Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Mijn vriendin is binnenkort jarig. En ik ook. En in die week vieren we ook onze \"trouwdag\". Dus het is een grote, feestelijke janboel eigenlijk. Ik moet een cadeau kopen, maar zo creatief als ik normaal gesproken ben daarin, zo'n uitgedroogde erwt is mijn brein nu. Maar ik wil wel echt iets heel leuks en origineels geven. Het mag maximaal vijftig euro kosten. Vorig jaar gaf ik een zilveren armband (van de juwelier), daar was ze wel blij mee. Ik wil nu weer iets wat ze niet verwacht. Help? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Een 3D lasergravering in glas of kristal met jullie hoofden naast elkaar als afbeelding. Die kun je bijvoorbeeld hier krijgen. Of twee biljartballen met foto's van jullie hoofden erop, of andere mooie foto's. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Maar wat moet je daar dan mee? Een fotoding is op zich wel een idee. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Waar houdt je vriendin van, wat voor type is ze? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Mijn vriendin houdt van misdaadromans, misdaadfilms, misdaadseries, sport en bier. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Een spiegel met een foto (van evt jullie samen) er in gegraveerd? Met misschien een mooie tekst/gedicht/whatever er bij.. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Houdt ze dan meer van misdaadverhalen in Britse stijl (Agatha Christie, A Touch of Frost) of meer in Amerikaanse stijl (CSI, Law And Order)? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Meer Particia Cornwell meen ik. Frutsels met onze foto er op gaan denk ik niet werken; het is niet zo'n frutseltype. Dan denkt ze dat ik echt gek geworden ben en belt ze het ziekenhuis. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Misschien moet je in plaats van een tastbaar cadeau meer denken in de richting van iets gaan doen? Haar trakteren op een activiteit waar ze plezier aan zou hebben, en dan misschien achteraf een foto van die dag als herinnering mooi laten afdrukken ofzo? Haar interesses sluiten niet echt aan op de mijne dus ik weet niet echt wat leuks te bedenken in die richting, misschien een rondleiding met proeven in een brouwerij ofzo? Of kaartjes voor een wedstrijd van een sportclub die ze leuk vindt, of de kans om een bijzondere sport een keertje uit te gaan proberen oid? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Een bezoek aan trappistenbrouwerij de Koningshoeve in Berkel Enschot thuishaven van La Trappe. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Wat ik uit Wikipedia begrijp lijkt dat dus een beetje op CSI en Bones. Klopda? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Geen idee, ik lees het nooit. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Quote: Op maandag 24 januari 2011 17:21:24 schreef RobertF het volgende: Een 3D lasergravering in glas of kristal met jullie hoofden naast elkaar als afbeelding. Die kun je bijvoorbeeld hier krijgen. omg dat ding vind ik zó verschrikkelijk.. zo'n zwevend hoofd, creepy gewoon!! Link naar bericht Deel via andere websites
Lent 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 dagje karten ofzo? Of kaartjes voor een of andere geweldige wedstrijd. Je vriendin is erg stoer. Een stoer kadootje lijkt me dan wel wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Quote: Op maandag 24 januari 2011 17:18:41 schreef Hongerige Wolf het volgende: Mijn vriendin is binnenkort jarig. En ik ook. En in die week vieren we ook onze \"trouwdag\". Dus het is een grote, feestelijke janboel eigenlijk. Ik moet een cadeau kopen, maar zo creatief als ik normaal gesproken ben daarin, zo'n uitgedroogde erwt is mijn brein nu. Maar ik wil wel echt iets heel leuks en origineels geven. Het mag maximaal vijftig euro kosten. Vorig jaar gaf ik een zilveren armband (van de juwelier), daar was ze wel blij mee. Ik wil nu weer iets wat ze niet verwacht. Help? Koop een leuk lingeriesetje voor haar. Daar heb je dan zelf ook nog wat aan. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Een dagje sauna? Of idd een rondleiding bij een brouwerij of iets dergelijks, karten, lasergamen whatever. Ik heb trouwens totaal geen idee wat die dingen kosten... Of een dvd-box van NCIS ofzo. Of een dagje Amsterdam en dan naar Madame Tussauds en de Amsterdam Dungeon. Dat eerste vind jij misschien wat leuker en dat tweede vind jij misschien leuker.. Samengevoegd: Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Quote: Op maandag 24 januari 2011 19:00:58 schreef annzie het volgende: Samengevoegd: Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen. Dat heeft mijn pa laatst ook gedaan, schijnt erg leuk te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Je hebt ook zelfs moordweekends. Dan slaap je met een groep in een hotel en wordt daar plotseling een moord gepleegd. Je hebt dan het weekend de tijd om met de andere gasten de moord op te lossen, door het personeel te ondervragen, aanwijzingen te zoeken, et cetera. En wie weet bevindt de moordenaar zich wel tussen de gasten. Schijnt ook erg gaaf te zijn als je daarvan houdt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Quote: Op maandag 24 januari 2011 19:00:58 schreef annzie het volgende: Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen. How to host a murder heet dat. Het is een spel in 4 rondes met tussendoor eten en je doet het met z'n achten. Heb het zelf 2x gedaan en is erg gaaf Maar de ene versie is wel beter dan de ander (sommige zijn érg vergezocht), je moet een beetje kunnen roleplayen en het is handig als minimaal 1 persoon het spelconcept snapt, maar cruciaal dat nog niemand deze versie kent. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik heb het: link Bedankt voor de tips, maar dit wordt het. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 haha leuk.. heb je zelf ook nog wat aan.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nou, ik weet het niet hoor. Ik vind het maar een raar ding, maar goed. Ze had het er ooit eens over om zo'n ding aan te schaffen, en ik heb me toen luidkeels verzet. Dus dit vond ik wel een mooi gebaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ahh ja idd dan betekent het echt wat.. maar hij lijkt mij wel chill hoor .. lekker rustig wakker worden.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 M'n broer had zo'n ding. Wekker: 7:30 Tijdstip van wakker worden: 11:15 Niet luidruchtig genoeg voor hem Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 We zullen zien. Ik sta altijd gelijktijdig op, dus ik zet voor de zekerheid mijn snerpende telefoonwekker wel gewoon. Nieuwerwetse meuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten