Morphogenesis 4 Geplaatst 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2009 Gisteravond was er in Cafe 545 in Ede een concert. Er zouden 2 bands komen. De eerste die speelde was Rift. Doomcore uit Duitsland. De tweede band die zou spelen was Nymphea Aurora. Goh, waar ken ik die band van... Oh ja! Daar speelt ons aller geliefde AndreasJ in Een klein verslagje. Toen ik om half 8(Wat veuls te vroeg bleek te zijn) daar aan kwam kwam Andreas er al aangelopen. Na eerst wat gepraat te hebben over koetjes, credible en kalfjes bleek dat de aanvang geen 8 uur werd, maar 9 uur. Toen het om en nabij 9 uur was begon de eerste band, Rift, te spelen. Dat was erg leuke muziek, en na 1 nummer gehoord te hebben had ik al een cd gekocht Toen ze uitgebruld waren was Nymphea Aurora aan de beurt. En ook al is het niet helemaal mijn type muziek, het was zeker 'appetijtelijk' Ze zijn erg goed live Nadat ook die uitgebruld waren en ik het een en ander wilde weg rijden naar de auto van Andreas, wilde ik langs een groepje mensen. Komt er zo'n half bezopen mens naar me toe, begon ze me helemaal te omhelzen Dus nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik daar geen zin in had, probeerde ze het later weer Het was een leuke avond Als er foto's zijn, komen die later misschien. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2009 Ik vind het nou toch wel jammer dat ik niet ben gegaan gister.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2009 Quote: Op zondag 09 augustus 2009 13:35:34 schreef Henriëtte het volgende: Ik vind het nou toch wel jammer dat ik niet ben gegaan gister.. Ja, gewoon ronduit stom Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2009 Quote: Op zondag 09 augustus 2009 13:35:34 schreef Henriëtte het volgende: Ik vind het nou toch wel jammer dat ik niet ben gegaan gister.. Ja! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2009 Dat is toch die soort muziek waar ik wurgneigingen van krijg? Nee hoor, leuk dat het geslaagd was, ben benieuwd naar de foto's! (Zijn er geen filmpjes?) Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2009 klinkt als een leuke avond.. wil de foto's ook graag zien Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ik heb de foto's, ik zal eens een avondje rock & roll laten zien zoals we die met Nymphea Aurora hebben. De voorbereidingen... En het spotten van onze bandnaam, promotie vanuit Café 545. En foto's van The Rift, Deutschen Doomcore! Onze zanger vond het goeie muziek. En toen mochten we zelf spelen. En hierna hebben we nog wat gedronken met de jongens van The Rift. Ze hadden een fles Jack Daniels die gemixed werd met cola. Het was allemaal erg gezellig en grappig. Ik mocht fijn de bob zijn en moest het laten bij een biertje aan het begin van de avond en voor de rest alleen cola, maar dat geeft niet, Jack Daniels is niet echt mijn ding, te zoet. Die dwerg op de achtergrond was aan het einde van de avond niet meer aanspreekbaar. Wat hij hier aan mijn vriendin uitlegt is nimmer duidelijk geworden. Hier was net de politie langs de Parkweg gereden om te kijken of er nog problemen waren en borgen ze de 3 liter fles Jack Daniels toch maar even in de auto op. En dit was iemand die langskwam lopen en de bak van de band eens bekeek, hij zat thuis en was dus alcoholist, maar hij maakte plannen om te stoppen. Onze zanger heeft een wazig gesprek met hem gevoeld terwijl de rest op een paar meter afstand in hun broek piesten van het lachen. Ja, het was me het avondje wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ze hebben wel hun best gedaan jou steeds op het podium van de meeste foto's af te houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Maar... maar... is je haar nu geknipt, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2009 Haha die alcoholist heb ik wel vaker zien rondlopen daar rond het station Ziet er gezellig uit hoor maar je komt niet zo veel voor op foto's nee.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten