Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Jawel! Daar gaan we weer! IEMAND heeft een hekel aan de Drechtsteden.. Na Moerdijk staat er nu in Zwijndrecht een treinwagon met gevaarlijke stoffen in de fik.. Nog niet bekend welke stof, maar ze zitten al op GRIP3 en mensen moeten binnenblijven. Luchtalarmen afgegaan en weer de hele mikmak in gang gezet. Hier alvast wat foto's: link Ben benieuwd of ze nu wel binnen een week duidelijk krijgen welke stoffen er in de lucht zitten en of deze gevaarlijk zijn.. Samengevoegd: A16 is weer afgesloten.. Kijk.. Zwijndrecht mag afbranden, dat is het niet Maar hou Dordrecht en Papendrecht een beetje mis a.u.b.! Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ethanol ofzo. iets explosiefs. Zo te zien staat de pers vlakbij station Barendrecht, dus ik denk dat het meer die richting op is. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Het is in Zwijndrecht.. trust me Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Ja maar de Kijfhoek is groot hee Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Klopt! Maar als ze de burgermeester van Zwijndrecht aan de lijn hebben en overal gesproken wordt over Zwijndrecht.. is het een beetje eigenwijs om te zeggen dat het toch in Barendrecht is he Maargoed.. details.. who cares Op Rijnmond wisten ze te melden dat Ethanol "een uiterst brandbaar goedje" is! Ehmm: DUHHH Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Als algemene verduidelijking voor de lezers die niet weten wat ethanol is: Ethanol is gewoon een moeilijk woord voor alcohol (in dit geval ongetwijfeld pure alcohol). Geen gevaarlijk chemisch middel dus, alleen het fikt wel goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 Klopt.. thnx Het schijnt dat alle 18 wagons alcohol bevatten.. Kan nog leuk worden.. hoop dat ik morgen nog wakker wordt Samengevoegd: Huizen worden ontruimt en brand nog niet onder controle.. Vind het mooie geweest, lekker mn bed in! Zie morgen wel hoeveel er van over is Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Quote: Op Rijnmond wisten ze te melden dat Ethanol "een uiterst brandbaar goedje" is! Ehmm: DUHHH Tja, Rijnmond is voor 'het volk'. Link naar bericht Deel via andere websites
xounstaer 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik had hier(gesloten psychiatrue) een man die wegliep met de woorden; satanisch en zo toen die de foto's zag, beetje uhh nou ja. Treinbrandje met ethanol, ik houdt zelf wel van een goed fikie. Zolang er niemand gewond raakt natuurlijk. Samengevoegd: Of echte schade aan heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Quote: Op zaterdag 15 januari 2011 01:37:32 schreef Rudibu het volgende: [...]Tja, Rijnmond is voor 'het volk'. Samengevoegd: Brand is nog niet onder controle, maar ook niet echt gevaar meer.. Topic mag wat mij betreft wel dicht hoor.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Hoe korter bij Dort, hoe linker het wordt! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ach kijk, een wolk van alcohol drijft nu boven Nederland... Nou ja, als sommige mensen komende dagen extreem vrolijk zijn, dan weet je in elk geval zeker dat zij het luchtalarm niet gehoord hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten