Spring naar bijdragen

Concerten/Festivals


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 342
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zondag naar een of ander klassiek concert. Dat wordt dus echt een uur lang vervelen en knikkebollen. Niet mijn schuld overigens, ik werd gechanteerd. :N

Misschien kan ik doen alsof ik ziek ben en thuis blijven...

OOOO!! Jij ook al!

Komen we elkaar misschien wel tegen?

Tenzij ik wegens gezondheidsredenen in bed blijf liggen dit weekend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zondag naar een of ander klassiek concert. Dat wordt dus echt een uur lang vervelen en knikkebollen. Niet mijn schuld overigens, ik werd gechanteerd. :N

Misschien kan ik doen alsof ik ziek ben en thuis blijven...

Ik dacht dat jij plannen had zondag?

Wij gaan vandaag naar de Elf Fantasy Fair, yay!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren toch nog een dagje naar Groezrock geweest. En dat was echt enorm vet. Wat heerst daar een toffe, relaxte sfeer. Echt heerlijk. Leuke mensen en fijne muziek. Het enige nadeel waren de regenbuien.

En gewoon Miss May I en We Came As Romans gemist... :( Maar wel echt enorm staan genieten bij August Burns Red en Underoath. En heerlijk gechilled bij Further Seems Forever.

Volgend jaar echt het hele weekend.

En nog iets leuks: 7 juni The Devil Wears Prada in de Dynamo in Eindhoven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Update in mijn events agenda.

4 Juni - Neal Morse in Zoetermeer: De Boerderij. Na al die live DVD's eindelijk mijn held in het echt ontmoeten.

10 Juni - Power Quest & Pathfinder in Tilburg: Little Devil. Het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst naar een metalconcert ging, en nu ook weer alleen. :)

Zo. Daarna mag ik wel wat actiever worden in de metalconcerten-scene. Mijn goede voornemen voor als ik 21 word. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Update in mijn events agenda.

Zo. Daarna mag ik wel wat actiever worden in de metalconcerten-scene. Mijn goede voornemen voor als ik 21 word. :#

Als je hulp nodig hebt, moet je maar een gil geven. ;)

Ben je al eens vaker naar de Little Devil in Tilburg geweest, trouwens?

Ik zie mezelf dan trouwens misschien ook nog wel gaan, 10 juni.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil naar The Devil Wears Prada op 7 juni in Eindhoven, maar moet tot nu toe alleen (het is doordeweeks, dus veel mensen met andere verplichtingen). Dus mochten er hier nog mensen zijn die gaan en het gezellig zouden vinden als iemand zich bij hen aan zou sluiten :) .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, het vrijvragen voor TDWP is geregeld. Ik zet hier wel neer hoe ik te herkennen ben als het concert nabij komt. Heerlijk de volgende dag weer om 9:00 op het lab zijn voor een practicum, maar dat komt wel goed (hoop ik :E )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi! Ik ga 'helaas' niet kunnen, ben dan net 2 dagen getrouwd, dus dan komt flevo niet zo heel gelegen tijdens de huwelijksreis :). Wel stom dat ze dan uitgerekend dit jaar met een goeie line-up weer komen na jaren...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad. Iedereen verliest alle hoop en nu opeens is er een redelijk goede line-up. Hadden ze dat de afgelopen jaren ook niet gewoon kunnen doen?

Voor mij persoonlijk vind ik overigens alleen As I Lay Dying echt de moeite waard.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid