Mister_L 0 Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Deeltje 2! Wie houdt er nog meer zo van de nacht!? Ben jij een nachtmens of niet? Meldt je hier zo gauw de nacht zijn intrede doet! Doorgaans wordt dit topic gebruikt tussen 00:00 en 06:00 uur, maar zo krap komt het niet hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Kan je misschien even de OP van het vorige copypasten (of een eigen OP schrijven)? Zo is het ook voor nieuwe mensen, die het eerste deel niet meer meegemaakt hebben, in de toekomst nog duidelijk wat het doel van het topic is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 1 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2010 Yep, de nacht is weer begonnen. Ik heb nog geen zin om te gaan slapen, al staat er morgen om 12:00 verjaardagsvisite voor de deur. Het is nu trouwens al de 2e januari inmiddels, dus strikt genomen ben ik nu jarig. Gefeliciteerd, Think! Hoewel, nog strikter moet ik wachten tot de middag 17:04, het tijdstip van mijn geboorte. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Waarom is dit topic overdag geopend? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik vind dat ik mod-rechten moet hebben op dit topic, ik ben toch altijd het laatste op van de hele crew. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Ik meld me als nachtmens. En nu ga ik naar bed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Wat een toeval, ik ben tegelijk op met Iria. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Quote: Op zondag 03 januari 2010 00:29:33 schreef Iriacynthe het volgende: Ik vind dat ik mod-rechten moet hebben op dit topic, ik ben toch altijd het laatste op van de hele crew. pardon? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2010 Quote: Op zondag 03 januari 2010 00:38:01 schreef Morphogenesis het volgende: [...] pardon? Oh? Hoe laat ga jij slapen dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Quote: Op zondag 03 januari 2010 00:42:38 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Oh? Hoe laat ga jij slapen dan? Ok, jij wint Ik moet nodig naar bed geloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Haha zo vroeg? Voor mij is dit zo ongeveer het einde van de avond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Zo te zien ben je iig niet helder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 Ik ga maar eens slapen, ik heb morgen weer allerlei spannende avonturen op me wachten enzo. (Lees: ik moet hoogdringend mijn kamer opruimen en onverbeterlijke chaoot als ik ben begin ik daar best vroeg genoeg aan als ik het op één dag rond wil krijgen. ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2010 succes ik ga ook maar eens... Kom niet echt meer in m'n ritme na oud&nieuw. Alhoewel we om kwart over 2 alweer thuis waren, hebben we het toch voor elkaar gekregen om tot kwart over 6 op te blijven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Na twee weken straks weer aan het werk. Misschien moest ik maar eens slapen gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheLostSon 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 ik zal het topic dan wel afsluiten voor deze nacht.. denk niet dat er nog andere mensen wakker zullen zijn Een goede nachtrust iedereen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Afsluiten voor deze nacht? Dat is aan mij. Welterusten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Na een halve dag te lanterfanten had ik vannacht om vijf uur plots een opstoot van productiviteit en heb ik de was gedaan. Ach ja, ik zal maar gewoon blij zijn dat het gedaan is zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Quote: Op zondag 03 januari 2010 00:27:46 schreef Bonaventura het volgende: Waarom is dit topic overdag geopend? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Nee! Vanavond ben ik geen nachtmens! Weltrusten allemaal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheLostSon 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Perfect voorbeeld van een nacht mens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik ga heel lekker slapen. Wens jullie hetzelfde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik werd net nog net niet uitgelachen toen ik voorstelde om naar bed te gaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TheLostSon 0 Geplaatst 4 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2010 Ik ga ook de binnenkant van me ogen goed bestuderen. Goede nacht iedereen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten