Mister_L 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Quote: Dit topic is vol genoeg, dus dan komt er een slotje. Wanneer er behoefte is aan een deel twee mag deze geopend worden Bij deze Het vervolg op deel 1 link Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Ik lees nu 'de priester' van Francine Rivers (bijna uit) en ik lees ook iedere dag een stukje uit 'Onbegrijpelijke liefde' van Corrie ten Boom (ook al bijna uit) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Twee boeken tegelijk is niks voor mij Maarja, mannen kunnen schijnbaar maar 1 ding tegelijk.. ofzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Opstand der Horden en ik vermoed dat ik zometeen weer begin aan wat van Feist. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 "The Oxford Book of Modern Science Writing" "If you could only ever read one science book, this should probably be it."--New Scientist Nou.. dat doen we dus dan maar even. Link naar bericht Deel via andere websites
Amazone 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Drie boeken: A.F. Th. van der Heiden - Het Schervengericht ? Riley - The river of God Anthony Storr - Feet of clay Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 En het einde is de dood van Agatha Christie. Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 die van agatha christie is leuk, maar then there were none blijft het best ik lees nu the prestige is wel een geinig boek Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ik lees momenteel Tovenaarsglas van Stephen King (ik lees normaal gesproken geen Stephen King, maar voor de Donkere Toren saga maak ik graag een uitzondering), Thud! van Terry Pratchett en Ilium van Dan Simmons (voor de 2e keer) Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ik ben momenteel hard door 'Knielen op een bed violen' van Jan Siebelink aan het gaan. Ben ook nog steeds bezig in 'Maerlants Wereld' van Frits van Oostrom (AKO literatuurprijs 1996, gesigneerd door de auteur ) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 Ben weer begonnen in Harry Potter and the Half Blood Prince. Dan weet ik tenminste weer hoe het verhaal gaat als de film in het najaar in de bios komt, want ik kan me er weinig meer van herinneren. Daarna ga ik een boek van Feist lezen: De Saga van de Duistere Oorlog deel 1. Of ik moet in Liverpool nog wat leuke Discworld boeken (van Terry Pratchett) tegenkomen, dan gaan die voor Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 ik lees 'laatste vlucht' van Lynn Austin, vandaag begonnen en al halverwege en ik lees Exodus Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst 1 september 2008 ik lees op dit moment "Lof der zotheid" van Desiderus Erasmus en "Kunst als morele vrijplaats" van Albert van der Schoot Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst 1 september 2008 bevrijdende liefde - Francine Rivers erg mooi boek en de psalmen Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst 1 september 2008 Het Heilig Evangelie naar de beschrijving van Markus Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst 1 september 2008 "Wetenschap van het Kruis" door Edith Stein. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 september 2008 Rapport Share Geplaatst 2 september 2008 Quote: Op donderdag 17 juli 2008 20:57:32 schreef Qizm het volgende: Ik lees momenteel Tovenaarsglas van Stephen King (ik lees normaal gesproken geen Stephen King, maar voor de Donkere Toren saga maak ik graag een uitzondering) ik ben weer begonnen in de scherpschutter had de eerste 4 boeken al een hele tijd geleden gelezen, maar toen de laatste 3 eindelijk uitkwamen was het al zo'n tijd geleden dat ik eigenlijk weer opnieuw kon beginnen.... Als ik nou flink doorlees, dan kan ik straks in het vliegtuig eindelijk deel 5 lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 2 september 2008 Rapport Share Geplaatst 2 september 2008 "Soul Music" van Terry Pratchett. Weer vertrouwd melig en ontzettend scherp Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Jozua Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 God, haat en geweren.(ja, zo heet dat boek)-Paul de Bruyn. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 Wie weet er nog een interressant boek voor mij? Maakt niet zoveel uit waarover, liefst een beetje dik en niet al te taai . Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst 3 september 2008 @t Karin: Yann Martel - het leven van Pi Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ik heb 'Blauw water' van Simone vd Vlugt net uit, erg spannend! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Pijke pa, arme pa van Robert t. Kyosaki. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Ik heb net 'Turks Fruit' van Jan Wolkers gelezen en blijf erbij dat ik het geen ranzig of obsceen boek vind, maar juist een zeer ontroerend liefdesverhaal. Nu lees ik 'Perfect Day' van Joost Zwagerman, wat een held is dat toch. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten