WonderfulStar 0 Geplaatst 16 september 2008 Rapport Share Geplaatst 16 september 2008 Quote: Op vrijdag 12 september 2008 09:55:30 schreef Light Jr. het volgende: Vrouwen zijn sowieso net computers, ze doen zelden wat je verwacht (met uitzondering van Blue Screen of Death, die zie ik meestal aankomen) en nog minder vaak wat je wil. mánnen zijn net computers... niemand weet hoe ze werken en ze hebben áltijd te weinig geheugen... Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 17 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2008 Volgens mij zijn het toch echt met name de vrouwtjesexemplaren die er prat op gaan onbegrijpelijk, complex en mysterieus te zijn Een vrouw die zegt mannen niet te begrijpen is in de minderheid. Wij zijn eerder te simpel en maar in 1 ding geinteresseerd. Voetbal kijken op de bank met een biertje, zonder lawaaiige stofzuiger. Nou goed, 2 dingen, maar dat is het dan ook wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst 17 september 2008 Quote: Op woensdag 17 september 2008 16:35:57 schreef Light Jr. het volgende: Volgens mij zijn het toch echt met name de vrouwtjesexemplaren die er prat op gaan onbegrijpelijk, complex en mysterieus te zijn Een vrouw die zegt mannen niet te begrijpen is in de minderheid. Wij zijn eerder te simpel en maar in 1 ding geinteresseerd. Voetbal kijken op de bank met een biertje, zonder lawaaiige stofzuiger. Nou goed, 2 dingen, maar dat is het dan ook wel. Ik wilde net al posten dat ik t absoluut niet eens ben met wonderfulstar .. Oja en dat van jou is absoluut te onderstrepen Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst 17 september 2008 Quote: Op woensdag 17 september 2008 16:35:57 schreef Light Jr. het volgende: Volgens mij zijn het toch echt met name de vrouwtjesexemplaren die er prat op gaan onbegrijpelijk, complex en mysterieus te zijn Gewoon wegblijven uit die hooiberg... met een beetje pech zit die speld er niet eens in. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst 17 september 2008 Quote: Op dinsdag 16 september 2008 14:30:02 schreef Light Jr. het volgende: Dat ik mijn gevoelens onder controle houd, voor een groot deel, heb ik me aangeleerd. Dat bevalt erg goed. Het werkt zoals ik het voor ogen had. Dat betekent niet dat mijn gevoel me helemaal niets zegt en ik er niet naar luister, ik zorg er alleen voor dat het niet de overhand krijgt. Na er lang over te hebben nagedacht, vond ik dat de beste benadering. Verliefdheid kan nogal roet in het eten gooien, op dat moment kan ik niet meer realistisch bepalen of het goed is of niet. Oke, dan begrijp ik je beter, ik kreeg een idee dat je sowieso weinig gevoel ondervond of dat je er "moeite" mee had. Dat heb ik dan verkeerd begrepen Quote: Het zou zo maar kunnen gebeuren, als het iets is dat God in je legt is het niet snel te laat. Iig ga ik er niet op wachten haha, nee daar moet je denk ik niet op wachten, de dag komt zoals die komt! Quote: Van wie ik op dat moment ben, wellicht... hoe weet je of wat iemand op dat moment uitstraalt, ook representatief is? Misschien heeft die persoon wat rots meegemaakt, heeft ie gewoon een keer slechte zin of heeft ie net ?20 op straat gevonden. Natuurlijk speelt een moment opnamen mee, maar vaak zie je wel aan iemands houding hoe die verder in zijn vel zit... Iemand die wat gebogen loopt, of de dingen die iemand zegt en doet. Wat daarbij een leuk boekje is "lichaamstaal liegt nooit"... Quote: Ik denk dat ik wel iets uitstraal als ik een baby vasthoud bijvoorbeeld. Maar ja, of dat mijn werkelijke ik is, ik weet het niet. Haha, nu wil ik dat natuurlijk wel eens zien, ik ben nu wel benieuwd! P.s. Misschien kunnen we dan nu ontopic blijven in plaats van de mannen en vrouwen dingen afwegen... Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 21 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Quote: "Diana" schreef het volgende: Oke, dan begrijp ik je beter, ik kreeg een idee dat je sowieso weinig gevoel ondervond of dat je er "moeite" mee had. Dat heb ik dan verkeerd begrepen Oh integendeel, ik ben best een gevoelig persoon maar kies er voor me niet door gevoelens te laten sturen. Quote: "Diana" schreef het volgende: haha, nee daar moet je denk ik niet op wachten, de dag komt zoals die komt! Of niet. Ach, een verstandshuwelijk gebaseerd op relevante eigenschappen kan ook aardig werken denk ik. Quote: "Diana" schreef het volgende: Natuurlijk speelt een moment opnamen mee, maar vaak zie je wel aan iemands houding hoe die verder in zijn vel zit... Iemand die wat gebogen loopt, of de dingen die iemand zegt en doet. Wat daarbij een leuk boekje is "lichaamstaal liegt nooit"... Daar ga ik ook steeds meer op letten. Idd, tenzij iemand er op is getraind kun je aan houding e.d. zo veel zien. Quote: "Diana" schreef het volgende: Haha, nu wil ik dat natuurlijk wel eens zien, ik ben nu wel benieuwd! Die foto's heb ik zelf nog niet. Herb wel es een foto gepost met de hond van een goede vriend, ben gek op dat beest. Ook een van de weinige "echte" foto's. Quote: "Diana" schreef het volgende: P.s. Misschien kunnen we dan nu ontopic blijven in plaats van de mannen en vrouwen dingen afwegen... Jep. Gisteren weer een leuke date gehad. Volgens mij was er wel iets klikachtigs. Iig miste ik bijna de laatste trein, hebben we 4 en een half uur nonstop gekletst en heel wat afgelachen. Of het verder ergens toe leidt zien we vanzelf. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Quote: Op zondag 21 september 2008 15:50:10 schreef Light Jr. het volgende: Jep. Gisteren weer een leuke date gehad. Volgens mij was er wel iets klikachtigs. Iig miste ik bijna de laatste trein, hebben we 4 en een half uur nonstop gekletst en heel wat afgelachen. Of het verder ergens toe leidt zien we vanzelf. Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Ik ben een soort vegaloog, geloof ik. Iig heb Ãk een ge-wel-di-ge vrouw leren kennen, enkele jaren geleden, en inmiddels noem ik haar 'mijn vrouw'. Zij woont in Duitsland en ik in... ach ja, ik ook... maar niet bij haar in de buurt. Toen ik haar voor het eerst zag, op een cursus, stond ze met de rug naar mij toe te praten met twee andere vrouwen. Toen ik haar rug zag, dacht ik; "Wauw!" Uiterlijk? Kweenie. Feromonen? Kweenie. En, autist die ik ben heb ik haar tijdens een van de eerste weekeinden cursus gevraagd, of ze zich voor zou kunnen stellen, met een man als mij iets te beginnen. Hoewel ze daarvan behoorlijk was geschrokken (terwijl ik nog had gezegd, dat het puur een informatieve vraag was) zei ze toch 'ja'. Nu, enkele jaren later, is er 'iets' tussen ons gegroeid. Dus -klik- of niet, kweenie... Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 14:17:41 schreef de vegaloog het volgende: En, autist die ik ben heb ik haar tijdens een van de eerste weekeinden cursus gevraagd, of ze zich voor zou kunnen stellen, met een man als mij iets te beginnen. Goeie versiertruuk zeg! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 14:23:34 schreef mohamed het volgende: [...] Goeie versiertruuk zeg! Niet voor iedereen Als dat mij gevraagd zou worden, zou ik keihard wegrennen... Maarja, ik ben dan ook een geval apart Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 14:17:41 schreef de vegaloog het volgende: (terwijl ik nog had gezegd, dat het puur een informatieve vraag was) Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Nix truuk; ben serieus. Als truuk had dit waarschijnlijk nooit gewerkt. Deze Duitse vrouw is overigens beslist niet onderdanig! Ze vindt het heerlijk als ik voor haar de deur open doe, haar als eerste in de auto laat stappen en dan ook nog controleer of haar kleding niet tussen de deur komt voordat ik haar deur sluit, en al die andere galanterieën. En ik doe het gráág voor haar! Samengevoegd: Quote: Op maandag 22 september 2008 14:27:26 schreef Liset het volgende: [...] Niet voor iedereen Als dat mij gevraagd zou worden, zou ik keihard wegrennen... Maarja, ik ben dan ook een geval apart Lieverd, jij bent geen geval apart, jij bent bijzonder! Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 14:27:26 schreef Liset het volgende: [...] Niet voor iedereen Als dat mij gevraagd zou worden, zou ik keihard wegrennen... Maarja, ik ben dan ook een geval apart Lol hij vroeg het puur uit informatieve redenen! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 14:48:31 schreef mohamed het volgende: [...] Lol hij vroeg het puur uit informatieve redenen! Hmhm Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 22 september 2008 Rapport Share Geplaatst 22 september 2008 Quote: Op maandag 22 september 2008 15:30:37 schreef Liset het volgende: [...] Hmhm Light jr, hier kun je een wijze les uit filteren: eerst vraag je haar zou je weglopen als ik je vroeg of je geïnteresseerd bent in een man zoals ik? Loopt ze dan alsnog weg, dan is het wss Liset Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 september 2008 Rapport Share Geplaatst 23 september 2008 wat heeft de xnoizz pol met dit topic te maken? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst 24 september 2008 dat vroeg ik me ook al af.... en waar is de optie 'ik zit niet meer op school'? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 september 2008 Rapport Share Geplaatst 24 september 2008 Lekkere chaos bij die lui. Laat ze eens een goede poll maken, en dan ook nog eens linken aan het goede topic. Of nog beter! laat ze het ergens anders doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Toeter 0 Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Ik geloof wel in de magische klik! Niet als basis voor een relatie, maar wel als een goed begin! Toen ik mijn man leerde kennen was de klik er meteen: we vielen als een blok voor elkaar. Waar het aan lag: geen idee. Tenminste ik begrijp het wel van mijn kant maar niet van zijn kant ! Anyway: zon klik is denk niet noodzakelijk maar wel leuk! Uiteindelijk moet je relatie wel verder groeien om te kunnen blijven voortbestaan! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten