Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Vervolg van: link Verder de titel iets verbeterd Opgedragen aan alle schoonheid op deze wereld die me doet verwonderen. De aftrap: Even random via Maroc.nl; Starende meisjes vind ik ook mooi: Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Wat een enge lippen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 En dan ook onderbouwen hè? Het is geen vleeskeuring of een topic waar je foto's kan dumpen van alles wat je aan mooie vrouwen en mannen op het internet tegenkomt. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Vind hier die pijnzende en afwezige blik zo mooi Zo dat je wil weten wat ze denkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Het oogt mij meer als iemand die zich aan het vervelen is op een benefietavond voor Amnesty. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 In elk geval ver weg En bijvoorbeeld een boos gezicht kan ook mooi zijn, vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Dat klopt. Ik zie er stukken beter uit wanneer ik boos ben. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 mooie vrouw Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Leuk dat we 't eens zijn Doorschemerende onzekerheid/kwetsbaarheid vind ik ook erg mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Quote: Op donderdag 18 juni 2009 18:51:58 schreef Machiavelli het volgende: Dat klopt. Ik zie er stukken beter uit wanneer ik boos ben. In de zin van beroerder kan niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Het booszijn heeft ook zijn schoonheden... Zoals donderwolken dat ook kunnen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Quote: Op donderdag 18 juni 2009 21:50:31 schreef Morphogenesis het volgende: [...] In de zin van beroerder kan niet? Wat een lage opmerking! En ja, in die zin. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Probeer ik het recht te breien.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Quote: Op donderdag 18 juni 2009 21:58:49 schreef Machiavelli het volgende: [...] Wat een lage opmerking! En ja, in die zin. Ik sprak uit ervaring Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Schiet me even te binnen; Trouwens lachkuiltjes vind ik ook leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Quote: Op donderdag 18 juni 2009 22:10:01 schreef Caesarion het volgende: Schiet me even te binnen; Trouwens lachkuiltjes vind ik ook leuk Zo'n gat in de grond dat je wel eens tegen komt dat je op je bek gaat en mensen gaan lachen? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Wat zouden ze dan bij een zitkuil doen Moth Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Een bijna klassieke schoonheid. Het zijn niet speciale kenmerken die mij hierin aanspreken. Het is gewoon haar uitstraling. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze vrouw niet mooi vind. (1966) Samengevoegd: Quote: Op donderdag 18 juni 2009 18:26:14 schreef Caesarion het volgende: Vervolg van: link De aftrap: Even random via Maroc.nl; Starende meisjes vind ik ook mooi: [afbeelding] Deze dame is waarschijnlijk wel knap maar ik vind haar persoonlijk niet mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Een mooie truerige uitstraling. Qua uitstraling ben ik zelf weg van Kate Bush: Not everyone's cup of tea, ik vind haar geweldig. Wat een uitstraling. Twee turven hoog, maar een aanwezigheid! Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 18 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Kate is ook interessant om naar te kijken ja (muziek trouwens helemaal te gek!) @ Rudibu: Kun je me meer van deze types laten zien? Is denk ik ook wel een beetje wat ik mooi vind. Alleen moeilijk te beschrijven wat ik dan aantrekkelijk vind. (of 't is m'n laptopscherm) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Brooke Shields had in haar jonge jaren ook een beetje die uitstraling. Ik kan je niet zomaar meer van die types laten zien. Ik heb wel een ruime collectie mooie afbeeldingen (design, natuur, typografie, fotografie) maar die kunnen niet allemaal door de Credible-beugel. Andere favorieten van mij, puur op uitstraling: Winona Ryder Winona Ryder én Angelina Jolie Jodie Foster Een foto kan een persoon maken of breken. Van alle bovenstaande dames zijn ook foto's te vinden waarop zij, in mijn ogen, weinig aantrekkelijk zijn. Samengevoegd: Aanvullend: Milla Yovovich in haar jonge jaren: Milla als Leeloo in The Fifth Element: Milla in Resident Evil: Milla redelijk recent: (loopt het erg in de gaten dat ik een zwak heb voor Milla?) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2009 die ogen zijn echt mooi... en die van The Fifth Element .... <3 Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2009 Joh, die jonge Milla! Blauwe ogen + donker of bruin haar = win. Daar gaat niets boven qua combinatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 19 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2009 Wilde even tergkomen op... eh... werd een aanval gedaan op mijn zogenaamd nobele ideeën... Zei dat het niet uitmaakte welk BMI de dames hadden, werd in twijfel getrokken in Deel 1. Wilde even zeggen dat 2/3e van mijn vriendinnen breder dan ik waren Of was het 2/4e ... In elk geval... hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot, is in ekg geval geenszins mijn bedoeling. (excuses voor mijn verkeerde woorden) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2009 Quote: Op vrijdag 19 juni 2009 23:06:36 schreef Caesarion het volgende: Wilde even zeggen dat 2/3e van mijn vriendinnen breder dan ik waren Ja, da's ook niet echt moeilijk he. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten