annzie 1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 19:06:16 schreef Olorin het volgende: [...] Het kan toch wel hoor. Als je je arm breekt dan kan het ja, of als je een giraffentong hebt. Maar 99% van de mensen kan het niet Samengevoegd: Oh, en ik wil een foto van jou terwijl je aan je elleboog likt, anders geloof ik je niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 19:09:09 schreef annzie het volgende: [...] Als je je arm breekt dan kan het ja, of als je een giraffentong hebt. Maar 99% van de mensen kan het niet Ik kan het. Althans met het puntje van mijn tong. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Foto foto foto! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ach, niks aan, ik kan ook aan Olorin's elleboog likken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Quote: Op donderdag 03 juni 2010 19:42:18 schreef Iriacynthe het volgende: Ach, niks aan, ik kan ook aan Olorin's elleboog likken. En je eigen elleboog? lukt dat ook? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Nee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 I'm special! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Ben vandaag met Bolt Thrower in slaap gevallen, een nogal oncomfortabel slaapje op de bank van een uur of 2. Dus nu ben ik lekker wakker. De nacht is zwart, de geitenmelk is wit. Credible is geel.... mijn gips is roze. Is dat niet dichterlijk, mmmmkay. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Oh, Oloricynthe is weer online...... En blijkbaar is ellebogen likken de nieuwe rage. Oh, dear, there goes the planet..... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Olorin is heel schattig als hij z'n elleboog likt hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Gaaaaaaaaap... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2010 Slaap zacht allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Bah, of ik ben weer ergens allergisch voor (hooi-koorts achtigs) of ik ben verkouden. Anyway, ik hou van uitslapen, maar wakker worden omdat je moet niezen heeft dat voorkomen. Voor 9 uur wakker worden? Teken van de eindtijd, zoiets onchristelijks.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Het is al nacht, ik had het nog niet eens in de gaten. Die zon overdag, die geeft weer zoveel energie. Vanavond nog even lekker wezen geocachen langs de Schie. Paar kiekjes gemaakt. Ben nog lang niet moe ... Samengevoegd: Ik ga maar eens naar bed. Jullie ook? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Een vermoeiende week gehad. Vandaag nauwelijks iets gedaan, dat was wel fijn. Nu, een beetje laat, nog wakker, ik zal straks heerlijk slapen. Nu luister ik naar ontspannende muziek en denk aan lieve mensen. Dat maakt mij blij. Slaap lekker allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Slaap lekker Rudibu Hier waren vanavond wat mensen van vriendlief zijn orkest. Eentje blijft slapen dus ze zitten nu nog te gitar heroen. We wisselen steeds af, dat is wel leuk. Maar ik zal straks ook wel lekker slapen. Gelukkig vanmorgen al goed uitgeslapen dankzij vriendlief die vanmorgen vroeg alleen boodschappen heeft gedaan. Tot half tien vrij diep geslapen dus dan kan dit ook wel weer. \Trusten, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben wakker. En niet erg blij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Liefje ligt al te snurken, ik kruip er dus ook maar eens in. Slaap zacht lieve crediblers! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ik ben niet lief!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fatima 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 slaap zacht leidenschaft Ik ga ook zo over ongeveer een half slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 ik over 16 minuten en groet u alllemaal weer eens ,ik was zomaar een kwartaal weg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 en we zijn 16 minuten verder inmiddels Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Arthurvd 0 Geplaatst 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2010 uch.. zal aanstonds maar eens gaan slapen he.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2010 * annzie schopt zichzelf naar bed, ondanks dat het nog geen nacht is (officieel dan) Welterusten allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Nog even Trouble luisteren en dan naar bed. Truste! Samengevoegd: Uh, nog niet helemaal gelukt. Ik ben nu bij Air - Playgound Love. Nog heel even. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten