Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ik krijg de rillingen van die vent. De docu "True Norwegian Black Metal" zit hij gewoon 3-4 minuten aaneengesloten muisstil en stokstijf voor zich uit te kijken. Ik dacht, en dit meen ik, dat Windows Media Player vast liep. Ik ben leip, die kerel is krankzinnig gestoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:19:21 schreef Olorin het volgende: En wat vinden jullie van deze knappe hunk? [afbeelding] (Altijd weer lachen met Danni Filth plaatjes ) Ik vind dat Dani Filth iets ongelooflijk schattigs heeft, zo'n beetje David de kabouter gaat op avontuur in metalland. Ik moet echt de neiging om hem een lolly en wat make-upremover te geven onderdrukken. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:22:37 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ik vind dat Dani Filth iets ongelooflijk schattigs heeft, zo'n beetje David de kabouter gaat op avontuur in metalland. Ik moet echt de neiging om hem een lolly en wat make-upremover te geven onderdrukken. Hij is idd wel een schattig ventje op die foto. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Maar geef toe, Dani kan aardig gillen Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Lovely... Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:16:20 schreef Morphogenesis het volgende: En dit [afbeelding] Ik heb respect voor dit soort mensen. Ik zou niet met ze willen ruilen. Maar wel fijn dat er toch mensen zijn die het riool schoon houden. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:20:54 schreef Morphogenesis het volgende: De docu "True Norwegian Black Metal" zit hij gewoon 3-4 minuten aaneengesloten muisstil en stokstijf voor zich uit te kijken. Ach, das niks bijzonders, sommige jongeren waar ik mee werk doen dat ook als je moeilijke vargen stelt als: "hoe gaat het met je?" Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:38:15 schreef Rudibu het volgende: [...]Ik heb respect voor dit soort mensen. Ik zou niet met ze willen ruilen. Maar wel fijn dat er toch mensen zijn die het riool schoon houden. Samengevoegd: [...]Ach, das niks bijzonders, sommige jongeren waar ik mee werk doen dat ook als je moeilijke vargen stelt als: "hoe gaat het met je?" Dat kan allerlei redenen hebben. Ik weet niet met wat voor jongeren jij werkt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Van alles en nog wat (altijd in het kader van problemen op school en thuis) maar ook pdd-nos en autistisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 2 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Ha ik ook (o.a.) Ik alleen met de meer vastgelopen types met een indicatie Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Vanzelfsprekend mét indicatie (wassen neus van BJZ) Minder woorden, meer beelden. Geen kommentaar, gewoon om de woorden met een beeld te onderbreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 00:46:00 schreef Rudibu het volgende: Van alles en nog wat (altijd in het kader van problemen op school en thuis) maar ook pdd-nos en autistisch. Ah okee. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Die is mooi, die jongedame. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2009 Quote: Op vrijdag 03 juli 2009 01:10:29 schreef Iriacynthe het volgende: Die is mooi, die jongedame. Ja, idd. Ze heeft vooral mooie ogen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2009 x2 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 ja, mooie vrouw. ik heb een zwak voor vrouwen met lang rood haar btw Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 SIMONE SIMONS!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 precies! écht een knappe vrouw vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Jij hebt smaak Ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Hm, gaat wel. Ik vind haar meer knap dan mooi. Ik mis sproeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 Ja tis geverfd hè En ik mis wel meer... Alles eigenlijk Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2009 geverfd of niet, ik vind 't mooi haar en haar een mooie vrouw Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Rhona Mitra vind ik heel erg knap In Doomsday: Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 de laatste 2 foto's vind ik mooi. op de rest vind ik haar zo.. gemaakt. volgeplamuurd hoofd, foto-gezicht.. but that's me Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 vind ik ook hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Ik vond haar wel leuk in Nip/Tuck (maar da's dan ook mijn favoriete serie - ik weet het, oppervlakkigheid ten top, maar zoooo verslavend). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten