Spring naar bijdragen

Homosexsualiteit en Christendom!!


Aanbevolen berichten

Sorry, maar we moesten keuze's maken. Onze doelgroep moest bestaan uit 3 factoren en bij geslacht hebben we gekozen voor jongens.

Bedoel je de motivatie in het algemeen of waarom we voor jongens hebben gekozen? In het algemeen gaat het erom dat we ons moeten verdiepen in een doelgroep en dat we dit heel interessant vonden, omdat we vonden dat het vaak geaccepteerd lijkt in Nederland, maar dit in veel gevallen nog niet altijd zo is. Waarom jongens heb ik hierboven al uitgelegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sorry, maar we moesten keuze's maken. Onze doelgroep moest bestaan uit 3 factoren en bij geslacht hebben we gekozen voor jongens.

Bedoel je de motivatie in het algemeen of waarom we voor jongens hebben gekozen? In het algemeen gaat het erom dat we ons moeten verdiepen in een doelgroep en dat we dit heel interessant vonden, omdat we vonden dat het vaak geaccepteerd lijkt in Nederland, maar dit in veel gevallen nog niet altijd zo is. Waarom jongens heb ik hierboven al uitgelegd.

Alleen dát je ervoor gekozen hebt, niet waarom. knipoog_dicht.gif

Als het over homo's gaat gaat het meestal over mannen; de vrouwen komen er altijd een beetje bekaaid vanaf. Ze zijn ook nergens te bekennen trouwens. Heeft vast te maken met het feit dat mannen zelf meer aandacht vragen. Dus: het was origineler geweest als je voor meisjes gekozen had, maar ik zou toch maar bij de jongens te blijven, want nu kom je waarschijnlijk gemakkelijker aan 'proefpersonen'. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid