Spring naar bijdragen

Nichten en andere vrouwen...


Aanbevolen berichten

Mannen houden van vrouwen, behalve als ze nicht zijn, dan houden ze van mannen.... toch?

NEE! NEE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Ons volk van handtassen en huppelnichten dweept met vrouwen. En andersom is het niet perse dwepen, maar al met al zit het wel snor tussen homo's en vrouwen.

Om de één of andere reden willen mensen nog wel eens denken dat nichten een afkeer hebben van vrouwen, maar op \"the obvious\" na is daar eigenlijk geen sprake van. Er is een bepaald slag vrouwenhatende homo's, maar dat is een kleine minderheid die te weinig borstvoeding heeft gehad of zo. Over het algemeen benaderd de nichtenliefde voor vrouwen meer een soort Mariaverering.

Het lijkt iets wat gewoon van nature bestaat en eea heeft er mss mee te maken dat homo een handig en soms onmisbare assesoire is voor het vrouwvolk. Want wie kan er beter kappen, opmaken, bloemschikken, kledingontwerpen of binnenhuisarchitecturen dan een nicht? Precies, een paar vrouwen (uiteraard) maar verder zijn wij de ongeslagen koning(inachtige) met die dingen. Niet geheel toevallig dingen die vrouwen meer dan fijn vinden.

Ook op minder positieve dingen zet die lijn zich voort. Er zijn in mijn ervaring maar weinig homofobe vrouwen ed en de ergere varianten van homofobie zijn eigenlijk een exclusief mannelijke aangelegenheid.

Maar homo's vinden vrouwen dan iig wel heel lelijk toch? Alweer mis; hoewel de meesten van ons een vrouw niet als sexuele partner zullen overwegen zijn er verdomd weinig nichten te vinden die de vrouwelijke verschijning niet mooi vinden om te zien. Voor mezelf gesproken vind ik een mooie vrouw mooier dan een mooie man.

Wat ik met dit topic wil? Hum, nu ja, gewoon een ode weggeven aan onze vrouwmenschen. Ach d'r zullen er hier wel meer zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 59
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

Aanverwant daaraan is natuurlijk de lesbische vriendin voor de bi/heteroman.
widegrin.gif
Ze heet Suzanna, en ik hou ontzettend veel van haar.
yes.gif

Dat zal idd een hetzelfde principe zijn. Ik ben dol op lesbo's maar niet half zo dol als op echte vrouwen knipoog_dicht.gifwidegrin.gifpuh2.gif

(grapje.... Jodie Foster is een Godin om maar wat te noemen)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

hoezo denken veel mensen dat homo's vrouwen haten? Volgens mij is dat juist andersom, eigenlijk denken ze precies zoals jij het hier neer zet, het standaard type homo; grappig, houdt van shoppen en heeft vooral veel vrouwelijke vrienden.


Samengevoegd:

is Jodie Foster lesbisch??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hoezo denken veel mensen dat homo's vrouwen haten? Volgens mij is dat juist andersom, eigenlijk denken ze precies zoals jij het hier neer zet, het standaard type homo; grappig, houdt van shoppen en heeft vooral veel vrouwelijke vrienden.


Samengevoegd:

is Jodie Foster lesbisch??

Ach, ik heb blijkbaar in een slechte buurt gewoont. (Pûtt'n, Gld) daar denken ze er anders over. Maar, ja het is wel een steeds bekender fenomeen, maar dat was het niet altijd. Ik ben nog wel met het idee opgevoed dat homo's vrouwenhaters zijn.

Jodie Foster woont al een kwart eeuw samen met een vrouw, maar heeft nooit echt expliciete uitspraken gedaan over haar geaardheid. Maar je kunt er vrij zeker van zijn dat ze idd lesbienne is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De homoseksuele beste vriend is toch ook een standaardtype bij de romantische hollywoodfilms? puh2.gif Niemand met wie je beter over je relatieproblemen kan praten als met een homo. Hij wordt niet jaloers op je en is ook niet stiekem zelf op je verliefd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De homoseksuele beste vriend is toch ook een standaardtype bij de romantische hollywoodfilms?
puh2.gif
Niemand met wie je beter over je relatieproblemen kan praten als met een homo. Hij wordt niet jaloers op je en is ook niet stiekem zelf op je verliefd.

Ja, maar ook dat is iets van de laatste tijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zijn er vrouwen voor wie jij zou overwegen een (tijdelijke) uitzondering te maken Marinus?

Ik zou denk ik wel een relatie met een vrouw kunnen hebben. Nu ja, in bed zou het niets worden, maar de rest, waarom niet? Ik ben zelfs een keer hoteldebotel geweest van een vrouw, liefde is een gek ding....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat grappig
smile.gif

Zo leer ik nog es wat over het "andere geslacht"... het zijn zowaar net mensen, die homo's
puh2.gif

Liefde laat zich nergens door dwingen, en geaardheid is niet de uitzondering op die regel... Ik ken trouwens een stel waarvan de man homo is en de vrouw hetero die toch met elkaar getrouwd zijn en nu 30 jaar huwelijk en 1 kind verder zijn. En dat allemaal alleen uit liefde. Maarrr ik moet er wel bij zeggen dat geaardheid meestal wél heel bepalend is voor partnerkeuze.

Bij mijn voornoemde vlaag van verliefdheid heb ik overigens heel rationeel ervoor gekozen om er niets mee te doen, niet in de laatste plaats omdat het niet wederzijds was trouwens.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is vooral duidelijk dat die persoon niet homoseksueel is, maar (ik zal het ook maar gewoon in ik vorm typen puh2.gif)

Ik ben niet homoseksueel ik ben overtuigd hetero alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik me echt kon vergapen aan zowel het mannelijk als het vrouwelijk schoon. Ik moet er echter niet aan denken om 'gemeenschap' te hebben met een man, alleen het idee al zeg maar..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zo maar een rare vraag (voor mijn doen).. Is het heel raar dat je als jongen/man verliefd-aandoende gevoelens voor een andere jongen/man hebt?

Ik denk het niet; hoewel de persisterende verliefdheid die ik voelde vrij bijzonder is heb ik wel vaker een last van vlaagjes verliefdheid bij vrouwmenschen. Ik denk sowieso dat verliefdheid en vriendschap erg aan elkaar verwant zijn. Alleen heeft vriendschap meestal geen seksuele ondertoon.

Als een man verliefdheidsachtige gevoelens heeft voor een andere man is het mss wel zo dat hij niet 100% hetero is, maar om er gelijk de sticker homo of zelfs maar bi op te plakken vind ik wat ver gaan.

Overigens hebben vrouwen meer "last" van dat soort dingen heb ik het idee óf wat even wss is: het word meer erkent.


Samengevoegd:

Quote:

Ik ben niet homoseksueel ik ben overtuigd hetero alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik me echt kon vergapen aan zowel het mannelijk als het vrouwelijk schoon. Ik moet er echter niet aan denken om 'gemeenschap' te hebben met een man, alleen het idee al zeg maar..

Zo ongeveer als ik over vrouwen denk dus, en ik schat mezelf in op 98% homo. U hoeft niet naar Exodus International.... widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een groot voordeel van homo's voor vrouwen: die hoeven niks van je. Een homo kan je knuffelen, bij op schoot zitten en om z'n nek hangen zonder dat hij daar meteen iets achter zoekt of meer wil.

Kortom: de ideale man!

Ik heb wel een paar vriendinnen waar ik dol op ben. En het zou best handig zijn als die lesbisch waren.

En inderdaad: Jodie Foster is een Godin

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn "understanding gay friend" wiens hulp ik vraag voor schoenen en make-up en waarmee ik gesprekken heb over mode-ontwerp en mooie Dior-reclames is eigenlijk hetero (hoewel ja, ik denk eerder bi, maar ik weet niet of hij dat ooit expliciet gezegd heeft), en ook nog eens het lief van een goede vriendin. Met de echte homo's die ik ken heb ik dat toevallig veel minder. Ik heb wel twee goede lesbische vriendinnen, erg leuk om mee te zitten flirten omdat we gewoon allemaal weten dat het puur idioterij is en nooit echt ergens naar moet leiden. Ik ben hun favoriete hetero-meisje zeggen ze, wat ik wel ongelooflijk lief vind, stiekem. Maar ik had toen ik een jaar of zeventien was wel een periode een homovriend (en dan heb ik het werkelijk over een zeer cliché exemplaar: hij was een Italiaans fotomodel dat naar de mode-academie wou en elke maandag aankwam met spetterende soapverhalen van woeste intriges enzo) en dat was erg leuk, we gingen standaard voor school chocomelk drinken en knappe mannen punten geven. Jammer genoeg zijn we uit elkaar gegroeid na de middelbare school.

En wat dat hetero-zijn-en-vallen-op-het-eigen-geslacht-ding betreft: ik vind vrouwen zelf eigenlijk mooier dan mannen, maar dan meer op de manier waarop ik een kunstwerk mooi vind, ik kan een vrouw adembenemend vinden maar niet echt geil ofzo. Maar af en toe heb ik het wel zwaar te pakken voor een vrouw, maar dan eigenlijk puur qua uiterlijk, dat ik een vrouw gewoon zo prachtig vind dat ik volledig van de kaart ben, zodanig onder de indruk alsof het geen normale vrouw is maar een soort hoger wezen. De keren dat dat me overkomen is zijn op één hand te tellen, en blijven me ook jaren na datum nog heel intens bij. Het heeft bijna iets bovenaards dat onder de indruk zijn van een knappe man nooit echt heeft, op een of andere manier. Maar ik zou zo'n vrouw ook niet willen kussen ofzo, laat staan er mee naar bed gaan, dat lijkt bijna heiligschennis, als dat ergens op slaat. Maar het is heel apart en intens, een heel pure ervaring van schoonheid die ik bij mannen nooit zo heb. Misschien net omdat mijn kijken naar knappe mannen altijd wel in zekere mate 'vertroebeld' is door iets minder verheven gedachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En wat dat hetero-zijn-en-vallen-op-het-eigen-geslacht-ding betreft: ik vind vrouwen zelf eigenlijk mooier dan mannen, maar dan meer op de manier waarop ik een kunstwerk mooi vind, ik kan een vrouw adembenemend vinden maar niet echt geil ofzo. Maar af en toe heb ik het wel zwaar te pakken voor een vrouw, maar dan eigenlijk puur qua uiterlijk, dat ik een vrouw gewoon zo prachtig vind dat ik volledig van de kaart ben, zodanig onder de indruk alsof het geen normale vrouw is maar een soort hoger wezen. De keren dat dat me overkomen is zijn op één hand te tellen, en blijven me ook jaren na datum nog heel intens bij. Het heeft bijna iets bovenaards dat onder de indruk zijn van een knappe man nooit echt heeft, op een of andere manier. Maar ik zou zo'n vrouw ook niet willen kussen ofzo, laat staan er mee naar bed gaan, dat lijkt bijna heiligschennis, als dat ergens op slaat. Maar het is heel apart en intens, een heel pure ervaring van schoonheid die ik bij mannen nooit zo heb. Misschien net omdat mijn kijken naar knappe mannen altijd wel in zekere mate 'vertroebeld' is door iets minder verheven gedachten.

Wel tamelijk kleaute als je dat hebt als je hetero bent en dat hebt bij vrouwen als je zelf een man bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan dol zijn op vrouwen zonder er iets mee te willen....ik kan dol zijn op een man en hem willen bespringen.....ik vraag me al tijden af of ik bi of homoseksueel ben...ik vind vrouwen veel mooier, maar niet per se geiler.....

geilheid is ook niet geslachtsgebonden vind ik...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wel tamelijk kleaute als je dat hebt als je hetero bent en dat hebt bij vrouwen als je zelf een man bent.

Ja, dat allicht wel.

Maar ik heb het dan wel puur over uiterlijk, da's bij mij tegelijkertijd iets heel oppervlakkigs en iets heel intens. Drie van de vier keer dat ik me kan herinneren dat dat gebeurde was dat ook met volslagen onbekende vrouwen, gewoon puur door uiterlijke schoonheid zo compleet van mijn sokken geblazen worden. Zo'n beetje zoals je soms van de visuele schoonheid van een geniaal schilderij ondersteboven bent, maar dan heviger. Maar ik ben wel iemand die visuele schoonheid tamelijk belangrijk vindt, ik merk dat ik daar meer dan de gemiddelde persoon van onder de indruk kan zijn, zowel bij mensen als bij dingen. Bij jou heb ik de indruk dat je net niet zo bezig bent met uiterlijk en dat gevoel hebt van iemands karakter, of vergis ik me?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En wat dat hetero-zijn-en-vallen-op-het-eigen-geslacht-ding betreft: ik vind vrouwen zelf eigenlijk mooier dan mannen, maar dan meer op de manier waarop ik een kunstwerk mooi vind, ik kan een vrouw adembenemend vinden maar niet echt geil ofzo. Maar af en toe heb ik het wel zwaar te pakken voor een vrouw, maar dan eigenlijk puur qua uiterlijk, dat ik een vrouw gewoon zo prachtig vind dat ik volledig van de kaart ben, zodanig onder de indruk alsof het geen normale vrouw is maar een soort hoger wezen. De keren dat dat me overkomen is zijn op één hand te tellen, en blijven me ook jaren na datum nog heel intens bij. Het heeft bijna iets bovenaards dat onder de indruk zijn van een knappe man nooit echt heeft, op een of andere manier. Maar ik zou zo'n vrouw ook niet willen kussen ofzo, laat staan er mee naar bed gaan, dat lijkt bijna heiligschennis, als dat ergens op slaat. Maar het is heel apart en intens, een heel pure ervaring van schoonheid die ik bij mannen nooit zo heb. Misschien net omdat mijn kijken naar knappe mannen altijd wel in zekere mate 'vertroebeld' is door iets minder verheven gedachten.

Wauw....

Precies hoe mijn OP had moeten zijn.

Nu ja, een heel eind in de richting dan....

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid