mohamed 0 Geplaatst 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2008 Quote: Op woensdag 20 augustus 2008 22:13:44 schreef Sacerdos het volgende: Centraal en centraal,Jezus Christus staat natuurlijk centraal maar ook de Heilige Maagd Maria de Moeder des Heren is een centrale figuur niets voor niet wordt door de Kerk haar geboort gevierd zo ook van Johannes de Voorloper van onze Verlosser;niet voor niets stonden zij beiden onder het Kruis. Ik ben bang dat je Johannes de Doper en Johannes de apostel met elkaar verward. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2008 Quote: Op woensdag 20 augustus 2008 23:40:42 schreef mohamed het volgende: [...] Ik ben bang dat je Johannes de Doper en Johannes de apostel met elkaar verward. Wij zeiden ook niet dat de Voorloper onder het Kruis stond. Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Quote: Op dinsdag 19 augustus 2008 00:02:30 schreef Mattijs het volgende: Ik heb het ook niet over dat alles maar ter plekke verzonnen moet worden (hoewel de juke box type sing ins die ik wel eens gedaan heb waren ook wel te gek soms!) Dit soort uitspraken doen mij altijd denken dat niet God of Jezus centraal staat bij dit soort "sing ins", maar de individuele gelovige: Als het maar "te gek" is. Ik heb in mijn baptistenverleden om me heen veel gezien dat men de diepgang niet al te nauw neemt, maar de oppervlakte is elke zondag weer punt van discussie. Als het niet te gek was, dan was het niks. Ik mag als nieuw katholiek en tevens duiker graag zeggen: Snorkelen aan de oppervlakte is te gek. Die diepte is echter nog veel mooier! Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Quote: Op donderdag 21 augustus 2008 09:44:49 schreef Freefly4fun het volgende: [...] Dit soort uitspraken doen mij altijd denken dat niet God of Jezus centraal staat bij dit soort "sing ins", maar de individuele gelovige: Als het maar "te gek" is. Ik heb in mijn baptistenverleden om me heen veel gezien dat men de diepgang niet al te nauw neemt, maar de oppervlakte is elke zondag weer punt van discussie. Als het niet te gek was, dan was het niks. Ik mag als nieuw katholiek en tevens duiker graag zeggen: Snorkelen aan de oppervlakte is te gek. Die diepte is echter nog veel mooier! Ging je toevallig naar de Bethelkerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Nee. Naam is ook overbodig aangezien er niemand hier is uit die gemeente die dit kan verdedigen. Link naar bericht Deel via andere websites
mohamed 0 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Nee, maar daar doet je omschrijving me nogal aan denken. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2008 Ontopic dan maar? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten