Spring naar bijdragen

Knipoog van God


Aanbevolen berichten

Ja het forum wordt steeds leuker omdat er "meer te halen/delen" valt. Vooral het bijbelleesrooster topic net als vele andere topics hebben mij opgefrist en geholpen bij het maken van een (zoveelste " boosrood.gif ) keuze om helemaal voor God te gaan.

Ik bezoek naast dit forum ook diverse bmw en computer fora, maar ach dat zijn materiele dingen he knipoog_dicht.gif

Bovendien zit er wienig inhoudt in die ander fora.

Hoewel ik al meerdere malen over het geloof heb gesproken met een aantal "stoere" bmw forum-bezoekers.

Echt een aanrader hoor, hoe vaker je het evangelei, geloof, Gods plan moet uitleggen, des te beter ga je het zelf ook begrijpen.

volgens mij wordt het nu off-topic knipoog_dicht.gif

Greets Bas

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 559
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

muur.gif Jah idd boosrood.gif

* jmvriesen heeft toch het geld niet om er eentje te kopen puh2.gif En vraagt zich ook steeds meer af wat het gekwijl voor zin heeft puh2.gif

* jmvriesen gaat voorlopig even afkoelen en houdt ut bij de 318is van broerlief yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn knipoog van gister: ik werd aangenomen bij een banketbakkerij (super, ik heb er echt zin in!)

En vandaag op school zat ik echt nog te slapen en omdat ik net weer een beetje beter was, was ik er nog niet helemaal bij, maar toen kwam een vriendin naar me toe en die begon me allemaal dingen uit te leggen. En het was gewoon heel lief smile.gif.

En toen kwam ik thuis en had ik een goed gesprek met m'n moeder. En dat werd ook wel weer eens tijd. Dus heel wat knipoogjes gehad knipoog_dicht.gif.

Daarnaast speelt de grote knipoog van de kerk van zondag nog steeds.. ik loop nog steeds op wolkjes! widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

God laat me de laatste dagen wel zien dat ie zich ook bemoeit met de maffe techniekstudenten in Delft. smile.gif

Hoorde maandag van een vriend van mij dat hij afgelopen zondag iemand had gesproken die in een gebedsgroep zit op de faculteit waar mijn opleiding nu grotendeels onder valt. Deze man vroeg zich af of er nog geodesie-studenten geïnteresseerd waren om mee te bidden. Dus ik had die man gister gemaild om te vragen hoe het in elkaar zat, zegt ie dat het stil ligt, maar het erg leuk vind dat er een student reageert. Ik moest maar even een keertje langskomen. Dat ga ik dan morgen maar even doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een knipoog van een tijdje terug maar die ik me lang zal herinneren:

Het moment dat mijn vriendin tijdens een taizeavond liet blijken dat ze eindelijk echt in God geloofde en Jezus aannam in haar leven!!!

Ik voelde me alsof ik moest huilen, zingen, lachen, dansen en ik wist niet wat ik moest doen. Dus ging ik maar thee zettenverbaasd.gif met het gevoel alsof ik uit elkaar ging springen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 21 april 2004 23:46:39 schreef Marieke het volgende:

Een knipoog van een tijdje terug maar die ik me lang zal herinneren:

Het moment dat mijn vriendin tijdens een taizeavond liet blijken dat ze eindelijk echt in God geloofde en Jezus aannam in haar leven!!!

Ik voelde me alsof ik moest huilen, zingen, lachen, dansen en ik wist niet wat ik moest doen. Dus ging ik maar thee zetten
verbaasd.gif
met het gevoel alsof ik uit elkaar ging springen

Super gaaf!

Hey wanneer kan ik langskomen om je videoband terug te brengen? Ik ben je nummer kwijtbloos.gif

sorry, back on topic

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je krijgt de hele dag door knipoogjes van God. Alles wat goed en liefdevol is, is een knipoog van God. Het leven op zich is al een knipoog, omdat Hij jullie en mij de moeite waard vond (hoewel ik me dat bij mezelf totaal niet kan voorstellen).

Jammer dat ik die knipoogjes zo weinig ervaar. Echt jammer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Pieterke,

Soms heb je een periode dat je inderdaad de knipogen mist en denkt dat ze er niet zijn... Ik zal voor je bidden en vragen of Hij je ook knipogen zal laten zien want die zijn altijd heel bemoedigend!

Enne, je bent een parel in Zijn hand dus zeker de moeite waard!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaaf Pieterke, dat je dat zo merkt!

Vanochtend een supergoed gesprekje gehad met iemand die ik helemaa nog niet kende. Had hem gemaild over een gebedsgroep die hij nieuws leven aan het inblazen was en was even bij hem langs gegaan. Echt bijzonder dat het mogelijk is om met iemand die je nog niet kent maar alleen vanuit het feit dat je weet dat hij christen is, zo'n openhartig gesprek kunt hebben.

En daarbij komt dat ik de laatste tijd ontzettend veel bevestigingen zie, echt overal. God is echt geweldig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid