Spring naar bijdragen

Nichten en andere vrouwen...


Aanbevolen berichten

Quote:

Waar ik me aan irriteer zijn mensen die over een groep mensen oordelen zonder zelfs maar één individue van die groep te kennen. Zo iemand als jij dus.

Er zijn vrouwenhatende nichten, maar zoals ik in de OP al aangaf: dat is een kleine minderheid.

Omdat ik homo's zeg denk je dat ik meteen jullie allemaal bedoel, maar dat is niet aan de orde. Daarbij vergis je je er ook nog in dat ik geen homo's ken, kortom jij hebt in deze meer vooroordelen dan ik!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik wou dan ook niet suggereren dat jij mee deed aan dat soort praktijken, ik had je al zo ingeschat.
knipoog_dicht.gif

Ik ben ongezond nieuwsgierig maar tegelijkertijd ook reformatorisch preuts. Overigens een tip: doe eens foto's maken voor de gein. Je zult versteld staan hoe snel een parkeerplaats leeg kan lopen. widegrin.gif

OK een blonde vriendin maakte de foto's, niet ik....


Samengevoegd:

Quote:

Je ziet ook verdacht veel mensen roken op parkeerplaatsen langs de snelweg
clown.gif

Tsja, ik weet het ook niet, ik heb altijd gedacht dat er meerdere soorten homo's waren. De oprechte homo's die het zijn omdat ze het zijn en niet iets anders kunnen zijn, en homo's die het zijn vanwege een soort van trend of bandeloosheid, die homo zijn omdat het kan. En de parkeerplaats homo's schaar ik onder de laatste noemer omdat dat puur iets is wat draait om oppervlakkige vrijblijvende seks die in plaats van oprechte liefde als toegevoegde waarde spanning heeft. Uiteraard zou ik wel eens willen kletsen over dat soort zaken met die mensen, maar ik dnek niet dat ze dat geloven als ik op zo'n plaats kom met zo'n verhaal...

Dit moet ik neem ik aan ook satirisch opvatten of heb je weer een paar preken in gaylore nodig?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je mag zeggen wat er niet aan klopt hoor, ik bedoel, ik kan een hoop bedenken maar nog steeds een plank misslaan. Jij bent de alwetende roze boa.
widegrin.gif

Quote:
en homo's die het zijn vanwege een soort van trend of bandeloosheid, die homo zijn omdat het kan.

Scheet, Ik zal het proberen uit te leggen. Om als man een andere man te N@V

Je doet het niet omdat je weer eens in de file staat en toevallig een parkeerplaats waarneemt en in je midlifecrisis zit en dus weer eens wat anders wilt.

Geaardheid gaat dieper dan dat. Het bepaald voor een vrij groot deel wie je bent. iig in onze maatschappij.

Of zo

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind bi's dan weer zo'n verschijnsel om je relatie zogenaamd legitiem te beeindigen. Men schijnt wat meer begrip op te kunnen brengen als de partner wil stoppen, om de stap naar het andere geslacht te nemen.

Dat lijkt me onzin persoonlijk, ik kan er ook niet bij dat iemand even een geaardheid verzint als excuus om makkelijker uit een relatie te komen - en ik kan al evenmin geloven dat zo'n excuus aanvaard wordt.


Samengevoegd:

En MC, geaardheid gaat dieper dan dat, maar experimenteren omdat de ruimte er is en je het wel eens wilt proberen hoeft niet noodzakelijk erg diep te gaan en zelfs erg veel met geaardheid te maken hebben. Niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En MC, geaardheid gaat dieper dan dat, maar experimenteren omdat de ruimte er is en je het wel eens wilt proberen hoeft niet noodzakelijk erg diep te gaan en zelfs erg veel met geaardheid te maken hebben. Niet?

Ik denk dat er naast ruimte ook een ander motief dien te zijn en dan vooral ook "zin hebben in". Ik denk niet dat iemand die (bijna) volledig hetero is aan de homosex zou gaaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

[...]

Scheet, Ik zal het proberen uit te leggen. Om als man een andere man te N@V

Ja, en over die laatste, de door lust gedreven homo's doel ik in de laatste groep.

Quote:
Je doet het niet omdat je weer eens in de file staat en toevallig een parkeerplaats waarneemt en in je midlifecrisis zit en dus weer eens wat anders wilt.

Dat is dan ook een angstvallig oppervlakkige interpretatie van wat ik doel te zeggen knipoog_dicht.gif

Quote:
Geaardheid gaat dieper dan dat. Het bepaald voor een vrij groot deel wie je bent. iig in onze maatschappij.

Tadaah! De eerste groep homo's die ik in mijn post noemde. Noem me eigenwijs of kortzichtig, maar ik zie je geen andere dingen zeggen dan dat ik heb gepost hoor. flower.gif

Quote:

Of zo

Hoezo 'of'? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk dat er naast ruimte ook een ander motief dien te zijn en dan vooral ook "zin hebben in". Ik denk niet dat iemand die (bijna) volledig hetero is aan de homosex zou gaaan.

Er gebeuren genoeg rare 'seksspelletjes', dus in die zin zou ik het iig niet vreemd vinden dat een aantal personen die officieel hetero zijn, het ook wel eens hot vinden om met elkaar aan de gang te gaan. Of ik er iets van begrijp? Absoluut niet. Maar ik begrijp ook geen hout van een gezellig potje seks op zijn nazistisch. nosmile.gif

Kortom, mensen hebben af en toe de meest vreemde en perverse ideeen bij seks. En nu wil ik seks tussen mensen van hetzelfde geslacht dus absoluut niet zo neerzetten. Enkel het idee dat dergelijke ideeen een hoop andere dingen opzij kunnen zetten, waaronder ook een geaardheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het algemeen genomen sex en liefde moet men scheiden ,sex met liefde is prima en wellicht lekkerder maar sex zonder liefde is sex een behoefte als eten en drinken speelgoed voor grote mensen .

Homosex/nichten men weet wat er over geschreven staat.

Andere vrouwen,men weet wat daar over geschreven staat.

En over sex ,laten mensen is normaal gaan doen over sex.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid