemming om te corrigeren. Inhoudelijk sluit ik me aan bij dingo: gewoon kijken of het echt zo is of wat kan worden. Drie keer X hoeft niks te betekenen, grote kans dat je dat er zelf van maakt omdat je al verliefd bent. :) Gewoon een keer wat gezelligs doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, oke maar ik kan ook altijd goed met haar praten over van alles en nog wat. en ik hoop dat het aan weers zijde is.

en ik probeer voor volgende week Zaterdag een afspraakje te regelen. maar ik heb het ook al een keer tegen haar gezegt dat ik verlieft was op haar (half jaar geleden) maar het gevoel is nu terug.

en zij vond het niet erg om dat te horen.

ps. als je over je verleden kan praten wat erg is geweest en die andere vertrouwt ben dan je toch al goede vrienden ofniet? of ben je dat wat anders?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Over het algemeen houden vrouwen niet van "cheaters". :+

Maar serieus, niks overhaasten. Wie weet zie jij tekens waar die er niet zijn. Rustig aan doen en beginnen door haar eens een keer mee uit te vragen. Niet meteen verkering vragen, dan schrikt zij zich waarschijnlijk een hoedje.

Het niet erg vinden dat iemand verliefd op je is, is overigens heel wat anders dan ook verliefd zijn op die gene.

Zet hem op, knul.

Link naar bericht
Deel via andere websites

neej, denk het niet dat ik letters/zinnen zie die er niet staan, omdat ik het al meedere malen heb gelezen. maar ik heb al een sms-je gestuurt (was om half 10) van als ze wat wil doen.

nog geen reactie komt wel en anders hoor ik het wel via een gesprek met haar of via msn. dus moet ik daar maar op hopen dat ze 'jah' zegt voor een afspraakje.

maar als ik bijvoorbeeld naar de Bioscoop ga. wat kan ik dan nog meer doen of is dat voor de eerste keer voldoende?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Drie kusjes in een sms oid betekent niet noodzakelijk wat hoor, als ik goede vrienden sms doe ik dat ook wel eens. Maar je verliest niks door haar eens mee uit te vragen, dan zie je wel hoe het verder loopt. En in het geval dat het niet wederzijds is, ja, dat is jammer maar dan weet je tenminste ook weer waar je staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ cheatertinus: Spannend! Ik sluit me aan bij wat de mensen hiervoor al zeiden. Ga gezellig uit, zoals je zelf aangeeft naar de bioscoop bijvoorbeeld. Je kunt ook even afwachten hoe dat gaat om na de film nog voor te stellen iets te gaan drinken ofzo.

Wanneer je negatieve ervaringen kunt delen met elkaar ben je denk ik sowieso vrienden. Het hoeft echter niet te betekenen dat het meer is. Heeft zij jouw dingen vertelt of andersom?

Het kan namelijk ook afschrikken, dat je iemand hebt gevonden waar je bepaalde dingen mee kunt delen, dat er dan een andere relatie ontstaat doordat de een verliefd is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja maar als ik geen reactie krijg dan gaat het ook lastig. heb haar vrijdag avond tegen 10 uur gesmst om naar de bios tegaan of de stad in niks terug gekregen. kunnen 3 dingen zijn:

1 haar beltegoed is op 2 ze weet niet wat ze moet zeggen 3 ze wil het op school tegen mij zeggen. en nee ze is niet verlegen denk ik, want als haar iets niet naar haar zin is zegt ze het gwn.

dus ik dacht al dik 55 uur op een antwoord

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wacht maar rustig af zou ik zeggen. Of ze heeft haar mobiel niet bij de hand en dan reageert ze later wel. Of ze weet niet zo goed wat ze moet antwoorden en dan is het niet handig om er nog een lading nieuwe boodschappen overheen te gooien. En zelfs als ze niet doorheeft dat het van jou is, zal ze daar toch wel naar vragen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ben er vandaag achter gekomen dat het niet gaat lukken :(. ik was op school en ik vroeg haar als ze mijn sms-je had gekregen ze zij 'nee die heb ik niet gekregen' ik dacht oke dat kan en dus zij ik wat er in stond 'wil je een keer met je naar de bios of de stad in' ze zij heel onverschillig 'ja dat kan best een keer' toen dacht ik 'oke maar waarom zeg je het zo? :? '. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan: ik heb interesse getoont, haar mee uit gevraagt en wat krijg ik terug als ik een gesprek wil aan gaan een kort antwoord en dan gaat je snel met iemand anders praten :@:@ . Dus ik denk dat het er niet in zit en zo hoeft het ook niet voor mij als ik mijn energie er in stop en zij niet dan werkt het niet. En ik kan mijn energie wel beter gebruiken op dit moment. Heb bijna examens en ook nog slecht nieuws van de buren gekregen dus nu heb ik er ff geen zin in. En daarbij komt ook nog dat ik denk dat ze voor iemand anders meer gevoelens heeft dan voor mij, want daar kan ze wel mee lachen en in snap niet wat hij meer heeft of doet en ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is wel erg makkelijk om te zeggen dat je een smsje niet gekregen hebt, heeft ze het tweede smsje dan zeker ook niet gezien?

Misschien is ze inderdaad wat verlegen, maar het klinkt alsof je nu ook belangrijkere dingen aan je hoofd hebt. Waarschijnlijk kan je je het beste even concentreren op andere dingen, zoals school, en de situatie een tijdje aan kijken. Volgende keer moet je haar ook in het echt mee uit vragen, in plaats van per sms, dan moet ze wel een antwoord geven.

Dat ze met iemand anders kan lachen hoeft niks te betekenen, als ze echt verlegen is naar jou toe lijkt het me juist wel logisch, maar ik overzie dat natuurlijk niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat ze niet echt interesse lijkt te hebben, maar dat kan ook gewoon gebeuren en dat moet je haar niet kwalijk nemen, het feit dat jij tijd en moeite stopt in haar houdt niet in dat ze automatisch verplicht is om erop in te gaan. Balen, maar zo loopt het soms gewoon. :|:|

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid