Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ZVVNNA ziet zichzelf al moeder van 10 kinderen worden, elke zondag twee éénurige preken en kliksafe op elke computer hebben.. rofl.gifwidegrin.gif

Mijn lovert is trouwens ook HHK, dus ik moet eigenlijk uitkijken met wat ik zeg geloof ik! engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ZVVNNA ziet zichzelf al moeder van 10 kinderen worden, elke zondag twee éénurige preken en kliksafe op elke computer hebben..
rofl.gifwidegrin.gif

Mijn lovert is trouwens ook HHK, dus ik moet eigenlijk uitkijken met wat ik zeg geloof ik!
engel.gif

Zo ziet zvnna zich niet

zvnna zag een rok en werken nosmile.gif

Dat wordt hem niet, maar dan mag ik vast ook niet werken.

Mwah, ik had hhk kunnen zijn, maar ben dat toch niet, maar dat is niet hetzelfde als refo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zo ziet zvnna zich niet

zvnna zag een rok en werken
nosmile.gif

Dat wordt hem niet, maar dan mag ik vast ook niet werken.

Mwah, ik had hhk kunnen zijn, maar ben dat toch niet, maar dat is niet hetzelfde als refo.

HHK is meestal refo hoorsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nette beschaafde hoedjes kunnen niet meer anno 2009. Je moet minstens een dode vogel op een slagschip hebben, anders hoor je er ècht niet meer bij.

Onzin, alleen de mensen die denker meer te zijn dan ze eigenlijk zijn hebben van die pre-Coco Channel hoeden op. Ik ken heel erg weinig meiden van jou en mijn leeftijd met dooie vogels, pretparken of bazooka's aan hun hoeden.

Veel Alpino, of een pet met een klepje zie je bij ons.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, ik een een ongelofelijke ik-ben-snel-pissed-off-bui, het vreemde is nogwel dat ik me altijd aangesproken voel wanneer het over refo's gaat en ik ook nog eens ga verdedigen, terwijl ik er zelf ook een aardige hekel aan heb puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

Zijn er eigenlijk in de gereformeerde gemeenten enzo ook regels over hoe het hoedje van de vrouw eruit moet zien ?

Uhm, ik geloof van niet smile.gif Hooguit van die ongeschreven regels en daar kom je pas achter wanneer de gehele gemeente verstomt wanneer jij binnenkomt met legerhelm..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid