kettingzaag 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Eeuh telt dit ook voor de mensen die te vroeg opstaan? Of is er niemand meer wakker rond 4 uur. ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Da's niet goed hoor, zo vroeg... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Bij mij was het 05:15... *zucht* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ik moet mezelf eraan herinneren dat ik ziek ben en het dus al lang bedtijd is... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Net Bachman Turner Overdrive gedownload (heb ik al op vinyl) en daar zit ik nu van te genieten: Ik blijf nog even wakker. En natuurlijk deze: (1974 toen Rudibu nog een Rudi van 10 jaar was) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik voel de vermoeidheid door mijn lijf trekken. Een fijn gevoel, strak kan ik heerlijk slapen. Ik laat jullie achter met de ontspannende muzien van Zero 7 die ik nu beluister (met zang van Sia!): Slaap lekker allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Jeee, ik mag ook eens hier posten!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Heerlijke borrel gehad vanavond. Nog even lekker gekletst met Raido en Ramontezuma, maar nu weer tijd om slaapjes te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Another day in paradise... argh, was het maar weekend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 +1 Het was trouwens een hels karwei om er uit te komen vanmorgen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Dat heb ik ook altijd. Maar er is koffie. Dat helpt dan weer het wat dragelijker te maken. Ik zou er verstandiger aan doen gelijk naar bed te gaan, maar ach, ik blijf nog 20 minuten op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Quote: Op donderdag 23 september 2010 23:41:45 schreef BookerT het volgende: maar ach, ik blijf nog 20 minuten op. Wat ook meteen de enige reden zou kunnen zijn waarom je op dit vroege uur al in dit topic zou mogen posten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoJo-90 0 Geplaatst 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst 23 september 2010 Quote: Op donderdag 23 september 2010 07:07:37 schreef Morphogenesis het volgende: +1 Het was trouwens een hels karwei om er uit te komen vanmorgen Bij mij dus ook.. En kwam ik op school was er nog een leuk (niet dus) verassing: lerares nederlands was ziek, dus ik was er voor niets uit gekomen .. maar ach.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Quote: Op donderdag 23 september 2010 23:47:38 schreef Eli7 het volgende: [...] Wat ook meteen de enige reden zou kunnen zijn waarom je op dit vroege uur al in dit topic zou mogen posten. Ik regel dingen graag snel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Is de zondag al begonnen? Het is zo stil hier ... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Ja, de zondag is begonnen. Ik zou nu naar bed moeten gaan, want morgen wil ik fris ter kerke. Maar waarschijnlijk ga ik er pas om een uur of 4 in, om er dan om 10 uur uit te komen. Dan ben ik met alles nog net op tijd. Het is weekend he, dan mag het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Fris ter kerke ... mooi voornemen. Ik weet wel dat ik altijd de grootste moeite had om mijn ogen open te houden tijdens de preek. Ze zouden eigenlijk even een koffie-pauze moeten inlassen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 BookerT gaat (vermoed ik) naar de mis, daar duurt de gehele kerkdienst qua lengte even lang als een korte protestantse preek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 De pastoor praat nogal luid, dat houd je dan weer wel bij de les. Samengevoegd: Quote: Op zondag 26 september 2010 01:23:59 schreef Olorin het volgende: BookerT gaat (vermoed ik) naar de mis, daar duurt de gehele kerkdienst qua lengte even lang als een korte protestantse preek. Ja, na een uur is het weer voorbij inderdaad. Ik heb wel eens evangelische diensten van 3 uur meegemaakt, maar dat werd me echt te gortig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Quote: Op zondag 26 september 2010 01:25:22 schreef BookerT het volgende: Ja, na een uur is het weer voorbij inderdaad. Ik heb wel eens evangelische diensten van 3 uur meegemaakt, maar dat werd me echt te gortig Ja, ok, dat is een hel. Bij ons is het gemiddeld drie kwartier, nog steeds langer dan de homilie bij jullie natuurlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Zo, en zodadelijk naar bed, om 8 uur opstaan. Onchristelijke tijd natuurlijk. Je zou verwachten dat christenen wel op een christelijke tijd een kerkdienst houden, maar nee hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst 25 september 2010 Ik was in de RK ook maximaal een uur gewend voor een mis. Daarna in de gereformeerde kerk was het wel even wennen, vooral de lengte van de preek. Ook een keer in een evangelische dienst gezeten waar het eerste uur alleen maar gezongen werd, daarna duurde de dienst nog drie uur. Leuk voor een keertje maar niet iedere zondag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Het is mooi geweest. De luiken gaan dicht. Ik wens jullie een mooie zondag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 * Henriëtte meldt zich ook maar Net een fijne avond gehad met collegaatjes van mij, nu even gedachten leegmaken en gaan slapen, morgen om 8 uur ga ik er weer uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst 26 september 2010 Quote: Op zondag 26 september 2010 01:23:59 schreef Olorin het volgende: BookerT gaat (vermoed ik) naar de mis, daar duurt de gehele kerkdienst qua lengte even lang als een korte protestantse preek. Niet overdrijven hoor, de zondagochtendmis bij ons duurt toch wel de volle tien minuten langer dan de preek bij jullie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten