Archillion 0 Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Zondag naar een of ander klassiek concert. Dat wordt dus echt een uur lang vervelen en knikkebollen. Niet mijn schuld overigens, ik werd gechanteerd. Misschien kan ik doen alsof ik ziek ben en thuis blijven... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Zondag naar een of ander klassiek concert. Dat wordt dus echt een uur lang vervelen en knikkebollen. Niet mijn schuld overigens, ik werd gechanteerd. Misschien kan ik doen alsof ik ziek ben en thuis blijven... OOOO!! Jij ook al! Komen we elkaar misschien wel tegen? Tenzij ik wegens gezondheidsredenen in bed blijf liggen dit weekend. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zondag naar een of ander klassiek concert. Dat wordt dus echt een uur lang vervelen en knikkebollen. Niet mijn schuld overigens, ik werd gechanteerd. Misschien kan ik doen alsof ik ziek ben en thuis blijven... Ik dacht dat jij plannen had zondag? Wij gaan vandaag naar de Elf Fantasy Fair, yay! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Moet ook nodig weer eens gaan... misschien naar 'Scream Like You Mean It' in Tivoli:We Came as Romans Miss May I The Word Alive This or the Apocalypse Doe maar, zie ik jou ook weer eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Gisteren was ik bij 10cc . Dat was tof. En volgende week woensdag naar de Mattheüs Passion in Groningen. Dat is ook elke keer weer fijn. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Gisteren toch nog een dagje naar Groezrock geweest. En dat was echt enorm vet. Wat heerst daar een toffe, relaxte sfeer. Echt heerlijk. Leuke mensen en fijne muziek. Het enige nadeel waren de regenbuien. En gewoon Miss May I en We Came As Romans gemist... Maar wel echt enorm staan genieten bij August Burns Red en Underoath. En heerlijk gechilled bij Further Seems Forever. Volgend jaar echt het hele weekend. En nog iets leuks: 7 juni The Devil Wears Prada in de Dynamo in Eindhoven. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Update in mijn events agenda. 4 Juni - Neal Morse in Zoetermeer: De Boerderij. Na al die live DVD's eindelijk mijn held in het echt ontmoeten. 10 Juni - Power Quest & Pathfinder in Tilburg: Little Devil. Het is alweer anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst naar een metalconcert ging, en nu ook weer alleen. Zo. Daarna mag ik wel wat actiever worden in de metalconcerten-scene. Mijn goede voornemen voor als ik 21 word. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 10 juni ga ik hierheen: On And On. 12 uur lang beuken. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Sterkte\succes\veel plezier Ik ga zaterdag naar Sons of Seasons en MaYaN Waarna ik volgende week donderdag naar Epica en MaYaN ga Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Update in mijn events agenda.Zo. Daarna mag ik wel wat actiever worden in de metalconcerten-scene. Mijn goede voornemen voor als ik 21 word. Als je hulp nodig hebt, moet je maar een gil geven. Ben je al eens vaker naar de Little Devil in Tilburg geweest, trouwens? Ik zie mezelf dan trouwens misschien ook nog wel gaan, 10 juni. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nope, ben er nog nooit geweest dus dat wordt spannend. Als je besluit te gaan mag je het zeggen, dan kunnen we daar evangeliseren. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Sterkte\succes\veel plezier Ik zal het allemaal nodig hebben. Mijn eerste techno-avond sinds september. Ik meld me weer aan het front! Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Ik wil naar The Devil Wears Prada op 7 juni in Eindhoven, maar moet tot nu toe alleen (het is doordeweeks, dus veel mensen met andere verplichtingen). Dus mochten er hier nog mensen zijn die gaan en het gezellig zouden vinden als iemand zich bij hen aan zou sluiten . Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Voel je welkom. Ik ga sowieso met een aantal mensen. Vrijdag Dance Gavin Dance!! Heb ik zin in!! Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Zo, het vrijvragen voor TDWP is geregeld. Ik zet hier wel neer hoe ik te herkennen ben als het concert nabij komt. Heerlijk de volgende dag weer om 9:00 op het lab zijn voor een practicum, maar dat komt wel goed (hoop ik ) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Zo, net te horen gekregen dat mijn kaartje voor Flevo geregeld is. Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Mooi! Ik ga 'helaas' niet kunnen, ben dan net 2 dagen getrouwd, dus dan komt flevo niet zo heel gelegen tijdens de huwelijksreis . Wel stom dat ze dan uitgerekend dit jaar met een goeie line-up weer komen na jaren... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Inderdaad. Iedereen verliest alle hoop en nu opeens is er een redelijk goede line-up. Hadden ze dat de afgelopen jaren ook niet gewoon kunnen doen? Voor mij persoonlijk vind ik overigens alleen As I Lay Dying echt de moeite waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Wij hebben net onze WGT-kaartjes besteld. Geen betere manier om het pinksterweekend door te brengen dan vage deathrockbandjes bekijken na drie uur slaap en een absinth-ontbijt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Komt AILD op FLEVO!? * Overweegt serieus eens een keer naar Flevo te gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Was vanavond naar een concert van MaYaN en Epica in Paradiso. Was fijn Ol Moth kan dit bevestigen Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Op die vent na die met een voorhamer op mijn strottenhoofd stond te rammen was het een goede avond. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo, net te horen gekregen dat mijn kaartje voor Flevo geregeld is. Hm, hoe krijg je dat te horen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Woei! Weer een update in mijn concert agenda. Donderdag 23 juni weer naar Neal Morse, maar dit keer een worship dienst. Echt super, zo'n dienst heb ik altijd al mee willen maken. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zo, net te horen gekregen dat mijn kaartje voor Flevo geregeld is. Hm, hoe krijg je dat te horen? Ik heb een mail gekregen van de organisatie, omdat ik het forum een tijdje gedaan heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten