snuffie 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Freek, Freek, Freek, Freek ik heb m in t echt gezien En Robin wilde ik er ook uit idd (hoewel Roy ook niet spr is, maar die heeft zo'n geweldig enthousiaste vader ) Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik vind Freek absoluut de meest geschikte kandidaat voor de rol. Toen ik hem zag dacht ik meteen 'waarom is hij niet al Joseph?!' Maar ik vind John zo aandoenlijk dus stiekem ben ik net zo erg voor hem. Hij doe het ook goed. Het enige is dat hij in mijn ogen iets minder de Joseph-looks/karakter heeft. Roy vind ik een goede uitstraling hebben maar niet de zangkwaliteiten. Robin vond ik wat te afstandelijk en onecht overkomen dus ik ben blij dat hij eruit is. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 ik ben voor Roy, vind hem ook wel ook mooi zingen, maar ik weet er verder niks van ofzo .. ik luister gewoon naar het stemgeluid. Freek vind ik niet zo, het klinkt zo oppervlakkig maar ik word een beetje gek van die mond en dat gezicht de hele tijd.. het is me allemaal wat té .. maar dat hoort volgens mij ook wel weer bij musical. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Kijk dit topic eens even actueel zijn X-Noizz poll! Ik zou helemaal happy zijn met een vrijkaartje. Vooral een eersterangs kaartje voor Tarzan (daar betaal je anders iets van 80 euro voor!), die heb ik nog niet gezien en die schijnt echt super te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Die is ook wel oké . Maar ik heb gekozen voor: gratis is altijd goed, ik ben niet echt een musical fanaat maar het is soms best leuk... Persoonlijk houd ik meer van musicalfilms (m.u.v. Dreamgirls, die was stom!) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Dreamgirls ken ik niet. Heb je the Phantom of the Opera toevallig gezien? Dat is pas een geslaagde musicalfilm! Hier, alvast een appetizer: Klik Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik ben gratis naar Belle en het Beest geweest Maar voor Tarzan zal ik helaas wel moeten betalen, maargoed.. ik wil te graag om het daarom te laten. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Ik ben ooit een naar Fame geweest met school, toen ik in Londen was. Was leuk, maar met de prijzen die je moet neertellen voor een kaartje zal ik niet snel nog eens naar een musical gaan Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 de prijzen zijn ook idd niet leuk gelukkig betalen mijn ouders 2e kaartje gratis van AH deed t ook erg leuk (reden dat we naar Tarzan zijn geweest) en met school ben ik met 50% korting naar de 3 musketiers geweest.. Dan is het nog enigzins te doen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Prijzen zijn inderdaad niet erg vriendelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2008 Freek is het geworden! Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2008 * Corientje123 gaat donderdag naar tarzan Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2008 Ik kreeg net post van het Luxor Theater met een aanbieding om met 50% korting naar Les Mis te gaan in november... Erg verleidelijk... Nu nog iemand vinden die zin heeft om mee te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 Ikke! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 Quote: Op woensdag 29 oktober 2008 09:00:44 schreef Karin het volgende: Ikke! 2x Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2008 Wil de musical over Jozef wel zien! Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Ik ben gisteren naar Tarzan geweest en ik vond het echt super leuk en mooi. Vooral leuk dat ze door het publiek heen zweven. We zaten helemaal vooraan (wel helemaal aan de zijkant) dus de apen kwamen langs ons heen gerend. Ik heb me dus wel vermaakt Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 31 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Toen een vriendin van mij naar Tarzan ging, kneep een van die apen in haar kuit... die zat zowat tegen het dak, haha! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2008 Yay! Ik ga voor de 4e en 5e keer naar Les Misérables! Eerst 10 december met een musicalgekke vriendin, en dan gaan we ook bij de artiestenuitgang staan voor een handtekening en foto (meervoud mag ook). En dan de 18e met een vriendin die 'm nog nooit heeft gezien, maar die nu helemaal enthousiast is. En als ik helemaal doorsla ga ik ook nog een keer als ie in Carré speelt... Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Zo gauw als ze Beatrijs is gaan op voeren Marieke van Nimwegen enz enz ,en dan niet door Joop van (ell)Ende zullen wij is gaan kijken en misschien genieten,anders niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 29 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Met een beetje mazzel zitten we de 10e op rij 3 (dat is de eerste rij in het Luxor, omdat het podium naar voren is gezet over rij 1 en 2 heen). Op stoel 3 en 5... wie o wie zou er op 4 zitten? De 18e hebben we rij 6, stoel 24 en 25. Ook hele goede plekken. Geen toneelkijker nodig, jihoe! Zijn er nog mensen die naar Les Mis gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Welke musical (en niet les mis) is een aanrader? Oh, en het is meer voor mijn vriendin dan voor mij. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Joseph? Evita? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Quote: Op dinsdag 17 februari 2009 21:52:00 schreef Machiavelli het volgende: Welke musical (en niet les mis) is een aanrader? Oh, en het is meer voor mijn vriendin dan voor mij. Maar hij moet het zeer zeker ook leuk vinden . Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Quote: Op dinsdag 17 februari 2009 22:12:36 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] Maar hij moet het zeer zeker ook leuk vinden . Ik stelde de vraag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten