Aimé 0 Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Quote: Op woensdag 21 april 2010 14:21:37 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Dat zegt totaal niets eigenlijk. Medische handelingen is uiteindelijk bijna altijd kiezen voor de minste van twee kwaden. Bloedtransfusies worden niet zomaar gegeven, ze worden idealiter pas gegeven als het niet geven van een bloedtransfusie grotere risico's met zich meebrengt dan de bloedtransfusie zelf. Het is een reguliere medische praktijk waarbij er enorm veel vraagtekens kunnen worden geplaatst,zo'n beetje hoe de medische wereld omgaat met het gebruik van antibiotica. Men kan ook kiezen voor een alternatieve transfusie of andere alternatieven. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Dan maar zo Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Mooi Als het goed is heb ik hier ergens al verteld wat ik ervan vind, maar als je nog vragen hebt moet je ze gerust stellen Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik zal later op de middag alles door gaan lezen omdat ik nu eigenlijk al weg had moeten zijn Maar heb daarna heel de dag Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Heb keuze 2 maar even geregistreerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Geen zin om alle reacties door te lezen, maar doneren is een goede zaak. Als je iemand's leven kan redden zal dat vast fijn zijn. Kuch... wil natuurlijk niet zeggen dat ik zelf donor ben. Besides, aan mijn verziekte organen hebben andere mensen weinig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten