Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ik zit met smart te wachten tot ze in amerika weer gaan beginnen.
big-smile.gif
Heb alle vier de seizoenen gevolgd. Moet wel zeggen dat ik het eerste seizoen he-le-maal geweldig vond, maar vanaf het tweede seizoen wordt het allemaal enorm vaag en raar
verbaasd.gif
maar het blijft leuk!

Vooral ook spannend. Ben nu net op het punt dat het kamp in 2 delen is gedeeld. Ene deel is naar het water verhuisd en het andere deel blijft op het strand. Jammer dat ik nu niet nog een aflevering kan kijken... Vanavond weer als ik thuis ben!


Samengevoegd:

Quote:

Spoiler:
volgens mij ben jij al veel langer lost
widegrin.gif

Hee, geintje, moet kunnen.

En het was een spoiler, had je het maar niet moeten lezen

puh2.gif

widegrin.gif

Je bent wel helemaal into the spoilers puh2.gif

[/offtopic]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik volg het niet. Pretentieuze rommel, zoals veel van J.J. Abrams, die het ergste is wat pretentieuze rommel kan zijn, namelijk saai. Dodelijk saai, het zien van een enkel seizoen zorgde bijna voor een hartaanval, ik wil niet weten wat vijf seizoenen doen.

Dat het knap gemaakt is doet daar niets aan af.

En Abrams gaat de nieuwe Star Trek maken ooknosmile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ben deze week begonnen met seizoen 1 van Lost
yes.gif

Nu de eerste 6 afleverignen gezien

Wie volgt dit nog meer??

Eerste seizon was het leukste.

Maar daarna verloor het een beetje z'n mysterie en begon het langdradig en een beetje uitgemolken te worden.

Toch blijk ik het best een leuke serie vinden en wacht nu al een tijd op seizoen 5.

Waar ik trouwens veel en veel meer naar verlang zijn de tien laatste aflevering van Battlestar Gallactica (reimaged). Want dat vind ik pas echt een vette serie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was eerst helemaal fan van Lost alleen toen kwam het ineens op zondagavond op een tijdstip dat ik allang in bed moet liggen. engel.gif Dus keek ik het niet meer. En het leek wel alsof ze steeds weer dingen erbij gingen verzinnen om het verhaal maar door te laten lopen, wat de kwaliteit van het verhaal naar mijn mening niet bepaald ten goede kwam.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Goh; niemand die naar Uri geller kijkt? Zelf geen enkele topic daarover gezien. Wel, laat ik me er dan maar ook over stilhouden

Dude, als je niks zinnigs bij te dragen heb, post dan gewoon niet. Of ga loppen etteren op fok of geenstijl ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ben deze week begonnen met seizoen 1 van Lost
yes.gif

Nu de eerste 6 afleverignen gezien

Wie volgt dit nog meer??

Toch bizar, begin december begonnen met seizoen 1 en halverwege/eind januari seizoen 4 af puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
Gast Anon_phpbb

vandaag seizoen 2 gekocht van deze serie.. party.gif had seizoen 1 gewonnen en nu ben ik verslaafd ... ik vind alleen die kate irritant.. dat verhaallijntje boeit me totaal niet .. maar ik heb gehoord dat seizoen 2 niet zo goed is en een beetje saai .. klopt dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Seizoen 1 was gewoon het leukst van de seizoenen die ik tot nu toe gezien heb.

Twee werd wat saai. Het leek alsof ze te weinig inspiratie hadden en dus maar de boel met eindeloze flashback verhaaltjes moesten gaan vullen. In seizoen 1 voegde ze nog wat toe aan de verhaallijn, in 2 niet echt meer.

In seizoen 3 hebben ze geprobeerd wat met de kritiek te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid