Jalikaatje 1 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 * Jalikaatje grinnikt iets over offers maken binnen het huwelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 11:18:39 schreef Jalikaatje het volgende: * Jalikaatje grinnikt iets over offers maken binnen het huwelijk * Mr. Emilio vindt Jalikaatje niet meer lief en hoopt op afmelding vanwege iets onschuldigs als buikloop... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 * Jalikaatje kan ook wel zonder de genegenheid van Mr. Emilio leven en hoopt dat ze een geweldige prestatie neer gaan zetten Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 11:34:03 schreef Jalikaatje het volgende: * Jalikaatje kan ook wel zonder de genegenheid van Mr. Emilio leven en hoopt dat ze een geweldige prestatie neer gaan zetten Wacht maar tot dat jij getrouwd bent... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Oké, over een jaar of anderhalf praten we dus weer verder * Jalikaatje begint zich wel een beetje zorgen te maken, haar lief is best een sportliefhebber... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 11:42:18 schreef Andere Jas het volgende: X2 Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 @ Mr. Emilio: Ik zou ze lekker aan de keukentafel zetten en jij op de bank voor de 10km! Ze kan het je niet aandoen om dat te moeten missen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 12:03:09 schreef Mister_L het volgende: @ Mr. Emilio: Ik zou ze lekker aan de keukentafel zetten en jij op de bank voor de 10km! Ze kan het je niet aandoen om dat te moeten missen En ik maar uitleggen dat het maar 1x in de 4 jaar is en dat ik me er al 2 jaar op verheug.... "maar dan kijk je toch gewoon de herhaling?" of "dan kijken we toch gewoon gezelling met z'n allen naar de laatste rit?" Ze snappen het niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Vrouwen Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 12:08:30 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] En ik maar uitleggen dat het maar 1x in de 4 jaar is en dat ik me er al 2 jaar op verheug.... "maar dan kijk je toch gewoon de herhaling?" of "dan kijken we toch gewoon gezelling met z'n allen naar de laatste rit?" Ze snappen het niet... ik ook niet.. ik vrees dat ik tot de categorie van jouw vrouw behoor, die grote liefde/passie voor olympische spelen totaal niet begrijp.. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 12:08:30 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] En ik maar uitleggen dat het maar 1x in de 4 jaar is en dat ik me er al 2 jaar op verheug.... "maar dan kijk je toch gewoon de herhaling?" of "dan kijken we toch gewoon gezelling met z'n allen naar de laatste rit?" Ze snappen het niet... * hopeloos heeft de afgelopen dagen meer olympische spelen gezien dan de 10 jaar daarvoor... Ik kijk gezellig met m'n man mee, die het wel graag allemaal wil zien. En het wordt steeds interessanter Straks wil ik zelf nog alles zien Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Kijk, en zo hoort het! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 12:08:30 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] En ik maar uitleggen dat het maar 1x in de 4 jaar is en dat ik me er al 2 jaar op verheug.... "maar dan kijk je toch gewoon de herhaling?" of "dan kijken we toch gewoon gezelling met z'n allen naar de laatste rit?" Ze snappen het niet... Wat een vrouwen zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 11:17:15 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ik niet... Niet dat ik niet wil, maar wel omdat mijn vrouw een studiegenoot heeft uitgenodigd om het trouwalbum. (ja, net tijdens de mooiste afstand van de OS... ) Gaat dit om het bekijken van jullie trouwalbum? Daar ben je toch geen uren mee bezig? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Doet niet meer terzake... Bezoek gaat niet door. Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Haha, ik zit met de laptop op schoot, tv aan ondertussen. Hoe decadent. Mr. Emilio, nu geen voorspellende fase? Zou fijn zijn?! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 vd Kieft valt tegen zeg? Gaat op een rondje gezet worden door Lee Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Ja, valt echt tegen. Vind het beschamend! Pff, heeft een keer gepiekt en kan daardoor naar de Olympische spelen.. maar we hebben veel betere schaatsers in Nederland. Had dan Wennemars laten gaan ofzo. Daarnaast had hij die ander binnendoor moeten laten gaan, maar denk niet dat vd Kieft het door heeft gehad dat hij werd ingehaald. Oh wat ontzettend slecht. En hij had gehoopt op brons... op deze manier kom je daar niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Quote: Op dinsdag 23 februari 2010 20:11:45 schreef Vriendinneke het volgende: Haha, ik zit met de laptop op schoot, tv aan ondertussen. Hoe decadent. Je kunt de tv uit doen en de nos stream op de laptop kijken Zo doe ik het, die 10 km is toch wel erg lang en saai, vooral omdat er behalve die verrassing uit Korea eigenlijk maar 4 deelnemers zijn die de medailles kunnen verdelen en die moeten allemaal nog Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Ja dat had gekund, maar kijk liever via de tv. SPANNENDDD!! Sven, zet 'm op... Samengevoegd: Oh neee..... oh neee...... Samengevoegd: Ik vind dit echt heel erg sneu. Lee schaatste goed, maar Sven had dit écht verdiend. Hij was de beste. Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Eeuwig zonde. Men t had zo'n goede tijd kunnen worden en dan dit......Bah. Hij was echt de beste. Race van Bob viel me ook tegen, maargoed gelukkig nog een 3e plek voor hem. Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Ik zit nog steeds helemaal met mijn gevoel in de race en baal écht mee met Sven. Beetje irritant, want ik kan er niks aan veranderen. Vind het gewoon zo sneu. Hebben jullie dat nou ook? Volgens mij moet ik iets meer afstand nemen [ben er iets teveel mee bezig]. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Het is maar een spelletje Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Ja dat heb ik ook hoor. Als ik eenmaal echt in het schaatsen kijken zit, baal en juich ik mee met de schaatsers hoor. Op 't puntje van mn stoel heel zenuwachtig te doen. Idd een beetje irritant. Zit nu gesprek met Kramer te kijken, hij is echt aangedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten