Spring naar bijdragen

Concert...


Aanbevolen berichten

Gisteravond was er in Cafe 545 in Ede een concert. Er zouden 2 bands komen. De eerste die speelde was Rift. Doomcore uit Duitsland. De tweede band die zou spelen was Nymphea Aurora. Goh, waar ken ik die band van... engel.gif

Oh ja! Daar speelt ons aller geliefde AndreasJ in widegrin.gifparty.gif

Een klein verslagje.

Toen ik om half 8(Wat veuls te vroeg bleek te zijn) daar aan kwam kwam Andreas er al aangelopen. Na eerst wat gepraat te hebben over koetjes, credible en kalfjes bleek dat de aanvang geen 8 uur werd, maar 9 uur. Toen het om en nabij 9 uur was begon de eerste band, Rift, te spelen. Dat was erg leuke muziek, en na 1 nummer gehoord te hebben had ik al een cd gekocht rofl.gifwidegrin.gif

Toen ze uitgebruld waren was Nymphea Aurora aan de beurt. En ook al is het niet helemaal mijn type muziek, het was zeker 'appetijtelijk' knipoog_dicht.gif Ze zijn erg goed live yes.gif

Nadat ook die uitgebruld waren en ik het een en ander wilde weg rijden naar de auto van Andreas, wilde ik langs een groepje mensen. Komt er zo'n half bezopen mens naar me toe, begon ze me helemaal te omhelzen rofl.gif Dus nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik daar geen zin in had, probeerde ze het later weer rofl.gif

Het was een leuke avond yes.gif

Als er foto's zijn, komen die later misschien. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de foto's, ik zal eens een avondje rock & roll laten zien zoals we die met Nymphea Aurora hebben.

De voorbereidingen...

IMGP7689.jpg

IMGP7690.jpg

IMGP7690.jpg

En het spotten van onze bandnaam, promotie vanuit Café 545.

IMGP7690.jpg

IMGP7690.jpg

IMGP7690.jpg

En foto's van The Rift, Deutschen Doomcore!

IMGP7696.jpg

IMGP7696.jpg

Onze zanger vond het goeie muziek.

IMGP7698.jpg

En toen mochten we zelf spelen. smile.gif

IMGP7699.jpg

IMGP7700.jpg

IMGP7701.jpg

IMGP7702.jpg

IMGP7703.jpg

IMGP7704.jpg

IMGP7706.jpg

IMGP7707.jpg

IMGP7708.jpg

IMGP7709.jpg

En hierna hebben we nog wat gedronken met de jongens van The Rift. Ze hadden een fles Jack Daniels die gemixed werd met cola. Het was allemaal erg gezellig en grappig. Ik mocht fijn de bob zijn en moest het laten bij een biertje aan het begin van de avond en voor de rest alleen cola, maar dat geeft niet, Jack Daniels is niet echt mijn ding, te zoet.

IMGP7710.jpg

IMGP7711.jpg

IMGP7712.jpg

Die dwerg op de achtergrond was aan het einde van de avond niet meer aanspreekbaar. Wat hij hier aan mijn vriendin uitlegt is nimmer duidelijk geworden.

IMGP7713.jpg

Hier was net de politie langs de Parkweg gereden om te kijken of er nog problemen waren en borgen ze de 3 liter fles Jack Daniels toch maar even in de auto op. widegrin.gif

IMGP7715-1.jpg

En dit was iemand die langskwam lopen en de bak van de band eens bekeek, hij zat thuis en was dus alcoholist, maar hij maakte plannen om te stoppen. Onze zanger heeft een wazig gesprek met hem gevoeld terwijl de rest op een paar meter afstand in hun broek piesten van het lachen.

Ja, het was me het avondje wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid