Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Okeej, boer zoekt vrouw is weer begonnen.. volgens mij wordt het een erg leuk seizoen. Wel een beetje een ander sfeertje ofzo, niet meer echt van die kromme-tenen-boeren maar best wel hippe eigenlijk, en een boerin.. Nou wie volgt het nog meer? Wie is jullie favoriete boer? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Het enige wat ik tot nu toe van Boer zoekt vrouw heb gezien zijn de reclames. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik vind die in de Alblasserwaard leuk. Heel eigen en puur, gewoon lekker puzzelen. De kaasboerin in Wassenaar is ook leuk. Maar die ken ik van de kaaswinkel, dus ben niet onbevooroordeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ja, die puzzelende boer vind ik ook sympathiek. En dat jonge boertje (net zo oud als ik): meer dan 1000 brieven. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 ik heb nu alweer zin in volgende week vanwege dat stukje aan t einde: hij:'ik zie ik zie wat jij niet ziet' zij: 'wat dan?' hij: 'een lekker ding' mwahaha wat een boer zeg geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 08:45:10 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik vind die in de Alblasserwaard leuk. Heel eigen en puur, gewoon lekker puzzelen. Ja, sympathieke man is dat! Ik vind het wel een bizar verschil tussen degene met de meeste (>1000) en de minste (2) brieven.. dat verschil was toch nog nooit zo groot? Volgens mij is 2 sowieso een record van het minste aantal brieven. Ik heb er weer zin in in ieder geval. Die duitse boer vind ik een griezel maar ik vermoed dat het wel leuke tv op gaat leveren - saai is hij in ieder geval niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Onze Oosterbuur lijkt me een nare man. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 11:21:39 schreef Kurt het volgende: Onze Oosterbuur lijkt me een nare man. x2 Ik vraag me wel af hoe het te combineren is; een harde zakenvrouw die lief is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Vond het leuk om weer te zien! Vind die man op zich niet naar.. maar jammer dat hij zo op uiterlijk beoordeeld. Die jonge knul had meer dan 1000 brieven.. echt moeilijk om daar een keuze uit te maken.. en heeeeel veeeeeel lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 08:45:10 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik vind die in de Alblasserwaard leuk. Heel eigen en puur, gewoon lekker puzzelen. ja echt jammer dat die niet door is .. had ik graag willen zien. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Een duitse boer? Ik heb niet goed gekeken zeker gisteren.. Ik vind trouwens dat er dit jaar minder leuke boeren in zitten dan vorig jaar.. En dat verschil in brieven was vorige jaren ook wel zo groot volgens mij.. Al zitten er dit jaar wel absurd veel cadeaus tussen heb ik het idee Maar 2 brieven kan ik me niet herinneren nee.. Das idd wel héél erg weinig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 15:27:45 schreef Luxuria het volgende: [...] ja echt jammer dat die niet door is .. had ik graag willen zien. x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 15:37:44 schreef annzie het volgende: Een duitse boer? Ik heb niet goed gekeken zeker gisteren.. Ik vind trouwens dat er dit jaar minder leuke boeren in zitten dan vorig jaar.. En dat verschil in brieven was vorige jaren ook wel zo groot volgens mij.. Al zitten er dit jaar wel absurd veel cadeaus tussen heb ik het idee Maar 2 brieven kan ik me niet herinneren nee.. Das idd wel héél erg weinig.. ik ook.. ik mis een type als boer Jos.. die was echt gruwelijk leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 oh ik vind die duitse boer eigenlijk een boer jos-type .. rijk , zelfverzekerd, niet typisch boer. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik vond Jos echt een hele leuke boer maar deze Duitser vind ik zo'n vieze gladde Maar leuk dat het weer begonnen is ook al vond ik toch stiekem Penoza een leukere tijdsbesteding Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 17:10:38 schreef xxlisetxx het volgende: Ik vond Jos echt een hele leuke boer maar deze Duitser vind ik zo'n vieze gladde ja ik ook.. boer Jos was zoooo leuk *zwijmel de zwijmel* Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Jos was ook beetje glad, maar vond em wel sympathiek en eerlijk.. dat heb ik bij deze minder Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 serieus? Ik vond hem een beetje arrogant.. en die vrouw vind ik heel zemelig, gewoon een irritant stel.. veelste verliefd. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 haha ja het was wel echt over-romantisch.. Als in zo'n romantische zwijmelfilms en dan nog eens 5 keer zo erg Er werd echt gegooid met van die cliché opmerkingen Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 mjah ik val wel op die boer-jos-types.. zeker van zichzelf en gewoon op-en-top-gentleman.. maar heej, ik sta bekend om feit dat ik op verkeerde/foute mannen val.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Quote: Op maandag 13 december 2010 18:14:50 schreef Propje het volgende: mjah ik val wel op die boer-jos-types.. zeker van zichzelf en gewoon op-en-top-gentleman.. maar heej, ik sta bekend om feit dat ik op verkeerde/foute mannen val.. hehe ja ik denk eigenlijk dat dit idd wel zo'n "foute man" kan zijn hoor.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Ik vind die Duitser echt zo'n wijvenmepper. En ik vertrouw boeren met van die megaboerderijen sowieso niet. Mijn type boer is meer sullig en biologisch. En met tieten. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Hmm je partner leest ook mee op Credible? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 sssst! Ik zit nu even te kijken op uitzending gemist, kan ik straks ook meekletsen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten