Jipperd 0 Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 Ik niet, ik ben dit jaar geweest en vond het aantal 18-jarige-hipsters-die-zichzelf-heel-interessant-vinden veel te hoog. Line up was afgelopen jaar beduidend minder dan vorige edities. Ik vond het weinig bijzonders. En wij moesten vrijdagmiddag in bekers overschenken, we waren de eerste groep die dat deden, en man, wat slecht geregeld voor zo´n groot festival, bizar. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik ga 21 Oktober naar Theocracy Oh my goodness! Toen ik het topic aanklikte dacht ik aan het Theoconcert! Ik wil ooooook! Als ze nieuw materiaal spelen, wat vast en zeker gebeurd, dan gaat het helemaal fantastisch worden! Geregeld, ik ben 21 oktober van de partij. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Zaterdag naar Festicert .. Waarschijnlijk ga ik gewoon mee voor de gezelligheid Weet nie.. Heb nog geen tijd gehad te kijken wie der eigenlijk op t programma staan... [/niet positieve instelling] Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 Zo, drie dagen achter elkaar.. Make 'em Drop (bandje uit Tilburg) heb ik zaterdag gezien in Waalwijk. Gisteren was het tijd voor Breathe Carolina in de Effenaar en ik ben nu net terug van Enter Shikari in de 013. Ben nu wel echt helemaal kapot. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Mijn eerste posthuwelijk concert wordt War of Ages en In The Midst of Lions in het Paard. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Die ga ik ook zien, ja. Maar dan in the Rambler in Eindhoven. En de 18e naar While She Sleeps. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik heb echt zo'n zin om naar een festival te gaan.. Muziek te horen en samen te zijn met andere muziekliefhebbers.. Maar ik weet niet waar ik naartoe wil. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Die ga ik ook zien, ja. Maar dan in the Rambler in Eindhoven. En de 18e naar While She Sleeps. Ja daar is het nog goedkoper ook Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Morgen War of Ages!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Was het leuk? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik ga 21 Oktober naar Theocracy Oh my goodness! Toen ik het topic aanklikte dacht ik aan het Theoconcert! Ik wil ooooook! Als ze nieuw materiaal spelen, wat vast en zeker gebeurd, dan gaat het helemaal fantastisch worden! Geregeld, ik ben 21 oktober van de partij. En ik ben ook bezig met het reserveren van een kaartje. Minimeet? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Was het leuk? Ja, was erg tof. Erg gezelig, ook al waren er maar 11 man. Gisteren While She Sleeps was ook erg tof. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Theocracy was leuk, alleen was het geluid erg slecht. Ik zag nog een bekend Paultje, Gewoon op klompen lopen. (De lookalike van MarinusCopy was er ook) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Theocracy was leuk, alleen was het geluid erg slecht.Ik zag nog een bekend Paultje, Gewoon op klompen lopen. (De lookalike van MarinusCopy was er ook) En je spreekt me niet even aan... Ik heb jou niet gezien eerlijk gezegd! En inderdaad, ik was Gewoon op klompen. En, concert was idd Zupertoll! Mijn eerste metalconcert, blij dat ik gegaan ben! Van de 1 collega die ik verwachtte heb ik er 3 gezien, ook grappig. Kijken of ik dat nog ga horen! Moet je ook nageven, geluid was niet goed. Weet inmiddels ook dat Morphogenisis niet graag met zijn handen in de lucht staat, hij is bang voor EOJD taferelen:p Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Geef Morpho eens ongelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Geef Morpho eens ongelijk! Hear, hear Was leuk, alleen had wel wat meer verwacht van Theocrazy. Geluid was echt ruk, en sommige stukken werden gewoon over de subwoofer heen geblazen. Maar het Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Aaah, de temperatuur gaat omlaag Weg festivalseizoen *huil ende snotter enzo* Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 25 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2011 Aanstaande vrijdag start de verkoop voor een nieuw concert van Anouk. En ondanks dat ik haar al iets van 7 keer live heb gezien, ik blijf haar iedere keer weer zo'n vakvrouw vinden! Nu nog mensen vinden die met me mee willen gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 War of Ages, Becoming the Archetype, In the Midst of Lions en Burial Earth zijn namen waar ik wel van smul. Mja, was prima te doen Ben uiteindelijk toch geweest Vooral In The Midst of Lions vond ik erg gaaf en verrassend En ik heb de drummer nog op een Palm getrakteerd en vervolgens gefilosofeerd over belgisch bier, amerikaanse verzekeringen en zwaar metaal Meer mensen bij Brainstorm geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nou ik was vrijdagmiddag over het doffe gevoel in mijn oren heen.. ITMOL en WoA kunnen er wat van Oh en de bassist van ITMOL heeft écht te veel spuug :| Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nou ik was vrijdagmiddag over het doffe gevoel in mijn oren heen.. ITMOL en WoA kunnen er wat van Oh en de bassist van ITMOL heeft écht te veel spuug :| Was jij er ook!? Heb je niet gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 kben nog aan het twijfelen of ik naar golden earring ga of niet... (dubio) Link naar bericht Deel via andere websites
Absolution 0 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik ga binnenkort met mijn vrouw en zwager naar Evanescence in Düsseldorf. Ben heel erg benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 <3 Muse! @ Absolution (mwuhaha, 3x live gezien ) En Wonderfulstar, wij moeten eigenlijk ook weer naar Evanescence, nietwaar? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 War of Ages, Becoming the Archetype, In the Midst of Lions en Burial Earth zijn namen waar ik wel van smul. Mja, was prima te doen Ben uiteindelijk toch geweest Vooral In The Midst of Lions vond ik erg gaaf en verrassend En ik heb de drummer nog op een Palm getrakteerd en vervolgens gefilosofeerd over belgisch bier, amerikaanse verzekeringen en zwaar metaal Meer mensen bij Brainstorm geweest? Dat had ik moeten weten, dan hadden we kunnen meeten. Ik ben uiteindelijk toch nog gegaan. Heb je bij War of Ages een jongen en een meisje zien ruziën? Haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten