Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

\"Een bloedbad in een Vlaams kinderdagverblijf in Sint-Gilles-bij-Dendermonde heeft aan drie mensen het leven gekost: twee kinderen en een leidster.

Geruchten over een vierde dode, een derde baby, zijn sterk, maar zijn niet bevestigd. Tien mensen raakten gewond. Twee kleine kinderen liggen nog ernstig gewond in een ziekenhuis.

Het bloedbad werd vanmorgen aangericht door een man die zijn gezicht zwart/wit had geschminkt. Hij was op de fiets naar het kinderdagverblijf gereden.\"

bron

* Diana is geschokt...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn collega, we werken in de kinderopvang, maakt zich al helemaal druk... Er zullen vast discussies komen van de week over de veiligheid, toch ben ik zelf niet bang, maar het raakt me wel als ik dat dan zo hoor...

De vraag wordt dan een beetje tot waar je moet gaan om de veiligheid te waarborgen op een kinderverblijf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar wat een dapperheid van de leidsters, die zo begreep ik uit de krant, met gevaar voor eigen leven alles hebben gedaan om de kinderen te beschermen.

Dat was ook 1 van de gedachten en vragen die mijn collega's en ik hadden: wat zouden wij gedaan hebben...

Ik denk dat het geen zin heeft om ons dat nu af te vragen, dat weet je pas als je zoiets meemaakt en ik mag hopen dat ik dat nooit hoef mee te maken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of je ze uiteindelijk tegen kunt houden betwijfel ik inderdaad ook, maar ik denk dat een zekere veiligheid wel geboden zou moeten worden.

Waar ik werk komen mensen niet binnen zonder een bepaalde code voor de voordeur, waarna ze eerst allerlei hekjes door moeten alvorens ze bij de kinderen kunnen. Ergens vond ik het altijd wat overdreven, maar nu denk ik dat ik erg blij ben met deze maatregelen...

Ook gescheiden ouders leveren nogal eens een drama op, dat is bij ons eigenlijk de aanzet voor die beveiliging. Toch denk ik dat wanneer iemand echt zoiets van plan is, hij alsnog binnen weet te komen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid