Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ben deze week begonnen met seizoen 1 van Lost Nu de eerste 6 afleverignen gezien Wie volgt dit nog meer?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik zit met smart te wachten tot ze in amerika weer gaan beginnen. Heb alle vier de seizoenen gevolgd. Moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen he-le-maal geweldig vond, maar vanaf het tweede seizoen wordt het allemaal enorm vaag en raar maar het blijft leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 14:59:54 schreef MartineV het volgende: Ik zit met smart te wachten tot ze in amerika weer gaan beginnen. Heb alle vier de seizoenen gevolgd. Moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen he-le-maal geweldig vond, maar vanaf het tweede seizoen wordt het allemaal enorm vaag en raar maar het blijft leuk! Vooral ook spannend. Ben nu net op het punt dat het kamp in 2 delen is gedeeld. Ene deel is naar het water verhuisd en het andere deel blijft op het strand. Jammer dat ik nu niet nog een aflevering kan kijken... Vanavond weer als ik thuis ben! Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 12 december 2008 14:56:02 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Spoiler: volgens mij ben jij al veel langer lost Hee, geintje, moet kunnen. En het was een spoiler, had je het maar niet moeten lezen Je bent wel helemaal into the spoilers [/offtopic] Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Kan je nagaan hoe lang ik al aan het wachten ben op het vijfde seizoen Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik volg het niet. Pretentieuze rommel, zoals veel van J.J. Abrams, die het ergste is wat pretentieuze rommel kan zijn, namelijk saai. Dodelijk saai, het zien van een enkel seizoen zorgde bijna voor een hartaanval, ik wil niet weten wat vijf seizoenen doen. Dat het knap gemaakt is doet daar niets aan af. En Abrams gaat de nieuwe Star Trek maken ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik vind het ook jammer dat het zo langdradig is geworden. Ze hadden er beter een miniserie van kunnen maken oid denk ik. Gewoon, met dood of redding aan het eind. En star trek is sowieso stom. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 -edit- Laat maar, dit schijnt te ver te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Matig je eens een beetje joh. En hier mag géén reactie op in dit topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 14:55:03 schreef Mister_L het volgende: Ben deze week begonnen met seizoen 1 van Lost Nu de eerste 6 afleverignen gezien Wie volgt dit nog meer?? Eerste seizon was het leukste. Maar daarna verloor het een beetje z'n mysterie en begon het langdradig en een beetje uitgemolken te worden. Toch blijk ik het best een leuke serie vinden en wacht nu al een tijd op seizoen 5. Waar ik trouwens veel en veel meer naar verlang zijn de tien laatste aflevering van Battlestar Gallactica (reimaged). Want dat vind ik pas echt een vette serie. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 15:24:49 schreef Olorin het volgende: Waar ik trouwens veel en veel meer naar verlang zijn de tien laatste aflevering van Battlestar Gallactica (reimaged). Want dat vind ik pas echt een vette serie. Wij zijn het eens. Link naar bericht Deel via andere websites
sluimer 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Was dat niet met face van the a-team? Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Kent iemand van jullie toevallig ook the 4400? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 15:33:54 schreef sluimer het volgende: Was dat niet met face van the a-team? Dat is de oude battlestar gallactica serie. De 'reimaged' serie is vanaf 2004 uitgekomen. Is in feite een totaal nieuwe serie. (Het is ook geen vervolg, of een remake, het is 'reimaged') klik Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik was eerst helemaal fan van Lost alleen toen kwam het ineens op zondagavond op een tijdstip dat ik allang in bed moet liggen. Dus keek ik het niet meer. En het leek wel alsof ze steeds weer dingen erbij gingen verzinnen om het verhaal maar door te laten lopen, wat de kwaliteit van het verhaal naar mijn mening niet bepaald ten goede kwam. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Dat heb je veel met series.. Prison Break ook te lang doorgegaan imo Maar net weer een aflevering gezien.. en als je nog maar met seizoen 1 bent is het nog heel spannend Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst 12 december 2008 Ik volg prison break niet meer, maar vrienden van me wel, die vinden het nu juist weer superspannend! Lost vind ik nu ook wel weer goed in elkaar zitten trouwens Spoiler: nu ze van dat eiland af zijn tenminste, nu zit er weer wat schot in de zaak Link naar bericht Deel via andere websites
Antireligie 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Goh; niemand die naar Uri geller kijkt? Zelf geen enkele topic daarover gezien. Wel, laat ik me er dan maar ook over stilhouden Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 6 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2009 Quote: Op zaterdag 07 februari 2009 00:17:21 schreef Antireligie het volgende: Goh; niemand die naar Uri geller kijkt? Zelf geen enkele topic daarover gezien. Wel, laat ik me er dan maar ook over stilhouden Dude, als je niks zinnigs bij te dragen heb, post dan gewoon niet. Of ga loppen etteren op fok of geenstijl ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2009 Quote: Op vrijdag 12 december 2008 14:55:03 schreef Mister_L het volgende: Ben deze week begonnen met seizoen 1 van Lost Nu de eerste 6 afleverignen gezien Wie volgt dit nog meer?? Toch bizar, begin december begonnen met seizoen 1 en halverwege/eind januari seizoen 4 af Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Donderdag is het weer zover Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Kan niet wachten, het is zooo spannend Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hij was weer ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO spannend Waarom zenden ze het gewoon niet elke dag uit Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 vandaag seizoen 2 gekocht van deze serie.. had seizoen 1 gewonnen en nu ben ik verslaafd ... ik vind alleen die kate irritant.. dat verhaallijntje boeit me totaal niet .. maar ik heb gehoord dat seizoen 2 niet zo goed is en een beetje saai .. klopt dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Seizoen 1 was gewoon het leukst van de seizoenen die ik tot nu toe gezien heb. Twee werd wat saai. Het leek alsof ze te weinig inspiratie hadden en dus maar de boel met eindeloze flashback verhaaltjes moesten gaan vullen. In seizoen 1 voegde ze nog wat toe aan de verhaallijn, in 2 niet echt meer. In seizoen 3 hebben ze geprobeerd wat met de kritiek te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten