WonderfulStar 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Als mijn man zich uitgebreid ging opdirken iedee ochtend, en regelmatig in de spiegel keek, moeite had met wat hij nou weer aan moest trekken zou ik me zorgen maken, op wie wil je indruk maken? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Mijn vriend loopt vaak te klagen over zijn 'buikje' en zijn haar. En hij laat me vaak niet uitpraten, maar ik wil ook nogal eens ergens doorheen praten. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Quote: Op woensdag 09 maart 2011 00:52:27 schreef *nath* het volgende: Mijn vriend loopt vaak te klagen over zijn 'buikje' en zijn haar. En hij laat me vaak niet uitpraten, maar ik wil ook nogal eens ergens doorheen praten. Ik zou (wat dat betreft) je vriend kunnen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Hahaha. Het wordt pas eng als je me dan ook nog gaat vertellen dat je vaak NBA kijkt en Starcraft speelt. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 [neem deze niet compleet serieus] Geen oog voor detail. Of eigenlijk voor heel weinig wat niet binnen zijn interesses ligt. Situatie: Manlief had zich omgekleed en komt de kamer binnen lopen. 'Kan het zo?' Ik vond z'n broek wel héél strak zitten... 'Ja maar ik heb ook een strakke broek!' Blijkt nou.. Had ie per ongeluk een broek van mij aan Hij had echt niets door Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Quote: Op vrijdag 11 maart 2011 17:41:05 schreef WonderfulStar het volgende: [neem deze niet compleet serieus] Geen oog voor detail. Of eigenlijk voor heel weinig wat niet binnen zijn interesses ligt. Situatie: Manlief had zich omgekleed en komt de kamer binnen lopen. 'Kan het zo?' Ik vond z'n broek wel héél strak zitten... 'Ja maar ik heb ook een strakke broek!' Blijkt nou.. Had ie per ongeluk een broek van mij aan Hij had echt niets door En hij voelt ook niet dat de boel een beetje klem zit daar beneden ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Dat vroeg ik hem dus ook XD Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hahaha. Geniaal. Beetje strak mag toch wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Hmmm eigenlijk is het een eigenschap van mezelf waarvan ik denk dat het een beetje raar gevonden wordt: Ik zit soms te lachen om mezelf en dan zie ik die blik in de ogen van mijn man en dan denk ik "dit is volgens mij echt een slechte eigenschap van mezelf" Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 @Nath: Beetje strak is niet erg, . Hij heeft ook een strakkere broek. Maar Bart is vrij lang en qua bouw nogal breed. In een strakke vrouwenbroek.. Zag dat er echt vreemd uit Al viel het me mee dat de lengte hem nog aardig goed paste! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Nate knakt z'n vingers, tenen en z'n rug en ik vind dat zo'n rotgeluid! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik knak mijn rug ook wel eens maar dat is omdat ik anders verga van de pijn:| Maar ik weet wat je bedoelt en het geluid is echt rottig ja. Gelukkig kun je dat niet meerdere keren achter elkaar doen, anders zou hij je er misschien nog mee gaan pesten ook:P Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 @Nath: Beetje strak is niet erg, . Hij heeft ook een strakkere broek. Maar Bart is vrij lang en qua bouw nogal breed. In een strakke vrouwenbroek.. Zag dat er echt vreemd uit Al viel het me mee dat de lengte hem nog aardig goed paste! Mja, dat kan ik wel voorstellen. Vooral omdat het een vrouwenbroek is. Jeroen(mijn vriend) die draagt skinny jeans, maar dan wel voor mannen. Ik kan me soms irriteren aan de kleinste dingen bij hem. Dat is vooral een slechte eigenschap van mij, maar soms kan hij ook zo grrrrrrrr en onnadenkend doen of zo. Gewoon niet stil staan bij dingen die ik echt heel vervelend vind. En soms komt hij gewoon echt te lomp uit de hoek. Vanmiddag was hij bv. bezig met z'n pc, maar het lukte niet. En we waren aan het skypen en hij reageert het op mij af. Mijn reactie was "Moet je niet op mij afreageren." Zijn reactie daarop: "Dan moet je ophangen." Dat heb ik dus ook gedaan. En hij beseft gewoon niet dat ik zoiets gewoon niet kan hebben. Misschien ben ik te aanstellerig, maar dan nog. Hij weet hoe die dingen vallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten