Spring naar bijdragen

Knipoog van God


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 559
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Van de week had ik ook een dikke big-smile.gif.

Ik kwam van m'n werk.. en was doodop en zat op de fiets te bedenken dat ik geen zin meer had in m'n werk en ik had het helemaal gehad enzo.. en toen zeg ik een eend met allemaal babyeendjes voor me op straat waggelen. Natuurlijk was ik toen juist weer té optimistisch en ik bedacht me hoe sprookjesachtig alles om me heen was en toen liet een vogel in de boom boven me opeens iets vallen.. ja, op mij boosrood.gif. Nou ja.. dat kreeg ik door als een 'nanananana' van God smile.gif. Moet je maar niet zo sprookjesachtig nadenken. Maar wel tof hoor, zo van het ene op het andere moment...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond, toen ik na mijn laatst kerkdienst in Taizé met de gespreksleider van ons gespreksgroepje en iemand anders uit ons groepje achter in de kerk zat en hij ons voorstelde om samen te gaan bidden.

Eerst liet hij ons een kaart uitzoeken en aan de hand daarvan bad hij voor ons. Daarbij noemde hij iets, wat hij helemaal niet kon weten en ik ben ervan overtuigd dat de Heilige Geest hem dat had ingefluisterd. Moet zeggen dat ik zelden zoveel onder de indruk ben geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gister middag, ik stond op een heuvel met een prachtig uitzicht, naast me een aantal goede vrienden die ik net kende en eigenlijk al heel lang kende, en ik voelde rust, een rust die ik inmiddels al weken niet gevoeld had, en eindelijk had ik de moed om een hele belangrijke knoop door te hakken, iets waar ik al weken mee zit...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 10 mei 2004 01:56:42 schreef Marieke het volgende:

Gister middag, ik stond op een heuvel met een prachtig uitzicht, naast me een aantal goede vrienden die ik net kende en eigenlijk al heel lang kende, en ik voelde rust, een rust die ik inmiddels al weken niet gevoeld had, en eindelijk had ik de moed om een hele belangrijke knoop door te hakken, iets waar ik al weken mee zit...

Weet je... Op dat moment zag ik het aan je en ik was wel vol bewondering... Want eigenlijk zag ik het van je af zakken!

En in de auto toen je het zei had ik het al door...

Ik vond dat al heel mooi om te zien, sis je kan me altijd bellen he! Sterkte met alles Smakkerd!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben happy! party.gif

Vandaag kreeg ik zomaar een zakje bonbons van een client puh2.gif

Toen ik zei "Wat ontzettend lief van u" zei ze

"Ja, maar jij bent ook altijd zo lief voor mij, en dat vind ik heel veel waard"

Wat een schat is ze toch! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:38:05 schreef diejana het volgende:

[...]

Weet je... Op dat moment zag ik het aan je en ik was wel vol bewondering... Want eigenlijk zag ik het van je af zakken!

En in de auto toen je het zei had ik het al door...

Ik vond dat al heel mooi om te zien, sis je kan me altijd bellen he! Sterkte met alles Smakkerd!

Sjah... en ik had beter de radio uit kunnen laten nosmile.gif want ik werd toen een beetje depri en nu ben ik het frontje kwijt cry.gif Helemaal naar me stage gereden zonder muziek cry.gifcry.gif (God straft in mijn geval 2 dagen later stuutje.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een knipoog:

Ik kwam uit school, was een ontzettend rotte dag... We hadden het over de evolutie theorie!... en ik realiseerde me dat ik niet eens weet hoe wij over al die miljoenen jaren denken die voorbij zijn gegaan vanuit christelijk perspectief...

Wel weet ik zeker dat God er is en mijn Heiland is... dus op de terug weg lekker zitten zingen over God... was zo mooi, of Hij naast me zatbig-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:08:50 schreef diejana het volgende:

Nog een knipoog:

JIPPIE 27 MEI MIJN P UITREIKING!

Zo daar heb ik hard voor gewerkt!

Enne iemand die me complimenten geeft
big-smile.gif

Gufelicieters smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid