Spring naar bijdragen

Slechte eigenschappen van je lief


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[neem deze niet compleet serieus]

Geen oog voor detail. Of eigenlijk voor heel weinig wat niet binnen zijn interesses ligt.

Situatie:

Manlief had zich omgekleed en komt de kamer binnen lopen. 'Kan het zo?' Ik vond z'n broek wel héél strak zitten... 'Ja maar ik heb ook een strakke broek!'

Blijkt nou.. Had ie per ongeluk een broek van mij aan rofl.gif

Hij had echt niets door rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[neem deze niet compleet serieus]

Geen oog voor detail. Of eigenlijk voor heel weinig wat niet binnen zijn interesses ligt.

Situatie:

Manlief had zich omgekleed en komt de kamer binnen lopen. 'Kan het zo?' Ik vond z'n broek wel héél strak zitten... 'Ja maar ik heb ook een strakke broek!'

Blijkt nou.. Had ie per ongeluk een broek van mij aan
rofl.gif

Hij had echt niets door
rofl.gif

En hij voelt ook niet dat de boel een beetje klem zit daar beneden ofzo?puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik knak mijn rug ook wel eens maar dat is omdat ik anders verga van de pijn:| Maar ik weet wat je bedoelt en het geluid is echt rottig ja. Gelukkig kun je dat niet meerdere keren achter elkaar doen, anders zou hij je er misschien nog mee gaan pesten ook:P

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Nath: Beetje strak is niet erg, . Hij heeft ook een strakkere broek. Maar Bart is vrij lang en qua bouw nogal breed. In een strakke vrouwenbroek.. Zag dat er echt vreemd uit :P Al viel het me mee dat de lengte hem nog aardig goed paste!

Mja, dat kan ik wel voorstellen. Vooral omdat het een vrouwenbroek is.

Jeroen(mijn vriend) die draagt skinny jeans, maar dan wel voor mannen. :)

Ik kan me soms irriteren aan de kleinste dingen bij hem. Dat is vooral een slechte eigenschap van mij, maar soms kan hij ook zo grrrrrrrr en onnadenkend doen of zo. Gewoon niet stil staan bij dingen die ik echt heel vervelend vind. En soms komt hij gewoon echt te lomp uit de hoek.

Vanmiddag was hij bv. bezig met z'n pc, maar het lukte niet. En we waren aan het skypen en hij reageert het op mij af. Mijn reactie was "Moet je niet op mij afreageren." Zijn reactie daarop: "Dan moet je ophangen." Dat heb ik dus ook gedaan. En hij beseft gewoon niet dat ik zoiets gewoon niet kan hebben. Misschien ben ik te aanstellerig, maar dan nog. Hij weet hoe die dingen vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid