Spring naar bijdragen

Nichten en andere vrouwen...


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Volgens mij niet. Geaardheid is niet enkel zwart/wit, er zit ook vrij veel grijs bij. Uit Raido's beschrijving trek ik de conclusie: Vrijwel Hetero

Maar waarom is het dan zo'n beledigend en raar als gelovigen tegen homoseksuelen zeggen dat ze zich moeten inhouden en het proberen met iemand van het andere geslacht? Dan staat iedereen op z'n achterste benen.. en nu is het ineens dus wel een soort van keuze die je kan maken.

En wat is verliefdheid? Hij geeft zelf al aan dat hij er niet aan moet denken om seks te hebben met een man, waarom zou het dan verliefdheid zijn? Lijkt me eerder een vorm van diepe genegenheid of liefde of bewondering ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

geilheid is ook niet geslachtsgebonden vind ik...

Dat is het voor mij duidelijk wel, ik kan vrouwen nog zo prachtig vinden, maar ik zal bijvoorbeeld niet denken 'wow, wat een onverantwoord hete brok, als ik single was zou'k het wel weten'. Niet dat ik dat een vieze gedachte vind ofzo, het is gewoon een gedachte die niet van toepassing is, net zoals het eenvoudigweg niet in me opkomt om seks te willen hebben met een mooi schilderij ofzo. Ik heb mezelf ook lang afgevraagd of ik misschien bi was doordat ik voor vrouwen uitzonderlijk toch erg intense gevoelens kon hebben, maar doordat die gevoelens heel anders zijn en die seksuele component gewoon missen heb ik toch maar besloten dat ik doodgewoon hetero ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bij jou heb ik de indruk dat je net niet zo bezig bent met uiterlijk en dat gevoel hebt van iemands karakter, of vergis ik me?

Ja toch wel denk ik. Ik weet het niet, maar er zijn verschillende manieren van iemand 'mooi vinden'. Soms is het zo dat je je uiterlijk niet erg tot iemand voelt aangetrokken, maar dat dat uiterlijk tóch iets uitstraalt.

Neem bijvoorbeeld Moniek van der Ven, die zal bijna zestig zijn, maar die hééft iets, en dat komt ook in d'r uiterlijk tot uitdrukking. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Dat is het voor mij duidelijk wel, ik kan vrouwen nog zo prachtig vinden, maar ik zal bijvoorbeeld niet denken 'wow, wat een onverantwoord hete brok, als ik single was zou'k het wel weten'. Niet dat ik dat een vieze gedachte vind ofzo, het is gewoon een gedachte die niet van toepassing is, net zoals het eenvoudigweg niet in me opkomt om seks te willen hebben met een mooi schilderij ofzo. Ik heb mezelf ook lang afgevraagd of ik misschien bi was doordat ik voor vrouwen uitzonderlijk toch erg intense gevoelens kon hebben, maar doordat die gevoelens heel anders zijn en die seksuele component gewoon missen heb ik toch maar besloten dat ik doodgewoon hetero ben.

pff ik heb echt precies hetzelfde als jou! Dacht altijd dat ik raar was, en heb me ook een tijdje afgevraagd of ik lesbisch was.. want mannen qua uiterlijk intereseerde me ook weinig .. niet in de mate zoals bij vrouwen in ieder geval. Maar ben uiteindelijk ook tot dezelfde conclusie als jou gekomen. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

pff ik heb echt precies hetzelfde als jou! Dacht altijd dat ik raar was, en heb me ook een tijdje afgevraagd of ik lesbisch was.. want mannen qua uiterlijk intereseerde me ook weinig .. niet in de mate zoals bij vrouwen in ieder geval. Maar ben uiteindelijk ook tot dezelfde conclusie als jou gekomen.
smile.gif

Ik denk eigenlijk dat er nog wel vrouwen zijn die dat hebben. Maar ik ben blij dat het voor jou op een of andere manier oplucht om te lezen. knipoog_dicht.gif

(Nuja, wel met één verschil dan: ik ben wel degelijk geïnteresseerd in het uiterlijk van mannen. puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, als je hetero bent vind ik dat raar. Volgens mij haal je dan iets door elkaar.

Ik verbind het vergapen aan mannen (en ook vrouwen) niet iets seksueels. Dat is direct ook dat vreemde, dubbele.. Als het over het mannelijke gaat dan is dat niet seksueel, het is echter veel meer dan wat de gemiddelde man heeft. Het gros van de jongens/mannen zien je hoe dan ook als homofiel als je überhaupt ziet dat een man mooie ogen (o.i.d) heeft..

Zoals Marinus het zegt 'vrijwel hetero'... misschien ben ik een soort van bi.. heterofiel & -seksueel en ietwat homofiel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Maar waarom is het dan zo'n beledigend en raar als gelovigen tegen homoseksuelen zeggen dat ze zich moeten inhouden en het proberen met iemand van het andere geslacht? Dan staat iedereen op z'n achterste benen.. en nu is het ineens dus wel een soort van keuze die je kan maken.

Ik denk dat het komt omdat ik een een ander stel uitgangspunten heb dan dat deel van de gelovigen dat vind dat ik aan de vrouw moet. Namelijk een realistisch stel. Ik erken gewoom dat er een hele hoop grijs is. Even teruggrijpend op mijn aanval van verliefdheid: het is niet echt realistisch om te denken dat ik dat eilandje van heterofilie in mijn zee van homofilie moet nemen als uitgangspunt voor mijn verdere liefdesleven.

Daarbij gaat het bij die gelovigen gelijk om genezing wat inderdaad een nogal beledigende term is voor iets wat geen ziekte is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach... Vrijwel iedere jongen (en wellicht ook vrijwel ieder meisje) twijfelt op een bepaald moment aan zijn geaardheid. Ben ik hetero, bi of homo... Ik heb ook lang getwijfeld. En nu heb ik hetzelfde als Iriacynthe, maar dan net iets anders. knipoog_dicht.gif Ik kan mannen verschrikkelijk mooi vinden, ik kan me zelfs nog wel voorstellen dat zo'n man echt 'geil' is, maar echt seksueel worden mijn gedachten niet. Vrouwen kan ik daarentegen ook goddelijk mooi vinden - en daar spelen dan soms wel seksuele gedachten een rol, maar ook lang niet altijd. Ik herken ook wel wat Raido zegt, al gaan mijn gedachten en vergapingen wellicht net iets verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De homoseksuele beste vriend is toch ook een standaardtype bij de romantische hollywoodfilms?
puh2.gif
Niemand met wie je beter over je relatieproblemen kan praten als met een homo. Hij wordt niet jaloers op je en is ook niet stiekem zelf op je verliefd.

Behind every pretty woman, is an even prettier gay best friend!

Chris Crocker

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hoort wel eens dat homo's enorm geilen op getrouwde 'hetero' mannen die naar de homo-ontmoetingsplaatsen gaan om aan hun trekken te komen. Dat geeft mij de indruk dat het meer gaat om de verboden vrucht dan om de vrucht zelf. Want volgens mij is er weinig verschil te voelen tussen een getrouwde man en een praktiserende homo man.

Ik vind bi's dan weer zo'n verschijnsel om je relatie zogenaamd legitiem te beeindigen. Men schijnt wat meer begrip op te kunnen brengen als de partner wil stoppen, om de stap naar het andere geslacht te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je hoort wel eens dat homo's enorm geilen op getrouwde 'hetero' mannen die naar de homo-ontmoetingsplaatsen gaan om aan hun trekken te komen. Dat geeft mij de indruk dat het meer gaat om de
verboden
vrucht dan om de vrucht zelf. Want volgens mij is er weinig verschil te voelen tussen een getrouwde man en een praktiserende homo man.

Ik vind bi's dan weer zo'n verschijnsel om je relatie zogenaamd legitiem te beeindigen. Men schijnt wat meer begrip op te kunnen brengen als de partner wil stoppen, om de stap naar het andere geslacht te nemen.

Jij hebt zeker geen gay best friend? Als er kastes zouden zijn in gayworld, dan zouden de parkeerplaatsnichten de onaanraakbaren zijn. Niet helemaal onterecht, want dat slag is niet alleen te stom om te accepteren dat ze homo zijn, Als ze dan onvermijdelijk naast de pot piesen gaat dat meestal onveilig.

Als ik HIV wil oplopen ga ik wel met een gebruikte naald heroine spuiten, en niet lopen kouwkleumen met een stel gefrustreerde nichten die te stom zijn om de kastdeur te vinden.

Parkeerpoten bezorgen homo's een ook nog een slechte naam met hun onsmakelijke gedrag en weinig homo's kunnen dat waarderen. De meeste homo's zijn enigzins voor de normale fatsoensnormen en langs de snelweg sexen is niet bepaald fatsoenlijk.


Samengevoegd:

Quote:

Waar ik me aan irriteer is van die homo's welke menen boven vrouwen te staan met zo'n houding van 'ik hoef je niet, want anders pakte ik je'

Waar ik me aan irriteer zijn mensen die over een groep mensen oordelen zonder zelfs maar één individue van die groep te kennen. Zo iemand als jij dus.

Er zijn vrouwenhatende nichten, maar zoals ik in de OP al aangaf: dat is een kleine minderheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik me altijd opvallend vind is het slag homo's dat dan in die mode-make over-beauty-modellen programma's mee doen. Het zijn vaak van die mannen waar je het al aan het accent en taalgebruik hoort dat ze homo zijn. widegrin.gif

Verder komen ze heel aardig over, daar niet van. Maar ze zijn zo, euh, sterotype achtig. puh2.gif

Trouwens zijn dat weer van die typische programma's die dat beeld neer zetten van de homo die de beste vriend is van de vrouw en waar vrouwen zich heel veilig bij voelen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doe jij nu niet precies hetzelfde door homo's die naar zo'n parkeerplaats gaan te schuiven onder de noemer 'geen zelfrespect'? Hoe kan jij nou weten of ze dat wel of niet hebben, je kent er immers geen. Beetje jammer dat sommige mensen meteen hun oordeel klaar hebben liggen over iets waar ze de balle van weten.. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

daar zit inderdaad wat in. alleen heb ik zoiets van.. zoek een vriend of zoek gewoon een veilige manier om seks te hebben met andere mannen.

wat ik bedoelde was meer dat de homo's die op die parkeerplaatsen staan vaak wisselende sekscontacten hebben en dat lijkt me niet veilig. als je seks wilt hebben mét het risico dat je een of andere leuke ziekte oploopt vind ik dat toch neit van zelfrespect getuigen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je ziet ook verdacht veel mensen roken op parkeerplaatsen langs de snelweg clown.gif

Tsja, ik weet het ook niet, ik heb altijd gedacht dat er meerdere soorten homo's waren. De oprechte homo's die het zijn omdat ze het zijn en niet iets anders kunnen zijn, en homo's die het zijn vanwege een soort van trend of bandeloosheid, die homo zijn omdat het kan. En de parkeerplaats homo's schaar ik onder de laatste noemer omdat dat puur iets is wat draait om oppervlakkige vrijblijvende seks die in plaats van oprechte liefde als toegevoegde waarde spanning heeft. Uiteraard zou ik wel eens willen kletsen over dat soort zaken met die mensen, maar ik dnek niet dat ze dat geloven als ik op zo'n plaats kom met zo'n verhaal...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Doe jij nu niet precies hetzelfde door homo's die naar zo'n parkeerplaats gaan te schuiven onder de noemer 'geen zelfrespect'?

Common sense en een snufje beschaving? Ik heb het nooit zo gehad op in het openbaar copulerende mensen, en met mij 95% van de mensheid. Sex is fijn maar dient plaats te vinden in priveomstandigheden.

Quote:
Hoe kan jij nou weten of ze dat wel of niet hebben, je kent er immers geen. Beetje jammer dat sommige mensen meteen hun oordeel klaar hebben liggen over iets waar ze de balle van weten..
clown.gif

Jee, waarom zou een homo in een land waar je van je speelzolder met de gayprideboot naar de homokroeg kunt varen nog op een parkeerplaats moeten rondhangen? Ik kan wat redenen bedenken maar bij alle redenen is zelfrespect niet bepaald een pre zeg maar.

Ik vind dat ze daar hard tegen op moeten treden. Gewoon een boete naar huis sturen zodat ook moeder de vrouw weet waar manlief "overwerkt". En dan vooral ook omdat onze parkeerplaats "hetero" een chronische afkeer heeft van rubber en daardoor ongewenste presentjes mee naar huis neemt.

Hoe ik dat weet? Duhuh, ik ben wezen kijken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je mist de essentie van mijn post knipoog_dicht.gif Het ging niet zozeer om het onderwerp wat werd besproken maar de manier waarop.

En het is mooi dat ik het nu kan ijken aan een ervaringsdeskundige, nou ja, iemand die is wezen kijken. Da's meer duidelijkheid over het soort mensen wat daar rondhangt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je mist de essentie van mijn post
knipoog_dicht.gif
Het ging niet zozeer om het onderwerp wat werd besproken maar de manier waarop.

En het is mooi dat ik het nu kan ijken aan een ervaringsdeskundige, nou ja, iemand die is wezen kijken. Da's meer duidelijkheid over het soort mensen wat daar rondhangt.

Ik ben geen ervaringsdeskundige, zie het als een soort van safari achtige uitstapjes met (gek genoeg) vriendinnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid