Spring naar bijdragen

Heb jij een credible-relatie?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij een credible-relatie?

    • Ik heb mijn vriend(in) via credible leren kennen.
      8
    • Mijn vriend(in) zit ook op credible, maar we kennen elkaar via een andere weg.
      8
    • Ik heb een vriend(in) via credible gehad, maar nu niet meer.
      3
    • Ik heb hier wel eens gedate maar dat liep niet uit op een relatie.
      6
    • Ik heb een vriend(in) die niet op credible zit.
      14
    • Ik ben single en heb geen credible-liefdeservaringen.
      27


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Lees eens wat profielen
knipoog_dicht.gif

Olorin heeft elke keer een vrouwelijke user waar hij een periode heeeeel veeeel mee profielspamt enz, is nog nooit wat uit gekomen, dus niet te snel conclusies trekken! knipoog_dicht.gif

En Iria, ik meen me te herinneren dat jij zei dat we wel mochten koppelen in dit topic!

Dus... wie zullen we aan Morpho koppelen? clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Olorin heeft elke keer een vrouwelijke user waar hij een periode heeeeel veeeel mee profielspamt enz, is nog nooit wat uit gekomen, dus niet te snel conclusies trekken!
knipoog_dicht.gif

En Iria, ik meen me te herinneren dat jij zei dat we wel mochten koppelen in dit topic!

Dus... wie zullen we aan Morpho koppelen?
clown.gif

Alweer? rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Olorin heeft elke keer een vrouwelijke user waar hij een periode heeeeel veeeel mee profielspamt enz, is nog nooit wat uit gekomen, dus niet te snel conclusies trekken!
knipoog_dicht.gif

Zo kom ik ook wel sneu en wanhopig over zeg. noparty.gif

Olorin die uit wanhoop alle profielen van elk vrouwelijk lid loopt vol te spammen ofzo. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hahaha, nee, mij koppelen lijkt me nou niet echt een goed idee. Ik vind Piebe wel leuk om aan iemand te koppelen!

Jewel, is een heel goed idee. Jij en Piebe?

Toch lijkt me Morpho een leuker idee. Credible dates houden hem zo enorm bezig, dan gun ik hem er zelf wel eentje natuurlijk. devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Olorin heeft elke keer een vrouwelijke user waar hij een periode heeeeel veeeel mee profielspamt enz, is nog nooit wat uit gekomen, dus niet te snel conclusies trekken! knipoog_dicht.gif

Olorin heeft vaker intensief contact met users, maar tot op heden niet met de intensie voor een relatie, vandaar dat het daar dus niet in geresulteerd.

Is dit beter? Want ik vind het lastig, want ik weet niet met wat voor intentie je het doet.

Ik denk overigens niet dat je wanhopig bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat gaat ook wel weer ver. widegrin.gif

Ik ben er niet zo van bewust dat ik met een bepaalde intentie zou posten... Wat natuurlijk niet zegt dat ik een enkele keer iets kan hebben van 'hey, dat is een gezellig persoon!' Maar jullie moeten niet teveel achter mijn profiel conversatie met Morpho zoeken hoor. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maargoed, nu we het er toch over hebben, hoeveel credible dates heb jij al gehad Olorin?

Je gunt het Morpho zo graag dat jij er vast geen negatieve ervaringen mee hebt
knipoog_dicht.gif

widegrin.gif

In mijn hele lange credible bestaan eigenlijk maar bar weinig. knipoog_dicht.gif

Maar moet zeggen dat ik niet zo'n (internet)date typetje ben hoor. En meetings met crediblers heb ik trouwens ook amper gedaan. Ben zelfs nog nooit naar een officiële credible meeting geweest.


Samengevoegd:

Quote:

[spanningsopbouw]

Heeeeeeel misschien komt Credible er ergens in 2010 nog achter wie er nu schuilgaat achter 'mijn leven'...
engel.gif

[/spanningsopbouw]

Oei! Spannend! widegrin.gif

Ik ben dat toch niet he? bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid