annzie 1 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op vrijdag 03 december 2010 18:34:35 schreef gewoon Paultje het volgende: Enkele bedrijven waarvan de achternaam van de eigenaar geen goed licht op de zaak werpt: - Vishandel Schimmel uit Bunschoten-Spakenburg; - Eng adviesbureau in Barneveld(als het goed is). Wat dacht je dan van tandarts Snoep en rolstoelmaker Beenhakker? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik had ooit een huisarts die zorgendrager heette Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 De oude psychiater van de kliniek hier heette Van Der Ziel.. Zielenknijper Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op zaterdag 04 december 2010 14:17:35 schreef Ol Moth het volgende: Als het leven geen zin meer heeft, hoe kan je er dan een punt achter zetten? Oh, kom op, je bent hoger ontwikkeld dan dit. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 11:08:56 schreef annzie het volgende: [...] Wat dacht je dan van tandarts Snoep en rolstoelmaker Beenhakker? Haha, die eerste is vlak bij mij, maar daar ken je 'm misschien wel van? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 War is not about who's right, It's about who's left. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Waar ken je Gloria Estefan? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 20:46:55 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Haha, die eerste is vlak bij mij, maar daar ken je 'm misschien wel van? Jep En mijn oma heeft eens in een rolstoel gezeten van de firma Beenhakker Je kan er heel veel verzinnen natuurlijk, maar het ergste is als ze nog bestaan ook Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 V.A.E., Verenigde Arabische EmileRatelband Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Enkele kaarten die we weleens gekregen hebben hadden dieren in de tekst verwerkt: - You've kat mail. - Er is er maar eendje zoals jij. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dinsdag was er een klant op mijn werk met een pet op, die de volgende tekst met zich meedroeg: 'Koffiepat'. Dat leg ik aan een collega voor, en die zingt: 'He Bets, heb je nog koffiepats, en kijk daar heb je Leo, die wil altijd een Senseo'... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 had je bij moeten zijn denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Een zekere autofabrikant in de bocht op een banner: Nu wel héél veel smart voor 8.998,- Nee dank je... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Dat vindt Kylie Minogue! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Je in feunende fase voor je trouwende toestand in zwevende sferen bevinden. Grappig of niet? Daarnaast heb ik het volgende zitten bedenken op de WC voor het avondeten: Mijn Haan heet Jaan en mijn Kiep heet Miep. Wat is er zo leuk aan dat stukje? Met het alfabet erbij komen we op de oplossing: tussen de H van Haan en de J van Jaan zit 1 letter, de I. Bij de K van Kiep en de M van Miep zelfde verhaal: daar zit je L tussen... Daarnaast, ook leuk, H...J-K...M. Het volgt zichzelf respectievelijk op. Als er nog meer opvallende dingen zijn over die zin, laat maar horen! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Een bouwkeet op rupsbanden van een bedrijf wat neem ik aan grondmetingen doet voor funderingen ofzo, met als slogan op de zijkant: "Gefundeerd op grondige kennis." Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 "Kunt u mij vertellen of dit winterpeen is?" Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Er schijnt een restaurant in NL te zijn met de slogan 'Van uw grille tot onze grill'. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 "Kunt u mij vertellen of dit winterpeen is?" Ik snap 'm niet? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Een oudje al, maar de slogan van een handel in tweedehands horeca-apparatuur: "Horeaca-apparatuur met ervaring". Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 "Kunt u mij vertellen of dit winterpeen is?" Ik snap 'm niet? Dat is maar goed ook Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 "Kunt u mij vertellen of dit winterpeen is?" Ik snap 'm niet? Dat is maar goed ook (Smileys zeggen meer dan duizend woorden) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 De grap is dat er een vies woordje aan het einde zit? Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 De grap is dat er een vies woordje aan het einde zit? Tsk, tsk, dat is juist het nette woord, Ursa Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten