MarinusCopy 0 Geplaatst 11 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Ik heb ze slechts besmet, maar maak haast... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Aha, verbinding werkt weer en ik zie lekkere hapjes! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 GAB HARMANZ BARHAH!!!!!! (Geef de mensen Barhah!!!) Barhah laat zich niet vertalen maar heeft een sterke religieuze ondertoon. In dit geval betekent het "de dood". Met dien verstande dat dood uiterst positief word gezien door zombies. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 !r!azambah hagz mar!nazzambah !!!! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Mar!naz hagz !r!azambah Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 [modmodus] We zijn hier een Nederlandstalig forum hè? Dus zet er een vertaling naast of haal het weg en zet het Nederlands er neer [/modmodus] Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Zeur. Vrij vertaald uit het kiZombie naar het Nederlands: Iria geeft een dikke knuffel aan MC! MC geeft een dikke knuffel aan Iria! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Finale uit de weg, en nu weer over tot de orde van de dag. Bash gaat als een tierelier. 19 buurten zijn er officieel verwoest, maar doordat bashers niet vies zijn van uitstapjes die afwijken van de officiële route zal het officieuze aantal eerder richting de 30 gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik heb eens gekeken naar de vorige Big Bashes en die zaten beiden boven de 50 officieel verwoeste buurten, dusseuh, we hebben nog wel even. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 De sloopkogel ramt nog wel even door en op het eind zal er weinig meer groen zijn in Malton.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 w00t, een mooie kill gemaakt en weer dik over de 100 XP! Wat zou ik nu eens kopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 He MC, zin in een romantisch dinertje in Gelasius General Hospital? Als jij voor de wijn zorgt, zorg ik voor de harmanz! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Tijd voor anklegrab denk ik, of anders scent fear, en ja, ik sta buiten het ziekenhuis, zonder AP. Scheelt dat ik uitgeleveled bent natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik heb scent fear gekocht, handig zeg! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Het is heel handig met het vinden van de lekkerste hapjes Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Oooooohhhh dit was leuk. Ik had een lekker hapje gevonden waar ik even op wou knabbelen maar wat bleek, hapje was nog wakker! Hapje rende dus als de wiedeweerga voor me weg, waarop een achtervolgingsscene volgde van heb ik jou daar. Dwars door de straten van Crowbank ging het, even knabbelen, dan hapje weer weg en !r!azambah erachteraan, weer even knabbelen, hapje weer weg, enzovoort. En net, nét toen hapje nog maar 1 HP over had, waren mijn AP op en kon ik het niet afmaken. Balen zeg! Maar het was wel een pracht van een achtervolging, hapjes die zich weren zijn zoveel leuker dan hapjes die gewoon maar staan te staan tot ze dood zijn, en deze heeft zich prima geweerd dus eigenlijk gun ik 'm z'n zeer nipte overwinning ook wel. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Het is niet echt efficiënt, maar het is leuk als het eten tegenspartelt. Ik heb het als overlevert ook wel eens gehad, dat was ook best geinig. Nu denk ik dat niet dat 1 HP genoeg is om lang te overleven, maar jammer dat je hem niet van zijn ademprobleempje hebt afgeholpen... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Efficiëntie is overrated, het was LEUK! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Haha, en dan blijkt er nog eens net naast mij de snackbar opengegaan te zijn. Easy kills, altijd leuk. Die scent fear is een godsgeschenk. Intussen ook ankelgrab aangeschaft trouwens, het gaat vlotjes. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 ik probeer weer in de buurt van de big bash groep te komen, maar ze zijn wel een eind opgeschoven sinds m'n vakantie zeg en onderweg kom ik natuurlijk weer allerlei mensjes tegen, zonde om zomaar te laten staan, dus ik kom nog niet echt snel in de buurt met de xp's gaat het wel lekker, zit inmiddels op level 8, het gaat steeds sneller Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Als je eenmaal je klauwen up to date hebt gaat het snel. En straatvlees moet je nooit laten liggen natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Als jullie dit topic vol hebben maak ik ook een zombie aan Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Iria en ik lullen ons wel tot 1000 denk ik..... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 ik help wel zo, da's weer eentje meer Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2010 En als ik dan ook nog eens af en toe een opmerking post Dan komen we er wel! Maar waar blijven de verhalen over de spectaculaire achtervolgingen enzeau? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten