Aviator 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 \"Een bloedbad in een Vlaams kinderdagverblijf in Sint-Gilles-bij-Dendermonde heeft aan drie mensen het leven gekost: twee kinderen en een leidster. Geruchten over een vierde dode, een derde baby, zijn sterk, maar zijn niet bevestigd. Tien mensen raakten gewond. Twee kleine kinderen liggen nog ernstig gewond in een ziekenhuis. Het bloedbad werd vanmorgen aangericht door een man die zijn gezicht zwart/wit had geschminkt. Hij was op de fiets naar het kinderdagverblijf gereden.\" bron * Diana is geschokt... Link naar bericht Deel via andere websites
Miepje18 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Dramatisch zeg!! Wie doet dat nou? Die arme kindjes.. (en ouders en personeel natuurlijk!) Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Af-schu-we-lijk, net zitten te huilen voor de TV Die kindjes, die ouders ... Ik heb drie nichtjes tussen de 1 en de 3½, en 2 neef-nichtjes op komst, en zelfs bij mij als tante wordt het al koud om m'n hart als ik eraan denk... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 die had ik idd ook al in het nieuws-topic gezet echt vreselijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Mijn collega, we werken in de kinderopvang, maakt zich al helemaal druk... Er zullen vast discussies komen van de week over de veiligheid, toch ben ik zelf niet bang, maar het raakt me wel als ik dat dan zo hoor... De vraag wordt dan een beetje tot waar je moet gaan om de veiligheid te waarborgen op een kinderverblijf. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 In geval van twijfel iemand niet binnenlaten en als ie vervolgens uit z'n dak gaat zeker niet binnenlaten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 23 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Quote: Op vrijdag 23 januari 2009 21:08:42 schreef dingo het volgende: In geval van twijfel iemand niet binnenlaten en als ie vervolgens uit z'n dak gaat zeker niet binnenlaten. Tegen de tijd dat je de deur open doet en je nog niet twijfelt, heb je wellicht een mes tussen je ribben tegen de tijd dat je twijfelt... Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 AfgrÃjselijk. Je kind zal maar slachtoffer (of dader) zijn. Ik kan me zelden inleven in mensen die wraak zoeken, maar bij zoiets... Ook voor de leidsters lijkt het me verschrikkelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 blégh... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tuig. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 En die ouders van die kindertjes Als je hoort dat je kind dood is gestoken door een psychopaat in het kinderdagverblijf vreselijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Vandaag met foto in de krant, en die dader ziet er echt zo'n lief joch uit. link Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 25 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Quote: Op zaterdag 24 januari 2009 13:26:34 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Maar wat een dapperheid van de leidsters, die zo begreep ik uit de krant, met gevaar voor eigen leven alles hebben gedaan om de kinderen te beschermen. Dat was ook 1 van de gedachten en vragen die mijn collega's en ik hadden: wat zouden wij gedaan hebben... Ik denk dat het geen zin heeft om ons dat nu af te vragen, dat weet je pas als je zoiets meemaakt en ik mag hopen dat ik dat nooit hoef mee te maken... Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Vreselijk inderdaad Al m'n sociologie colleges over (dis)cohesie schieten door m'n hoofd. Hoe kan het toch dat iemand zover komt? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Beh. M'n moeder (werkt in BSO) kreeg vrijdag van bezorgde ouders ook erg veel vragen. 'Dat gebeurt hier toch niet' wordt dan opeens niet echt een geschikt antwoord meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 bij mn vriendin op de bso worden ook veiligheidsmaatregelen getroffen, vanwege de vele verzoeken van ouders Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Of je ze uiteindelijk tegen kunt houden betwijfel ik inderdaad ook, maar ik denk dat een zekere veiligheid wel geboden zou moeten worden. Waar ik werk komen mensen niet binnen zonder een bepaalde code voor de voordeur, waarna ze eerst allerlei hekjes door moeten alvorens ze bij de kinderen kunnen. Ergens vond ik het altijd wat overdreven, maar nu denk ik dat ik erg blij ben met deze maatregelen... Ook gescheiden ouders leveren nogal eens een drama op, dat is bij ons eigenlijk de aanzet voor die beveiliging. Toch denk ik dat wanneer iemand echt zoiets van plan is, hij alsnog binnen weet te komen... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten