Jeee 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Hee Iedereen, Ik had een vraag! Kennen jullie homosexsuele jongeren of zijn jullie die zelf? en willen jullie mij helpen! ik ben namelijk op zoek naar hoe christelijk homosexsuele jongeren worden geacepteerd! en hoe zij hun sexule geaartheid combineren met hun geloof! Willen jullie dit met mij delen? dan hoor ik het graag! want ben erg benieuwd! Heel erg bedankt! Groetjes!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Hier zijn echt al diverse topics over. Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 11:51:16 schreef Mr. Emilio het volgende: Hier zijn echt al diverse topics over. Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd? En toch vind ik dat je een nieuwe forum gebruiker wel op een wat vriendelijke toon mag terechtwijzen. Beste Jeee, zoek voortaan eerst rond en als je vraag dan nog niet beantwoord is, dan kun je een nieuw topic starten. Welkom trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Klaas Hoorn 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Dag Jee, Breng eens een bezoek aan www.regenboogforum.nl. Daar vind je heel veel topics onder homojongeren. Ik denk dat je veel informatie opdoet. Veel succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Ik geloof dat je in de vrijzinnige protestantse hoek veel tolerantie zult vinden, probeer t bijvoorbeeld is bij de remonstranten. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Beste Jeee, Waarom ben je op zoek naar homo christenen en waarvoor? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Ik ben geen kenner van homoseksuele christenen, ken er naar mijn weten wel wat (ik weet dat ze homoseksueel zijn, of ze (nog) belijdend christen zijn niet).. Je zou op b.v. link kunnen kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 11:49:38 schreef Jeee het volgende: geaartheid Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 11:49:38 schreef Jeee het volgende: Hee Iedereen, Ik had een vraag! Kennen jullie homosexsuele jongeren of zijn jullie die zelf? en willen jullie mij helpen! ik ben namelijk op zoek naar hoe christelijk homosexsuele jongeren worden geacepteerd! en hoe zij hun sexule geaartheid combineren met hun geloof! Willen jullie dit met mij delen? dan hoor ik het graag! want ben erg benieuwd! Heel erg bedankt! Groetjes!! Welkom Jee. Waarom ben je op zoek naar deze acceptatie? Ben je zelf homosexueel, ben je bezig voor school of opleiding? En wat is voor jou de grens van jongere? Daarnaast kun je inderdaad ook de zoekfunctie gebruiken om alvast wat informatie te verzamelen. Bedenk dan overigens wel dat je zonder toestemming van de betrokkene niet zomaar iets mag publiceren. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 12:27:39 schreef Andere Jas het volgende: [...] [afbeelding] Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 12:27:39 schreef Andere Jas het volgende: [...] [afbeelding] typo en reactie van het jaar... (waar is het gedenkwaardige posts topic gebleven? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Admod note: Dames, zullen we het offtopic blaten in andere topics houden, en hier verder praten over homoseksualiteit en het christendom? Danku Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Quote: Op maandag 07 december 2009 12:23:15 schreef Klaas Hoorn het volgende: Breng eens een bezoek aan www.regenboogforum.nl. Daar vind je heel veel topics onder homojongeren. De vraag op het Regenboogforum is wel altijd of die homojongeren in het echt ook bestaan en zo. @Andere Jas: Geniaal, Pienjo. Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Lol @ HW. Bestaat het regenboogforum eigenlijk wel? @ TS: hoe jong is jong? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Ja, het regenboogforum bestaat. Jong? Onder de 25 of zo? Link naar bericht Deel via andere websites
Jeee 0 Geplaatst 8 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Hee iedereen! Super bedankt voor jullie reacties en tips! zo kom ik een stuk veder! Ik ben opzoek voor de accepatatie vanwege school! we moeten namelijk iets onderzoeken want ons erg boeid! en dit boeit mij heel erg omdat ik zelf ook chirstelijk ben opgevoed, maar niet heel streng. en ben daarom heel benieuwd naar hoe dat in jullie omgeving is! want je hoort wel is verhalen dat homo jongeren worden buitengesloten enzo! en dat lijkt me heel erg!! Echt super bedankt voor jullie tips!! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Quote: Op dinsdag 08 december 2009 02:23:17 schreef Kurt het volgende: Ja, het regenboogforum bestaat. Dat was een insidersgrapje Kurt. Het Regenboogforum werd een paar weken geleden ineens overspoeld door schandaaltjes over fake-accounts die het beheer gebruikte om het forum vol te krijgen, vandaar. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 08 december 2009 08:59:31 schreef Jeee het volgende: want je hoort wel is verhalen dat homo jongeren worden buitengesloten enzo! en dat lijkt me heel erg!! Nou ja, erg, erg. Kijk er zijn vriendschappen op de klippen gelopen en familieleden waar ik nu niet zo veel contact meer mee heb, maar daar komen ook weer andere mooie dingen voor in de plaats. Mij hoor je eigenlijk niet klagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jeee 0 Geplaatst 10 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Het regenboogforum zijn we inmiddels mee bekend, de andere site (refoanders) niet, bedankt! Misschien nog even in het kort waarom we hier naar vroegen.. wij (4 studenten aan de HU) moeten voor onze opleiding een aantal christelijke jongens (leeftijd 18-25) die homosexueel zijn interviewen. Het gaat dan vooral om de vraag naar hoe hun gevoelens op dat (en dit!) moment waren, werd het geaccepteerd, wat vond hun omgeving ervan en hoe zij ermee omgingen. Deze interviews worden verder niet ergens gepubliceerd ofzo, ze zijn alleen als bron van inspiratie voor ons voor een individueel verslag en een toneelstuk. Als er geinteresseerde aanwezig zijn die ons een handje zouden willen helpen, zouden we daar erg blij mee zijn! Groetjesss!! Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Moeten het per se jongens zijn? Ik wil best meedoen, maar aan die voorwaarde kan ik dan weer niet voldoen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Niet alleen jongens kunnen homo zijn hè? Meiden kunnen dat ook zijn, al vinden mensen het raar om meiden homo te noemen.. Maargoed, ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel. En zo niet, dan vraag je maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 O, enne, je zou ook gewoon een oproepje op het regenboogforum en op het forum van refoanders kunnen plaatsen. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 10 december 2009 23:52:15 schreef annzie het volgende: Niet alleen jongens kunnen homo zijn hè? Meiden kunnen dat ook zijn, al vinden mensen het raar om meiden homo te noemen.. Maargoed, ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel. En zo niet, dan vraag je maar. Dat wordt ook wel lesbisch genoemd. Al mogen ze degene die dat woord bedacht heeft wat mij betreft ophangen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Quote: Op donderdag 10 december 2009 23:53:09 schreef Tirza het volgende: O, enne, je zou ook gewoon een oproepje op het regenboogforum en op het forum van refoanders kunnen plaatsen. Samengevoegd: [...] Dat wordt ook wel lesbisch genoemd. Al mogen ze degene die dat woord bedacht heeft wat mij betreft ophangen. Ja dat weet ik. Maar het was meer dat 'homo' slechts een afkorting van homoseksueel is, en dus ook voor dames gebruikt kan worden. Want het woord 'homoseksueel' betekent slechts dat je op hetzelfde geslacht valt. Maar ik had geen zin om dat te typen omdat ik dacht dat jullie zonder dit verhaal ook wel zouden begrijpen wat ik bedoel Link naar bericht Deel via andere websites
Jeee 0 Geplaatst 11 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 Quote: Niet alleen jongens kunnen homo zijn hè? Meiden kunnen dat ook zijn, al vinden mensen het raar om meiden homo te noemen.. Maargoed, ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel. En zo niet, dan vraag je maar. Daar zijn we mee bekend ja, foutje van het eerste bericht. Er had moeten staan dat we op zoek waren naar jongens, niet jongeren (of nog jongens erachter vermelden). Maar, we zijn dus echt alleen op zoek naar jongens. Wel bedankt Tirza, dat je evt. mee wilde doen! Op het regenboog forum hebben we ook al bericht geplaatst, net zoals het CHJC. We proberen alleen zo veel mogelijk oproepen te doen, omdat het nog best moelijk is jongens te vinden die ook daadwerkelijk een interview willen doen. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 Discriminatie! Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 Ja, dat vind ik nu ook. Wat is jullie motivatie als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten