Spring naar bijdragen

[Algemeen] Cadeauhulp gevraagd


Aanbevolen berichten

Mijn vriendin is binnenkort jarig. En ik ook. En in die week vieren we ook onze \"trouwdag\". Dus het is een grote, feestelijke janboel eigenlijk. Ik moet een cadeau kopen, maar zo creatief als ik normaal gesproken ben daarin, zo'n uitgedroogde erwt is mijn brein nu. Maar ik wil wel echt iets heel leuks en origineels geven. Het mag maximaal vijftig euro kosten. Vorig jaar gaf ik een zilveren armband (van de juwelier), daar was ze wel blij mee. Ik wil nu weer iets wat ze niet verwacht. Help?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien moet je in plaats van een tastbaar cadeau meer denken in de richting van iets gaan doen? Haar trakteren op een activiteit waar ze plezier aan zou hebben, en dan misschien achteraf een foto van die dag als herinnering mooi laten afdrukken ofzo? Haar interesses sluiten niet echt aan op de mijne dus ik weet niet echt wat leuks te bedenken in die richting, misschien een rondleiding met proeven in een brouwerij ofzo? Of kaartjes voor een wedstrijd van een sportclub die ze leuk vindt, of de kans om een bijzondere sport een keertje uit te gaan proberen oid?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vriendin is binnenkort jarig. En ik ook. En in die week vieren we ook onze \"trouwdag\". Dus het is een grote, feestelijke janboel eigenlijk. Ik moet een cadeau kopen, maar zo creatief als ik normaal gesproken ben daarin, zo'n uitgedroogde erwt is mijn brein nu. Maar ik wil wel echt iets heel leuks en origineels geven. Het mag maximaal vijftig euro kosten. Vorig jaar gaf ik een zilveren armband (van de juwelier), daar was ze wel blij mee. Ik wil nu weer iets wat ze niet verwacht. Help?

Koop een leuk lingeriesetje voor haar. Daar heb je dan zelf ook nog wat aan. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een dagje sauna? Of idd een rondleiding bij een brouwerij of iets dergelijks, karten, lasergamen whatever. Ik heb trouwens totaal geen idee wat die dingen kosten...

Of een dvd-box van NCIS ofzo. Of een dagje Amsterdam en dan naar Madame Tussauds en de Amsterdam Dungeon. Dat eerste vind jij misschien wat leuker en dat tweede vind jij misschien leuker..


Samengevoegd:

Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:


Samengevoegd:

Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen.

Dat heeft mijn pa laatst ook gedaan, schijnt erg leuk te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt ook zelfs moordweekends. Dan slaap je met een groep in een hotel en wordt daar plotseling een moord gepleegd. Je hebt dan het weekend de tijd om met de andere gasten de moord op te lossen, door het personeel te ondervragen, aanwijzingen te zoeken, et cetera. En wie weet bevindt de moordenaar zich wel tussen de gasten. Schijnt ook erg gaaf te zijn als je daarvan houdt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn moeder suggereert een 'moorddiner'. Het idee is dat je uit eten gaat, en tijdens het eten een moord oplost. Ik heb geen idee hoe of wat ofzo, en mijn moeder ook niet, dus dan zou je even moeten googlen.

How to host a murder heet dat. Het is een spel in 4 rondes met tussendoor eten en je doet het met z'n achten. Heb het zelf 2x gedaan en is erg gaaf smile.gif Maar de ene versie is wel beter dan de ander (sommige zijn érg vergezocht), je moet een beetje kunnen roleplayen en het is handig als minimaal 1 persoon het spelconcept snapt, maar cruciaal dat nog niemand deze versie kent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid