Dwarrel 43 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Jij noemt het mijn perzikhuidje en de tempel van God, maar als het even tegen zit maak ik het liefste alles kapot. Sta stil bij zelfbeschadiging! Dinsdag 1 maart 2011 Self Injury Awareness Day 1 maart is het Self Injury Awareness Day, dit is een dag waarop wereldwijd aandacht wordt besteed aan zelfbeschadiging. Bij zelfbeschadiging kan gedacht worden aan snijden, branden, jezelf slaan, giftige vloeistoffen innemen, een suïcidepoging, teveel of te weinig eten, overmatig alcohol- en drugsgebruik, etc. Er is helaas weinig in het nederlands over deze dag te vinden op google, voor de fanatiekelingen, in het engels staat er genoeg. Om aandacht te vragen voor zelfbeschadiging zal op 1 maart een flashmob georganiseert worden. Deze zal bestaan uit een 'freeze', waarbij de deelnemers 5 minuten letterlijk stil zullen blijven staan bij zelfbeschadiging. Mocht je een voorbeelden willen zien van zo'n flashmob: Voor meer informatie over het onderwerp, de dag of de flashmob staat mijn mailbox open. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Admod note: Titel gefixed Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 In principe een mooi initiatief. Jammer dat hier in Nederland geen aandacht aan besteedt wordt. (De taboesfeer rondom zelfbeschadiging, soort van uitleg, e.d.) Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ik weet er eigenlijk heel weinig van, dus ik denk dat het inderdaad goed dat het eens wat extra aandacht krijgt ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Admod note: Topic even opgeschoond Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 16:39:46 schreef WonderfulStar het volgende: In principe een mooi initiatief. Jammer dat hier in Nederland geen aandacht aan besteedt wordt. (De taboesfeer rondom zelfbeschadiging, soort van uitleg, e.d.) vandaar dus de flashmob. Quote: Bij genoeg deelnemers zullen wij ook actief de media benaderen. misschien redden ze het wel, zou fijn zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 17:16:03 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik weet er eigenlijk heel weinig van, dus ik denk dat het inderdaad goed dat het eens wat extra aandacht krijgt ja. google is je vriend Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Quote: Op woensdag 02 februari 2011 19:18:42 schreef Dwarrel het volgende: [...] vandaar dus de flashmob. [...] misschien redden ze het wel, zou fijn zijn. Ik zou me er best voor willen inzetten. Maar 1 maart is (ironisch genoeg) mijn verjaardag. Ik hoop dat er genoeg mensen willen zijn die er aan mee willen werken! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Quote: Op zondag 06 februari 2011 14:47:47 schreef Dwarrel het volgende: [...] google is je vriend Dat bedoelde ik dus niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 wat bedoelde je wel ? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 zelfs artikel op psy Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 *kick* Over 2 dagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 *kick* Ik vraag me af hoe dit afgelopen is? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik denk met wat littekens? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dat lijkt me inderdaad een groot risico. Maar ik bedoelde eigenlijk de flashmob? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik heb er niks van op het nieuws gezien, of dat moet er natuurlijk uit gesneden zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Quote: Op dinsdag 08 maart 2011 11:52:13 schreef Ol Moth het volgende: Ik heb er niks van op het nieuws gezien, of dat moet er natuurlijk uit gesneden zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten