Ramòntezuma 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Shameless! Heb je überhaupt wel geprobeerd vitaminepillen te bestellen bij die pizzatent? Nee zeker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Eum... nee... maar ik heb het menu bekeken en het stond er echt niet op! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op maandag 11 januari 2010 00:24:33 schreef Iriacynthe het volgende: Eum... nee... maar ik heb het menu bekeken en het stond er echt niet op! Je maakt je er wel héél gemakkelijk vanaf. Je betaalt die gasten meer dan genoeg, daar mag je best wat voor terug ontvangen aan service. Een beetje instantie verkoopt geen nee. Eigenlijk zou je nu onmiddellijk moeten bellen dat ze wel heel snel een kilo vitamine bommen meenemen. Dat zijn ze je als klant verplicht, nietwaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op maandag 11 januari 2010 00:15:38 schreef Ramòntezuma het volgende: Dames toch! Als je nu begint met eten kun je de calorieën onmogelijk nog verbranden! Ja maar ik ben met z'n tweeën Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Eum... Volgens mij niet nee. Ik vrees ook dat het niet zou lukken aangezien die dudes hun Nederlands zich nogal beperkt tot het absoluut noodzakelijke pizza-related minimum en ik heb helaas geen idee hoe je vitaminepillen zegt in het Turks. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op maandag 11 januari 2010 00:30:14 schreef Dagmar het volgende: [...] Ja maar ik ben met z'n tweeën Ik neem aan dat je bedoelt dat je met z'n tweeën de calorieën die je eet kunt verdelen, hmm? Zeg maar ja Quote: Op maandag 11 januari 2010 00:30:43 schreef Iriacynthe het volgende: Eum... Volgens mij niet nee. Ik vrees ook dat het niet zou lukken aangezien die dudes hun Nederlands zich nogal beperkt tot het absoluut noodzakelijke pizza-related minimum en ik heb helaas geen idee hoe je vitaminepillen zegt in het Turks. Hè hoezo? Heb je niet eerst Turks geleerd voordat je ging bestellen of zo? Kijk, daarom bestel ik nooit Chinees. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Quote: Op maandag 11 januari 2010 00:15:38 schreef Ramòntezuma het volgende: Dames toch! Als je nu begint met eten kun je de calorieën onmogelijk nog verbranden! wel als je gewoon een hele nacht wakker blijft. En ook in je slaap verbrand je trouwens nog wat calorieën. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Afijn, ik ga naar bed. Er komt toch niks zinnigs meer uit mijn vingers Wel te rusten, Credible! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2010 Welterusten ik wil niet, maar moet ovber 5 uur en drie kwartier weer op. wie schopt me naar bed na de peuk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheLostSon 0 Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 truste mensen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 Mijn avond zit er op. Ik ga maar eens leren Iedereen alvast weltrusten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2010 * Mister_L is weer eens een nachtmens... maar gaat ook gelijk slapen! Truste Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2010 Ben vandaag ook een nachtmens (was ik gister ook maar toen heb ik 's-nachts niet meer geforummed). Na twaalven pas thuis uit een café en nu nog even wat ontspannen voor ik ga slapen, m'n hoofd leeg maken van alle indrukken in het stadhuis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Wij hebben net Aladdin gekeken Half omdat ik vriendlief de scene waarin Jago zegt 'Niet doen! Ik heb een vrouw en drie eieren' moest laten zien. Blijkt die niet in Aladdin te zitten dus nu vermoed ik De Leeuwenkoning (en dus Zazu)... Die komt morgen wel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Goeie gesprekken nog gehad deze nacht, nu tijd om te slapen. Kunnen we morgen weer verder studeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik ga nu ook maar eens slapen. Het is al drie uur. Computeren is verslavend, vooral het binnenhalen van leuke bestanden . Wat betekent revenirosorum trouwens in jouw onderschrift 'Civitas digitalus revenirosorum Crediblers'? Ik haal eruit dat we een digitale gemeenschap van Crediblers zijn (moet dat niet Crediblii zijn?), maar wat is revenirodinges? Samengevoegd: Ik blijf trouwens rusteloos na het inspreken in de raad van gisteravond. Het is me niet gelukt de slaap te vatten. Ben nog steeds wakker - een doorgehaalde nacht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Slaap je dan overdag nog of ga je nu door tot vanavond? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Nee, nu ga ik door tot de avond. Wel een middagdutje van 1-2 uur tussendoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Slim... zo hou je je ritme in stand Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Daarom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 03:09:10 schreef Think het volgende: Wat betekent revenirosorum trouwens in jouw onderschrift 'Civitas digitalus revenirosorum Crediblers'? Ik haal eruit dat we een digitale gemeenschap van Crediblers zijn (moet dat niet Crediblii zijn?), maar wat is revenirodinges? Dat had ik samen met -Eva- bedacht. We zijn namelijk allebei na een relatief lange tijd weer terug op credible gekomen. 'Revenirosorum' betekent daarom naar wij hopen ook iets van teruggekomen/teruggekeerde. Maar ons Latijn is nogal slecht, dus het zou zomaar kunnen dat er iets heel anders, danwel onzinnigs staat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Er is dus wel een kansje dat er iets onzinnigs staat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op donderdag 14 januari 2010 13:43:45 schreef Think het volgende: Er is dus wel een kansje dat er iets onzinnigs staat Die kans is redelijk aanwezig. Wat is zeker weet is dat "venir" komen betekent. Iets minder zeker ben ik over het idee dat "revenir" terugkomen betekent. En van de uitgangen klopt naar alle waarschijnlijkheid helemaal niets. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Laat ik deze nu maar even aantippen. Afgelopen week lag ik er steeds vroeg in. Nu is het weekend. Maar wel veel van plan, dus morgen vroeg weer op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2010 Ik ben er ook nog, met een messed up slaapritme en een zware alleen-in-bed-kruipen-zuigt-bui. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten