Spring naar bijdragen

Knipoog van God


Aanbevolen berichten

Ja ik heb iemand waarmee ik zo goed kan praten nu.. eerst op MSN, daarna email, we bellen soms uren en ik heb pas geleden voor het eerst van mijn leven een brief geschreven hehe smile.gif

We gaan elkaar beter leren kennen en als het Gods wil is (zelfde schuitje als jou eigenlijk JM smile.gif)

Hoe het ook afloopt, ik heb iig een hele goeie vriendin of het nog wat gaat worden zien we nog wel. (Ik hoop het wel, ze is echt geweldig hehe)

Ja en dat vers van Spreuken 18:22 was echt grappig, heb ik in de trein nog aan haar laten zien... hebben we wel lol om gehad smile.gif

Trouwens, Salamo schreef dit en hij had 1000 vrouwen....hmmm hehe smile.gif

Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo snel mijn beltegoed heb opgebeld/gesmsed.. en ik moet nu ook alles wat ik zelf bel betalen op de telefoonrekening.. widegrin.gifbloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 559
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Probleem met telefoonrekening ken ik nosmile.gif

Afgelopen 2 maanden gemiddeld € 50,- cry.gif

(zal deze maand wel € 60,- zijnengel.gif)

Maarrrr boejah!! widegrin.gif

Enne... geduld hebben is moeilijk, héél moeilijk (vooral als je iemand wel helemaal fijn kan knuffelen bloos.gifwidegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja zij woont ook vet ver weg... ergens in Noord Holland, gelukkig zit ze heel wat dichterbij op kamers...

Zeg we hebben het toch niet over dezelfde persoon ? hehe widegrin.gif

[edit] Toch maar weggehaald puh2.gif

Maarre om niet OT te gaan, ik kan het haast niet geloven dat dit me overkomt... crysmile.gifwidegrin.gif

Whoooo! Nu nog maar hopen dat ik dinsdag nog vrij kan krijgen.... (Gelukkig kan ik nog behoorlijk wat vrije dagen opnemen!)

Link naar bericht
Deel via andere websites

nooo.gifnooo.gifnooo.gif Wat zijn we off topic bezig...

Knipoog:

welkom weten te voelen bij mensen;

mezelf leren uiten;

Rust ervaren ondanks gedachten;

Mooie bomen langs de wegen met gekleurde blaadjes;

zachtjes de regen horen tikken tegen het raam als ik nog in bed lig;

Warme chocomelk als ik koud binnen komsmile.gif

smile.gifsmile.gifsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag een MEGAknipoog (voor mijsmile.gif) van God.

De oma van een vriendin van mij ging vanochtend voor de 3de keer dit jaar onder het mes wegens kanker. Dit is de derde vorm van kanker die ze heeft. Daar komt bij dat ze door longkanker ed halft van haar longen niet meer heeft. Dat betekend dat haar hart het extra zwaar heeft.

Vanmorgen voor het mentor kwartier *brak* die vriendin van mij gewoon van spanning. Ik ben toen bij d'r gebleven (spijbelen van mentorkwartier... maar met geldige redenknipoog_dicht.gif). Er is toen bij ons in de klas, en in een andere kas, voor haar oma gebeden. Dat de operatie goed mocht gaan enzo.

Van af een uur of 10 kon ze de uitslag krijgen. En hoe langer het duurde hoe 'beter' het was, want des te meer kanker kon er verwijderd worden. Om een uur of 12 kwam een telefoontje... Operatie geslaagd. Ze was zo blij big-smile.gif Ondertussen is d'r oma van de beademing af en bij kennis enzo.

Was voor mij weer eens ontzettend duidelijk hoe groot God is! En wat een fantasiche vriendenkring ik heb die haar ook zo super geholpen hebben.

Ik ervaarde dit ook als een knipoogje van God dat ik haar on helpen. Dat voelt zo goedsmile.gif Allemaal knipogen in één dus big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond hadden we gebedsgroep. Best lang geleden dat ik er voro het laatst was. Maar ben zo blij dat ik gegaan ben. Wat is het toch heerlijk om samen God te aanbiddensmile.gif. En wat is het fijn dat mensen voor je bidden zonder dat je er om gevraagd hebt, en dat dan juist datgene genoemd word waar je niemand over verteld... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond: zoals elke vrijdag eerst met vriendinnen gezellig eten en dan gaan badmintonnen. In de sporthal tot de conclusie komen dat je je sportschoenen vergeten bent en geen zin hebben om op en neer te fietsen naar huis en je bedenken dat je eigenlijk de hele dag al zin hebt om op de bank te hangen en een goed boek te lezen. Dat dus ook maar doen, je hebt nu toch een avond over. Een erg leuk boek (The Importance of Being Earnest - Oscar Wilde) lezen en daarna voor het eerst die week heerlijk ontspannen in slaap vallen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zat gistermiddag op de fiets en ik was op school geweest, op school hebben we al een aantal dagen discussies over hoe erg de dreiging van het terrorisme is. ik maak me er helemaal niet druk om,in mn omgeving merk ik er niets van en voor mij is het allemaal ver-van-mn-bed-show. ik kan heel goed relativeren en in dit geval ook. Ik zat op de fiets en ik zat juist te denken of ik niet te rustig hieronder ben en dat het dus aan mij ligt. Anderen zijn zo gestresst en angstig hierover.

Ik fiets altijd over een landweggetje (en daar heb ik al meer knipogen gekregen) met allemaal boerderijen erlangs en nu zag ik jonge gansjes lopen precies op het moment dat het in mn gedachten opkwam dat het miss aan mij lag en dat ik hardop(!) tegen God zij dat ik het allemaal ff niet meer wist en toen liet hij mij dit nieuwe leven zien met die pluizige en donzige veren!!! echt sooow lief!!! dus toen zei God tegen mij dat ik me nergens zorgen over hoef te maken!!! dat vond ik wel ff een vette knipoog van Hem en nu ben ik weer helemaal vrolijk!!

xx Dorien

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn knipoog van God heeft tot m'n bekering geleid.

Mijn vader lag op dat moment met harteritme stoornissen in het ziekenhuis. Maar het ging heel goed en hij zou over een paar dagen alweer naar huis gaan.

Thuis kreeg ik een naar voorgevoel wat ik een teken / boodschap van God noem (ik geloof niet in toeval in die zin) dat er iets erg met mijn vader aan de hand was. Ik vet hard janken en heeeel snel op de fiets naar het ziekenhuis. Normaal durt die rit wel 10 min, maar ik had het idee dat iemand me duwde erheen heel vaag maar ik was er binnen 3 minuten.

Bij het ziekenhuis aangekomen zag ik dat mijn vader een bloedprop in z'n hersenen had gehad, een CVA.

Dat voorgevoel was ZO sterk. Dat was voor mijn het teken dat ik echt Christen wilde worden...stuutje.gifpray.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een auto ongeluk krijgen, maar zonder letsel op te lopen. De auto daar in tegen was total-loss.

Dat mijn vader de auto toch nog "veilig" van de weg af kon krijgen (wellis waar tegen een lantaarnpaal), en dat wij geen blijvend letsel hebben opgelopen vind ik zeker een knipoog van God. Dat Hij bij ons is!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok, zoals beloofd:

Gisteren op visite geweest bij 'de persoon in kwestie'puh2.gif

Kerkdienst meegemaakt (Vrij Evangelisch is idd 'een beetje' anders dan (Vol) Evangelisch puh2.gif)

's Middags gewandeld in het bos en beetje bijgepraat...

Een knipoog kreeg ik wel van God bloos.gif Maar ook een harde correctietik, zij is nog niet klaar om een relatie aan te gaan. Dat merkte ik wederom. Ik wil alles te snel, zonder op Zijn Leiding te wachten... terwijl Hij weet wanneer het juiste moment is aangebroken om een relatie een level hoger te brengen.

Ik weet 100% zeker dat zij de perfecte match is party.gif, maar moet nu het geduld hebben en wachten totdat Hij zegt: go ahead! smile.gif

*Zucht bloos.gif*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren tijdens Baan7 was de overdenking net geweest toen de vraag werd gesteld of je op wou gaan staan als je graag wilde waar de overdenking over ging. Ik voelde mij direct aangesproken en stond op. alhoewel ik al meerdere keren op Baan7 al zo'n situatie tegen ben gekomen was ik niet voorbereid op wat er zou volgen. Eenmaal opgestaan werd er om mensen gevraagd die voor ons wou bidden. Er kwam een man van de andere kant van de zaal om te bidden voor Jeffrey. Maar er kwam niemand voor mij. Toch vond ik het niet erg en wachtte geduldig op iemand die met me wou bidden. Op een gegeven moment sloeg de man ook een arm om mij heen en ging voor ons beiden bidden. Wanneer hij voor Jeffrey had gebeden kwam hij helemaal bij me staan. Hij begon heel persoonlijk tegen me te spreken. Hij had het over hoe God tegen me aan keek en over problemen die bij me speelde, o.a. onzekerheid. Sinds ik zegmaar nooit "direct" iets van God doorkreeg over mijn leven of wat ik zou moeten doen heb ik zelf een beslissing gemaakt. Ik zag in dat in mijn leven de computer en MSN te belangelijk waren voor mij. en besloot zelf om met MSN te stoppen. Ik wou altijd al eens boeken van een bepaalde schrijver lezen en tijd nemen voor andere zaken. Ondanks dat de man die op Baan7 voor mij bad niet echt specifiek daarover sprak voelde ik toch de "goedkeuring" van mijn besluit door de Heer. Het heeft mij zo erg bemoedigd om dit door te voeren en mijn leven opnieuw in te gaan richten.

Ik voelde ook een bepaalde rust of vrede. Alsof ik een knipoog kreeg van God dat zei "het is goed"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was gisteren in Jozua, Dordrecht (supergemeente!). Voelde me erg aangesproken door het woord van Ouweneel. Ook ik ben soms zo´n betweterig, met zichzelf ingenomen, eigenwijs farizeertje die zich boven anderen stelt.

Ben (net als 100 anderen) naar voren gegaan om God te vragen mij te helpen gewoon en nederig te zijn. Knipoog van God!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid