Mister_L 0 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 In onze jeugdgroep in de kerk zijn we met een aantal een eigen kring begonnen. De jeugdgroep werd te groot en een aantal wilden een stukje meer verdieping en een stukje meer intimiteit en veiligheid om persoonlijke dingen met elkaar te bespreken. Nu zijn we voor onze kring op zoek naar een (dag)boekje wat we met zn allen kunnen behandelen en waaruit de kunnen 'werken' Het mag best uitdagend, confronterend en 'eye-opening' zijn (Graag zelfs!) Leeftijd van de kringleden is rond de 25 jaar Iemand tips/ideeen? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Op welk gebied zou je "eye-openers" willen hebben en hoe is de opzet van de avond voor ogen? Is het gericht op Bijbelstudie of meer thematisch van aard? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Het is meer gericht op bijbelstudie.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Wat voor gemeente is het? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 Evangelisch Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 "Uit Geloof tot Geloof - Een dagelijkse gids naar overwinning" - Kenneth en Gloria Copeland Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2011 In alle redelijkheid van Tim Keller wordt in een bijbelstudiegroepje dat ik ken gebruikt en het schijnt goed te bevallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Dank! Ik zal ze van de week eens opzoeken.. Nog meer tips en ideeen zijn welkom hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Miepje18 0 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Ik lees op dit moment 'vechten voor vreugde', van John Piper. Misschien is het niet direct een geschikt boekje voor een bijbelkring, maar je kan er altijd even naar kijken! tIs nl. wel de moeite waard! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Misschien doelgericht leven, ook omdat dat programma uitdaagt om er de hele week mee bezig te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 JA klopt! Thnx heb em al eens gedaan.. Was toen erg goed bevallen! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Doelgericht Leven... ben je helemaal moegebeukt door school of je werk met al die targets, POP's, strategieplannen, SWOT-analyses en weet ik wat allemaal, wil je eens met God spreken en pak je er een boekje daarvoor bij, komt Rick ook weer met targets, strategieën, SHAPE-analyses en te ondertekenen verklaringen... God als grote Supermanager (inclusief stropdas uiteraard!), terwijl achter Hem Kafka zachtjes moet grinniken... houd de nachtmerrie dan nóóÃt op??? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Admod note: Post weggehaald. wachttorengenootschap literatuur is in dit subforum niet toegestaan.Admod note: Metadiscussie weg gehaald. Voor reactie op crewbeleid kun je mailen of een feedback topic openen, discussie voeren in dit topic is offtopic en niet toegestaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Quote: Op dinsdag 22 februari 2011 19:35:58 schreef RobertF het volgende: Doelgericht Leven... ben je helemaal moegebeukt door school of je werk met al die targets, POP's, strategieplannen, SWOT-analyses en weet ik wat allemaal, wil je eens met God spreken en pak je er een boekje daarvoor bij, komt Rick ook weer met targets, strategieën, SHAPE-analyses en te ondertekenen verklaringen... God als grote Supermanager (inclusief stropdas uiteraard!), terwijl achter Hem Kafka zachtjes moet grinniken... houd de nachtmerrie dan nóóÃt op??? Klopt, maar het heeft mij erg geholpen toendertijd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten