Feebs 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Misschien naar een verjaardag, misschien naar Leiden.. Vind je keuzes maken moeilijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Eerst babysitten en daarna eens gaan kijken wat er allemaal gaande is in de stad vannacht. Edit: Ja, ontzettend, ik ben zo iemand die eindeloos twijfelt en over elke keuze drie weken piekert. En morgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Naar de kerk, huiswerk maken en als ik nog tijd over heb lekker lezen! Weet er nog iemand een goed boek? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ja. Probeer Elementaire deeltjes van Houellebecq eens. Indrukwekkend! Zal ik mijn kamer opruimen voordat Henriëtte hier komt of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ja hoor, moet je maar even doen. Naar welke kerk zou ik morgen gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Gereformeerde Gemeente in Nederland! Zal ik morgen naar de kerk gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Doe eens lekker gek. Of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Nee. Waarom is acid house zo lekker? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Geen idee, hoe smaakt dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Het smaakt naar meer. Ik neem aan dat je weet dat het muziek is? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Jup. Ben jij ook blij? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Ik begin langzamerhand blijer te worden, maar was vandaag helemaal niet blij. Ga je vanavond nog wat leuks doen? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Taart eten met oma's en opa van mijn kersverse nichtje. Jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Henriëtte komt hierheen. Zin in. Verder geen idee. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Wat is je lievelingskleur? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Roze. Houd jij ook van mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 Tuurlijk In welk decennium van de 20e eeuw zou je als tiener/twintiger in willen leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2010 20ste eeuw? Mwah. 70's/80's, denk ik. Maar ik vond het in de jaren 90 en 00 (21ste eeuw) ook prima. Waarom zou je wanneer willen leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 In de jaren tachtig, vanwege de prachtige hairmetal die ze toen hadden. Wat is je favoriete hairmetalband? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Pfoeh, ik had denk ik wel jong willen zijn eind jaren 60, begin jaren 70, volgens mij had ik me wel geamuseerd met de opkomst van de hippies. Jij niet dan? Edit: Oh, sorry, hairmetal... Nee, ik denk niet dat ik een favoriete band heb in dat genre, ik heb er echt helemaal niks mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Pfff, hairmetal? Niet zo mijn ding, maar doe dan maar Twisted Sister. En wat die jaren betreft, eind 60 begin 70 zou ik als tiener graag meegemaakt hebben, lijkt me een leuke tijd! Woodstock, opkomst van de Punk, de rellen, etc. Als 20-er kies ik wellicht meer voor de eind 70/begin jaren 80. Erg leuke muziek, de wat 'donkere' esthetiek-kantjes van die jaren en het onderwijs is weer wat minder 'democratisch' en politiek beladen aan het worden. Ow, en die disco pop is leuke camp. En jopelijk is bepaalde doorgeschoten liberale dingen langzaam op z'n retour aan het gaan. (Maar goed, dat betwijfel ik, begin jaren 90 zaten ze nog in het parlement met versoepeling van regels rond pedoseksualiteit enzo.) Lijkt jou eind 70/begin 80 leuk? En waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Quote: Op zondag 03 oktober 2010 13:53:21 schreef Olorin het volgende: Lijkt jou eind 70/begin 80 leuk? En waarom? Niet echt, en dat weet ik omdat ik het heb meegemaakt, broekventje. Hoe oud moet je zijn om neerbuigend naar eerste-helft-twintigers toe te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 25, dan ben je net oud genoeg om je zelf tweede-helft-twintiger te vinden en kun je je lekker volwassen voelen en boven hen verheven voelen. Tot je 30 bent, dan kun je het zelfde weer opnieuw doen. Tot op een dag je echt volwassen bent en daar geen behoefte meer aan hebt. Wat is je favoriete vakantieland? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2010 Zweden. Nooit geweest, maar is wel de eerste op de lijst. Wijsheid of rijkdom? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Quote: Op zondag 03 oktober 2010 14:39:26 schreef gewoon Paultje het volgende: Zweden. Nooit geweest, maar is wel de eerste op de lijst. Wijsheid of rijkdom? Wijsheid. Stad of dorp. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten