Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, het vorige topic was al meer dan een jaar oud dus begin maar een nieuwe. Wat vinden jullie van al deze aandacht op het EK en Oranje? Ik heb het vorige deel een stuk doorgelezen, maar ik las veel negatieve reacties...Mensen vonden het maar niks enzo en het deed er allemaal niet toe...Mag er dan niks leuk meer zijn? Ik vind het persoonlijk geweldig, ik ga ook zo in een massa van duizenden mensen staan om het spektakel mee te vieren. Wat is nu precies het probleem? Dit ook vanwege die gereformeerde school die op frontpage staat. Het wordt toch niet meteen een afgod als je wat oranjeslingers hebt hangen...?!?! Ik vind het allemaal een beetje gemier hoor als je het mij vraagt. Het is ook niet dat het EK maanden duurt ofzo...Wat vinden jullie ervan...?

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het massale getoeter hier 's nachts stoort me wel enigszins als ik probeer te slapen en de volgende dag weer vroeg op moet. Maar verder moet iedereen lekker doen wat ie wil. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen dus puh2.gif

Zelf heb ik er gewoon niet echt wat mee. Maar dat komt ook vooral doordat ik voetbal gewoon niet echt een boeiende sport vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijns inziens moet de Oranjekoorts op geheel vrijwillige basis zijn. Als een persoon, organisatie of school niet aan het Oranjefeest wenst deel te nemen, dan is dat zijn of haar geheel eigen keus en dat hebben Oranjevierders maar te respecteren. Andersom geldt ook: Oranjehaters dienen Oranjevierders geheel vrij te laten in hun keuze om het Oranjeteam op vrolijke wijze aan te moedigen.

Zelf vind ik de Oranjekoorts helemaal geweldig en bekijk bijna alle wedstrijden van het EK. En natuurlijk al helemáál de wedstrijden van Nederland. Oranje is een echt, ongecompliceerd volksfeest en dat mag ik wel. Ik denk dat je als christen dit gebeuren ook prima kunt volgen, net zoals je ook televisieprogramma's en hobby's kunt hebben die je leuk vindt om te kijken en doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmz ik twijfel. In het andere topic wordt gewoon het EK besproken met de dingen die daar spelen. Wedstrijden, uitslagen, nieuws. Dit topic lijkt toch meer in te gaan op de vraag of de oranje"gekte" wel goed is. Maar dan moet de topictitel toch aangepast worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind die Oranje gekte GEWELDIG!!

Krijg er een heerlijk gevoel bij, soort van vlinders in mn buik smile.gif Misschien ben ik wel erg Oranje-gek, maar ik vind het zooo heerlijk om iedereen weer zien te verbroederen, of je nu voor Ajax bent of een andere(minder goedepuh2.gif) club, iedereen hangt om elkaars nek als Oranje een doelpunt heeft gemaakt. Vind het heerlijk dat bijna iedereen zo meeleeft en dat zoiets een heel land (en zelfs daarbuiten!!!) in zijn greep houdtbig-smile.gif

Jammer dat het maar 3 weken duurt..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid